Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-30, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
https://ibb.co/McYxF3F
Jag har täckt för hela namnet.

Danke.

Nu borde han väl vara nöjd, personen var inte anonym och det visste förmodligen personen om när han gjorde ansökan. Va ska rask göra nu då när han har namnet? Förmodligen ingenting. Han skäller mycket när han inte kommer åt folk.
Citera
2021-09-30, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Förhoppningsvis ska det här funka!

Länk till Baronens rant på instagram ang Pattknullaren och soc: https://streamable.com/cdz8hw
Hahaha wtf "jag vinner". Påminner mig om magmysmicke.
Citera
2021-09-30, 20:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är ju en text i bilden där han bla kallar personen hjärndöd.
Det är inte förtal. Det är ett omdöme.
Du får säga att du tycker att en människa är dum i huvudet och diverse annat. Blir det grovt eller i stor mängd kan det falla under förolämpning - men inte förtal.
Det krävs dock mycket mer än att kalla någon hjärndöd.
Citera
2021-09-30, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Tack för din insats, såna här kulturarv måste sparas för framtida generationer.

Ändå att han körde med den strategin

Jag känner mig hedrad som tusan, har fått flera PM idag med grattis hälsningar, själv tycker jag väl att det är just mitt användarnamn som används för att på något sätt misskreditera soc anmälan (vilket jag inte ens gjort).

Nu ska jag ta en kall öl, kolla på ranten med Baronen 2018 och bara njuta av livet

Det blir ju verklig metahumor om det är så att det inte är du som har gjort anmälan

Njut av en välförtjänt öl!
Citera
2021-09-30, 20:25
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Förhoppningsvis ska det här funka!

Länk till Baronens rant på instagram ang Pattknullaren och soc: https://streamable.com/cdz8hw

Herrejösses, har aldrig hört något säga pattknullare så många gånger.
Citera
2021-09-30, 20:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Danke.

Nu borde han väl vara nöjd, personen var inte anonym och det visste förmodligen personen om när han gjorde ansökan. Va ska rask göra nu då när han har namnet? Förmodligen ingenting. Han skäller mycket när han inte kommer åt folk.
Han har nog polisanmält det. Kommer något att hända med det - Nej!
Men han är känd för att polisanmäla allt. Faktum är att han polisanmälde så mycket i en period att hans egna anmälningar blev preskriberade för att de som höll i utredningarna blev så överösta med arbete så att de inte hann utreda .. och det tycker jag är komiskt.
Citera
2021-09-30, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han har nog polisanmält det. Kommer något att hända med det - Nej!
Men han är känd för att polisanmäla allt. Faktum är att han polisanmälde så mycket i en period att hans egna anmälningar blev preskriberade för att de som höll i utredningarna blev så överösta med arbete så att de inte hann utreda .. och det tycker jag är komiskt.

Ja vad ska polisen göra.
Rask: den här personen gjorde en kreditupplysning på mig som är lagligt.
Polisen: jaha? Det är ju som sagt lagligt vad ska vi göra?
Rask: men jag är baron, jag står över lagen och dom är jätte dumma på fb.
Polisen: det räcker nu rask allt ditt pappersarbete du skapar rensar Norrland på skog.
Rask: dumma polisen!
Citera
2021-09-30, 20:33
Medlem
Eftersöker videon där Rask kallar sin mamma för fitta.
Citera
2021-09-30, 20:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja vad ska polisen göra.
Rask: den här personen gjorde en kreditupplysning på mig som är lagligt.
Polisen: jaha? Det är ju som sagt lagligt vad ska vi göra?
Rask: men jag är baron, jag står över lagen och dom är jätte dumma på fb.
Polisen: det räcker nu rask allt ditt pappersarbete du skapar rensar Norrland på skog.
Rask: dumma polisen!
Jag tror att han kommer trakassera personen på telefon och försöka få till ett samtal som han säger att han inte spelar in -.- men som han givetvis spelar in, som han alltid gör .. och sen har han nytt content till ett par videor till om personen faller i fällan ...

Jag hoppas personen är smart nog att bara avvisa och lägga på luren.
Citera
2021-09-30, 20:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Eftersöker videon där Rask kallar sin mamma för fitta.
Jag har några bekanta som lagrar det mesta - jag kan inte fråga ikväll men kan kolla imorgon om någon av dem har just den tillgänglig och vill dela.
Citera
2021-09-30, 20:40
Medlem
Citat:
”Problemet” är att jag har blivit bannad på alla mina konton och jag orkar inte göra en Mail till för att skapa en helt ny ig när det finns säkert tio stycken här inne som kan se och spela av hans story och ladda upp.

Den fylleranten är ju uppladdad här av någon via länk, klicka på länken o skaffa ett konto på sidan för att kunna se o spara videon där den är länkad pratar inte om Instagram
Citera
2021-09-30, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Den fylleranten är ju uppladdad här av någon via länk, klicka på länken o skaffa ett konto på sidan för att kunna se o spara videon där den är länkad pratar inte om Instagram

Vad snackar du om? Fylleranten var jag som ladda upp. Jag ville ha dagens rant som utspela sig idag på instagram vilket nu också ligger uppe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in