2021-09-28, 18:46
  #37849
Medlem
MrSkargards avatar
Det är fantastiskt komiskt att det faktiskt inte är ett dugg överdrivet att påstå att näzan tas ut alldeles oavsett vilket tillstånd han är i om han själv vill bli uttagen. När fan ska vi slippa den där skröpliga narcissisten egentligen? Jag hoppas att han fuckar sitt andra korsband.
__________________
Senast redigerad av MrSkargard 2021-09-28 kl. 18:50.
Citera
2021-09-28, 19:17
  #37850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det är fantastiskt komiskt att det faktiskt inte är ett dugg överdrivet att påstå att näzan tas ut alldeles oavsett vilket tillstånd han är i om han själv vill bli uttagen. När fan ska vi slippa den där skröpliga narcissisten egentligen? Jag hoppas att han fuckar sitt andra korsband.

Så du menar att Ibrahimovic inte är top-5 bland svenska forwards?
Citera
2021-09-28, 19:25
  #37851
Medlem
Kedoxs avatar
Men ärligt talat, VAD FAN? Ingen Gudmundsson...

Han borde ju vara fullt kapabel att konkurrera med Augustinsson om startplats
Citera
2021-09-28, 20:51
  #37852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Men ärligt talat, VAD FAN? Ingen Gudmundsson...

Han borde ju vara fullt kapabel att konkurrera med Augustinsson om startplats

M. Olsson är inget speciellt i mitt tycke, han har hyfsad snabbhet men that's it.
Citera
2021-09-29, 08:48
  #37853
Medlem
Vi var nog många som trodde att Janne hade hittat ett vinstgivande koncept efter matchen mot Spanien. Unga fräscha spelare som spelar en positiv fotboll. Sedan lite sämre mot Grekland. Vad gör Janne då? Jo, han plockar in en skadad pensionär i form av Zlatan. Tillbaka till ruta noll och alla förhoppningar om en kvalificering till VM grusade.
Citera
2021-09-29, 18:56
  #37854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Vi var nog många som trodde att Janne hade hittat ett vinstgivande koncept efter matchen mot Spanien. Unga fräscha spelare som spelar en positiv fotboll. Sedan lite sämre mot Grekland. Vad gör Janne då? Jo, han plockar in en skadad pensionär i form av Zlatan. Tillbaka till ruta noll och alla förhoppningar om en kvalificering till VM grusade.

Hela truppen kommer inte vara startspelare och "Ibra" lär knappast spela 90 min, om han ens är tillgänglig för spel..

Hur som helst är det inget snack om att en skadefri Ibrahimovic platsar i en svensk landslagstrupp..
Citera
2021-09-30, 12:22
  #37855
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Så du menar att Ibrahimovic inte är top-5 bland svenska forwards?

Det vet jag inte. Gubbfan har endast spelat 30 minuter under de senaste 4 (snart 5) månaderna.

Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Hur som helst är det inget snack om att en skadefri Ibrahimovic platsar i en svensk landslagstrupp..

Kontentan är att det skadeskjutna lejonet stjälper mer än han hjälper och faktiskt inte behövs i landslaget. När ska folk fatta detta egentligen?
__________________
Senast redigerad av MrSkargard 2021-09-30 kl. 12:27.
Citera
2021-09-30, 12:25
  #37856
Medlem
MrSkargards avatar
Edit
Citera
2021-09-30, 13:13
  #37857
Medlem
Pablo Gavira uppkallad till det spanska landslaget efter 200 minuter i Barcelona. Hade han varit svensk hade han inte ens blivit uppkallad till det svenska landslaget... vi har en del sådana exempel och Sverige måste bli MYCKET bättre på detta.
Citera
2021-09-30, 13:46
  #37858
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idkreallyknow
Pablo Gavira uppkallad till det spanska landslaget efter 200 minuter i Barcelona. Hade han varit svensk hade han inte ens blivit uppkallad till det svenska landslaget... vi har en del sådana exempel och Sverige måste bli MYCKET bättre på detta.

Om en svensk hade spelat 200 minuter i Barcelona hade han definitivt tagits ut till landslaget - långt innan dess, troligen. Det där om att vi skulle vara så tröga med sånt i Sverige är bara en myt. Janne A har tydligt visat att åldern inte är det avgörande utan kvaliteten. Det kan gynna både yngre och äldre. Så ska det vara också, tycker jag.
Citera
2021-09-30, 16:11
  #37859
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Om en svensk hade spelat 200 minuter i Barcelona hade han definitivt tagits ut till landslaget - långt innan dess, troligen. Det där om att vi skulle vara så tröga med sånt i Sverige är bara en myt. Janne A har tydligt visat att åldern inte är det avgörande utan kvaliteten. Det kan gynna både yngre och äldre. Så ska det vara också, tycker jag.

Han hade definitivt inte varit uttagen med tanke på att han är född 2004 också. Det är sanning han hade ej tagits ut. Speciellt inte när han är på den positionen vi har som mest konkurrens.
Citera
2021-09-30, 21:00
  #37860
Medlem
Skadelistan har fått utökning där uttagne Mattias Johansson fick kliva av planen skadad i kvällens match mot Leicester enligt Sofascore, VM-kvalet i fara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in