2021-09-28, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp
Om han är källan, så har han förstahandsuppgifter, dvs han var med.
Skitsnack, i vanlig ordning.
2021-09-28, 22:08
Moderator
Tinuviels avatar
Läs moderatormeddelandet!

Binninge får ni diskutera i tråden om Binninge.

// mod
2021-09-28, 22:12
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Det är 100% säkert - källan är jag själv - dvs jag står för det och jag VET att ingen kan motbevisa mig och kalla mig lögnare. 1,5 är den rätta summan och hon avvisade detta bud.

Citat:
Om han är källan, så har han förstahandsuppgifter, dvs han var med.

Citat:
Ursprungligen postat av Pilotyega
Skitsnack, i vanlig ordning.

Snackar jag eller kubun skit?

Kubun påstår att han är källan. För att vara källan, måste han varit med.
2021-09-28, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ebba förkastade idag ett förlikningsbud på 1 500 000 kr för att avstå från att fullfölja och gå till tings för att försöka tillskansa sig Esbjörns arvegods, sitt kära barndoms sommarhem. Så mycket var hennes utlovade "Esbjörn ska ju självfallet inte behöva sälja om han verkligen inte vill göra det". Nu vet vi alla vad hennes ord är värda. Ja främst ni som tänkt er rösta på fanskapet
Bra!

Att gå från förvirrad och pressad, till att hävda en hävning motiverad av att Busch inte betalade 3.9 miljoner utan att få köpebrevet, till att i sista stund erbjuda 1.5 miljoner bevisar desperationen.

Varför skulle Ebba Busch tacka ja till 1.5 miljoner för att annullera affären när hon kan få 1.5 miljoner och huset efter rättegången?

Säga vad man vill men särskilt strategiska är inte Esbjörns Bolins ombud.
2021-09-28, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xiu
Krmkr, du kan väl underhålla oss med att lägga fram vad du har fått fram med det du skriver ovan?
Som vanligt från Krmkr, bara påståenden utan underbyggnad och utan källor, und so weiter. Krmkr, är ett Unikum i denna tråd med att generellt undvika detta.
Upprepningstvång? Du anser att jag är ett unikum och aldrig uppger källor. Dina påståenden är mottagna och uppfattade.

Så, när vi nu har det avklarat vill du nu vara vänlig och berätta vidare om de som pumpar Esbjörn på pengar och de som tillför pengar till processen för att bli av med Ebba som politiker och hur allt detta är den värsta politiska skandalen i Sverige.

Eller är det kanske i själva verket så att du inte har några belägg eller källor till dina påståenden? Att din beskrivning av mig i själva verket är en stor projektion av dina egna tillkortakommanden? Att faktiskt DU själv är det unikum som du räds så, att du i stället försöker lägga över epitet på mig?

Då går faktiskt pusselbitarna ihop...
Senast redigerad av Krmkr 2021-09-28 kl. 22:16.
2021-09-28, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Kejneaffären, Catalinaaffären, IB-affären, Bordellhärvan, Geijeraffären, Boforsaffären, Ebbe Carlsson-affären, Gudrun Schymans skattefusk, Järnrörsskandalen, Kaplanskandalen och nu då – Ebba-affären.

Tja, varför inte? Hon kanske platsar i den skaran? Många skulle ju säga att hon trots allt försökt att pressa och lura en funktionsnedsatt åldring på sitt hus och åkt dit på grovt förtal i samma veva, för att vinna fördelar på det i en affärstvist mot samma offer.
Det är väl bara i Expressen och här på FB nån bryr sig, i övrigt är det tyst. Ingen politisk motståndare har hakat på och inga andra tidningar drevar
2021-09-28, 22:16
Medlem
Citat:
Snackar jag eller kubun skit?

Kubun påstår att han är källan. För att vara källan, måste han varit med.
Du snackar skit. Kubun har korrekt information hur gärna du än vill att det inte ska vara så.
Han måste inte alls behövt varit med, han kan ha fått direkt information från källan.
Ni blir ju alla överbevisade gång efter gång efter gång efter….
2021-09-28, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lva
Det är väl bara i Expressen och här på FB nån bryr sig, i övrigt är det tyst. Ingen politisk motståndare har hakat på och inga andra tidningar drevar
Aftonbladet och några tidningar till har skrivit i kväll
2021-09-28, 22:25
Medlem
Q6s avatar
Citat:

Näthatsprinsessan Annika Strandhäll har givetvis visat dåligt omdöme och drivit näthat, i övrigt så har övriga politiker insett att det kan vara de som råkar ut för ett liknande bakhåll nästa gång.
2021-09-28, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilotyega
Du snackar skit. Kubun har korrekt information hur gärna du än vill att det inte ska vara så.
Han måste inte alls behövt varit med, han kan ha fått direkt information från källan.
Ni blir ju alla överbevisade gång efter gång efter gång efter….

Kubun säger att hen ÄR källan.
Då måste hen faktiskt ha varit på plats vid förlikningsförhandlingen.
Om hen "fått info" från "källan" så är hen bara en andrahandskälla.

Trist förresten att hen inte svarar själv om hen var personligen närvarande vid förlikningsmötet.
2021-09-28, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Näthatsprinsessan Annika Strandhäll har givetvis visat dåligt omdöme och drivit näthat, i övrigt så har övriga politiker insett att det kan vara de som råkar ut för ett liknande bakhåll nästa gång.
Strandhäll idkar väl könsumgänge med Smurf-Mogge så henne kan ingen ta på allvar
2021-09-28, 22:34
Medlem
Citat:
Strandhäll idkar väl könsumgänge med Smurf-Mogge så henne kan ingen ta på allvar

Strandhäll och hens eventuella könsumgänge har inget med den här fastighetsaffären att göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in