Citat:
Ursprungligen postat av
wendy1
Var har det stått att hon varit i flera destruktiva relationer? Har hon 5 barn vid 32 (?), så måste hon fått första barnet som väldigt ung. Inte så konstigt att förhållandet inte håller då. Är vanligt att förhållanden tar slut.
Hon tycks avverka relationer på löpande band, jag gissar att hon är väldigt ombytlig vad gäller umgänge med män och det kan i sin tur vålla problem i form av svartsjuka, bråk, uppslitande skilsmässor osv.
Och hon begärde enskild vårdnad? Känns tveksamt.
Jag tror att hennes egoism och krav på enskild vårdnad kan ha utlöst ännu mera bråk än det redan var.
Jag tror dessutom att du vägrar att se kvinnans del i såna här fall, varför ens provocera och försöka hämnas med krav om ensam vårdnad om relationen redan är dålig och hon begärt kontaktförbud? Vad är det som säger att hon var bättre vårdnadshavare än pappan?
En sak till, sluta genast upp med ovidkommande trams om "kvinnohat" så fort någon skribent inte hyser samma åsikter som dig, här är det fullt tillåtet att spekulera vad som kan vara anledningen till hennes försvinnande.