2021-09-28, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Det är 100% säkert - källan är jag själv - dvs jag står för det och jag VET att ingen kan motbevisa mig och kalla mig lögnare. 1,5 är den rätta summan och hon avvisade detta bud.

Wow.
Så du var personligen närvarande vid förlikningsförhandlingen då.
2021-09-28, 21:17
Medlem
Xius avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Haha, jag ser verkligen fram emot vad ni ska koka ihop, nu när ni är nåt på spåret, baserat på att jag skrev om konspirationsteoretikerns natur.

Kan det vara att Esbjörn är utsatt för en sekt? Att jurister arbetar mot hans vilja? Att media bestämt sig för att fälla Ebba? Politiska sammansvärjningar? Starka ekonomiska intressen som pumpar in pengar? Bonniers inblandade? Bilderberggruppen? Nej, Ryssarna!! Alltisammans i en världsomspännande konspiration!!

Vänligen vänta lite, så ska jag bara hämta popcornen.

Krmkr, tycker du att processen verkar drivas i Esbs intresse fortfarande?
2021-09-28, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xiu
Hehe, Krmkr, du ÄR ett unikum i denna tråd med att inte underbygga dina påståenden med ett resonemang (och ännu mindre källor).
Inte heller denna gång tar du chansen att visa att det inte är sant, utan du som vanligt försöker hoppa på någon annan eller svamlar vidare.
Hey, du har inte tid att koncentrera dig på ett unikum som mig, nu när du ska få ihop dina teorier som stärktes av att jag beskrev konspirationsteoretikerns natur.

Jag ska hjälpa dig tillbaks där du slutade... Du skrev bland annat:
"Eller drivs processen för att mjölka Esb på resureser?
Eller drivs (och betalas) processen av andra intressenter för att sätta dit EB?
Eller en kombination av ovanstående."

Jag sammanförde sedan dina tankar med andra i trådens hjärntrust som tidigare skrivit om att Esbjörn är utsatt för en sekt, att jurister arbetar mot hans vilja, att media bestämt sig för att fälla Ebba, ryssars inblandning, om politiska sammansvärjningar och starka ekonomiska intressen som pumpar in pengar.

Som lök på laxen bidrog jag med om Bonniers eller Bilderberggruppen är inblandade? Kanske en världsomspännande konspiration?

Kom igen nu, nu får ni jobba vidare lite själva! Jag har hämtat popcornen och är redo.

L e v e r e r a !
2021-09-28, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Det är uppenbart dyrt att låta Binninge kludda med ens ärende. Esbjörn får förbereda sig på att både förlora huset och betydligt mer än 1,5 mille när domslutet kommer med alla kostnader.
Du svarar inte på frågan dumjävel, är Binninge med fortfarande?
2021-09-28, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksitpeks
Wow.
Så du var personligen närvarande vid förlikningsförhandlingen då.
Hen kan väl ha info utan att vara med?
2021-09-28, 21:38
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilotyega
Du svarar inte på frågan dumjävel, är Binninge med fortfarande?

Med tanke på hur mycket pengar som Esbjörn har förlorat och fortfarande förlorar så är det väl högst troligt. Allt som han rör vid förvandlas till bajs.
2021-09-28, 21:38
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Hen kan väl ha info utan att vara med?

Inte om han är källan.
2021-09-28, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Med tanke på hur mycket pengar som Esbjörn har förlorat och fortfarande förlorar så är det väl högst troligt. Allt som han rör vid förvandlas till bajs.
Men enligt dig var han ju borta?
Allt han rör vid förvandlas till bajs, är 100.000:- isch bajs? 😂😂😂
2021-09-28, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp
Inte om han är källan.
Varför kan han inte ha direktkontakt med källan?
2021-09-28, 21:44
Medlem
Citat:
Men enligt dig var han ju borta?
Allt han rör vid förvandlas till bajs, är 100.000:- isch bajs? 😂😂😂
Skadeståndet för att hela landet nu känner till barnmisshandeln och våldtäktsförsöket? Hoppas det känns som en bra affär.
2021-09-28, 22:02
Medlem
Xius avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Det började ju så bra när du och Q6 delade med er av varandras teorier och menade att mina tankar om konspirationsteoretikerns natur var ett bevis på att ni var inne på rätt spår.

Fega inte ur nu, pudla inte bort det här, när ni nu är så nära att dechiffrera den här historien. Och låt framförallt inte ett UNIKUM som jag hindra er från de scoop som ni står på randen till att avslöja. Särskilt som du redan i tre inlägg konstaterat att jag är ett sådant. Det vore ett rackarns slöseri med era värdefulla fynd.

Och framför allt:
You are here to entertain me. Now, entertain me!

Krmkr, du kan väl underhålla oss med att lägga fram vad du har fått fram med det du skriver ovan?
Som vanligt från Krmkr, bara påståenden utan underbyggnad och utan källor, und so weiter. Krmkr, är ett Unikum i denna tråd med att generellt undvika detta.
2021-09-28, 22:03
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Varför kan han inte ha direktkontakt med källan?

Om han är källan, så har han förstahandsuppgifter, dvs han var med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in