Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-31, 07:34
  #937
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Posta bilderna!

Den lokala pundaren han var med, var det en kvinnlig sådan? Gissar att namnet ska vara "Alice" nämligen.
En sönderknarkad idiot som bytt sitt namn till ett kvinnligt, han hette er*k förut innan han tog sitt nya namn. Så det är en man.
Citera
2018-08-31, 07:35
  #938
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Härligt att Onkel ännu är i farten(fis). Posta bilderna här i tråden för bövelen, vill se om karln ser något äldre ut nu när han börjar närma sig femtiostrecket.

Kanske jag kan göra. Jag behöver "censurera" bort annat folk från bilden som ej har med denna tråden att göra.
Citera
2018-08-31, 08:26
  #939
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Har tyvärr inga anekdoter att berätta om onkel då jag aldrig har umgåtts med honom. Däremot har jag väl sett lite saker men inget att höja ögonbrynen till. Jag har alltid tyckt att han varit trevligt de gångerna vi pratat då samtalen ofta handlat om elektronik/synthar. Ett område som han behärskar ut till fingerspetsarna skulle väl jag säga.
Citera
2018-08-31, 12:32
  #940
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Härligt att Onkel ännu är i farten(fis). Posta bilderna här i tråden för bövelen, vill se om karln ser något äldre ut nu när han börjar närma sig femtiostrecket.
Han ser exakt likadan ut utseendemässigt, kanske är all folköl som konserverat hans kropp? 😂
Citera
2018-08-31, 12:36
  #941
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkasRovhal
Kanske jag kan göra. Jag behöver "censurera" bort annat folk från bilden som ej har med denna tråden att göra.
Släng upp bilderna nu då. Eller "hann" du inte?
Citera
2018-08-31, 13:18
  #942
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Släng upp bilderna nu då. Eller "hann" du inte?
Har inte cencurerat dom än, men i eftertanke så kanske det är dumt att säga upp dom så jag säkert kommer att outa mig själv då jag är en flitig besökare utav Truckstop så då är det
Citera
2018-08-31, 14:03
  #943
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkasRovhal
Han ser exakt likadan ut utseendemässigt, kanske är all folköl som konserverat hans kropp? 😂

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Släng upp bilderna nu då. Eller "hann" du inte?

Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkasRovhal
Har inte cencurerat dom än, men i eftertanke så kanske det är dumt att säga upp dom så jag säkert kommer att outa mig själv då jag är en flitig besökare utav Truckstop så då är det
Nog lätt för folket där att identifiera mig och då är jag inte anonym längre
Citera
2018-08-31, 14:13
  #944
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkasRovhal
Han ser exakt likadan ut utseendemässigt, kanske är all folköl som konserverat hans kropp? 😂
Ja, kanske det hehe. Han är en legend hur som helst.
Citera
2018-09-20, 01:48
  #945
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Såg legenden sittandes här om veckan bakom netto vid GP huset. Folköl och sin uråldriga mobiltelefon i näven.
Citera
2018-10-12, 17:58
  #946
Medlem
Är det bajsmannen som härjat i Eslöv? Tillvägagångssättet verkar ju onekligen överenstämma med hans beteende:

Citat:
Kunden hade avföring med sig i fickan och la det på en hylla i livsmedelsbutiken.

https://www.expressen.se/kvallsposte...a-butikshyllan

Butiken har nu gjort en polisanmälan om "ofredande" och "nedskräpning".
Citera
2018-10-15, 02:19
  #947
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Är det bajsmannen som härjat i Eslöv? Tillvägagångssättet verkar ju onekligen överenstämma med hans beteende:



https://www.expressen.se/kvallsposte...a-butikshyllan

Butiken har nu gjort en polisanmälan om "ofredande" och "nedskräpning".
Jag tror inte det är Onkel. Någonting säger mig att han har slutat med sina bajshyss. Dessutom är Eslöv en bra bit från Göteborg, där Bajsmannen håller till.
Citera
2018-11-29, 13:36
  #948
Medlem
Träffade Onkel i lördags på porrklubb maxim när vi spelade! (rövbajs)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback