2021-09-28, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Vilket samtal tänker du på, alltså varför var det omtalat?
Därför att han ringde och sa att han var skjuten i huvudet och operatören trodde inte på det och nästan hotade med att inte skicka ambulans
Citera
2021-09-28, 20:11
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Därför att han ringde och sa att han var skjuten i huvudet och operatören trodde inte på det och nästan hotade med att inte skicka ambulans

Jo, det stämmer, det var den händelsen. https://sverigesradio.se/artikel/6098127
Citera
2021-09-28, 20:13
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Det finns fup, har för mig allt börja med ghar* skjuter 3 bröder som överlever, det handlade om en jacka, då var en av tvillingar och oma* ahme * lill oma* som finns med i den här förundersökningen, jätte nära vänner till ghar* dom skulle få 50 tusen kr för jobbet som hämnd dom åkte till Jönköping och umgicks med ki* och ghar* dom lura ut dom i en fälla när dom skulle till bio eller något, allt för 50 tusen kr , tvillingen skjuter båda två medan lilla oma* gråter av rädsla o skriker döda han dom var tydligen väldigt rädda för ghar*, därför efter skotten gick dom och högg honom med kniv har jag för mig, för att han inte skulle ha chans och överleva men han lyckades överleva medans hans vän ki* dör , det var nog en av dom första fällorna i Malmös nya gäng krig där nära vänner lurar ut varandra i fällor , om man tänker på idag några år fram alla dom nya morden e alltid utlurade av vänner kusiner svågrar som ni läser i bland annat den här fup , stog till och med I tidningen för inte så länge sen att malmö är den värsta staden där vänner säljer varandra som smör vidrigt !!

Ja, det var tydligen en stöld av Parajumper-jackor det handlade om. Har du FUP? Som jag minns det var det aldrig någon som länkade till den i tråden som skjutningen så hade varit intressant att få tag i den.
Citera
2021-09-28, 22:01
Medlem
Citat:
Att människor aldrig lär sig, efter andras misstag genom åren ,finns ingen teknik som är säker , bara dumheter , att folk skriver öppet om allt är sjukt fyfan, har aldrig gillat och känt mig trygg med dom telefonerna alltid varnat folk, men så går det när folk inte lyssnar, ennu sjukare är att folk i hela Europa åkt fast borde inte större aktörer som varit med gamet länge förstå allvaret , eller har alla knarkat upp alla hjärnceller och blivit desuttom lata ‌‌‌ det minsta juden kan få är 7 på detta han e misstänkt för, tror inte det räcker kan jag lova dig med garanti kanske allt som allt landar det på 14 år för hans del, dessutom vet snuten att många mord är utförda som dom inte kan bevisa, dessutom ses han som en ledare av grovt organiserade brott, vi kommer se snart inom snar framtid livstidsstraff för såna här grova brott kan jag lova er , alla är trötta på detta i Sverige alla länder har ögonen på Sveriges misslyckade med gäng ‌‌‌ skjutningarna och morden , jag är jävligt nyfiken på sky och anom finns så mycket matrial 2 år fram minst, många kommer åka, ingen är säker här ute , bättre packa väskorna och dra, sjukt att sall* är ute fortfarande och härjar tror han blir nog gripen för beställning mord med inom snar framtid måste finnas bevis på honom med som dom vill knyta han på för ett längre straff, men han gömmer sig jue i Spanien med shahi* killen blir häktad varje gång och släppt fast han blir utpekad av offret, får massa pengar av staten inte nog mera med det dom lämnar tillbaka allt dom beslagtar herre min Jesus,,,,,,, 🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️ sall* och shahi* nya kompanjoner dom försöker erövra malmö nu när alla sitter nån brud hade sett dom ihop i Spanien på någon nattklubb för inte så länge sen
Shahin & salle? Haha malmö har verkligen SMUTS folk. Ahmed elmoghrabi skulle hjälpa med att döda salle. Ahmed elmoghrabis bror sayed fick hjälp av shahins syster ariana med hyrbil i annat mål gällande förbredelse för mord. Skulle inte förvåna mig om ahmed skulle ta ett kontrakt där hans bror skulle vara offret. Så smutsiga är dessa bröder
Citera
2021-09-28, 22:06
Medlem
Citat:
Det finns fup, har för mig allt börja med ghar* skjuter 3 bröder som överlever, det handlade om en jacka, då var en av tvillingar och oma* ahme * lill oma* som finns med i den här förundersökningen, jätte nära vänner till ghar* dom skulle få 50 tusen kr för jobbet som hämnd dom åkte till Jönköping och umgicks med ki* och ghar* dom lura ut dom i en fälla när dom skulle till bio eller något, allt för 50 tusen kr , tvillingen skjuter båda två medan lilla oma* gråter av rädsla o skriker döda han dom var tydligen väldigt rädda för ghar*, därför efter skotten gick dom och högg honom med kniv har jag för mig, för att han inte skulle ha chans och överleva men han lyckades överleva medans hans vän ki* dör , det var nog en av dom första fällorna i Malmös nya gäng krig där nära vänner lurar ut varandra i fällor , om man tänker på idag några år fram alla dom nya morden e alltid utlurade av vänner kusiner svågrar som ni läser i bland annat den här fup , stog till och med I tidningen för inte så länge sen att malmö är den värsta staden där vänner säljer varandra som smör vidrigt !!
Handlade 8m en smash & grab cup där rånbytet vad jackor. Konflikten som du säget uppstod om jackorna 😂 till frågan, var omar med tvillingarna ellrr med alex? För omar var jue åxå omnämnd i denna fup och var med jude klicken tillsammans med just ghara. 😂Eller missuppfattade jag?
Citera
2021-09-28, 22:09
Medlem
Citat:
Vilket samtal tänker du på, alltså varför var det omtalat?

Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Så det var AG som ringde det telefonsamtalet till 112 som blev så omdiskuterat?
Ja, det stämmer. Alex blev ju skjuten i huvudet men överlevde. Hans larmsamtal blev jue väldigt omtalad och finns på nätet att lyssna på. Han i stort sett ber för sitt liv och vill ha ambulans för att han blivit skjuten i huvudet och skriker JAG DÖR SNART varpå SOS ifrågesätter hur han kan ringa om han är akjuten i huvudet och hur kan han prata och hurhurhur 🤣
Citera
2021-09-28, 22:36
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ja, det stämmer. Alex blev ju skjuten i huvudet men överlevde. Hans larmsamtal blev jue väldigt omtalad och finns på nätet att lyssna på. Han i stort sett ber för sitt liv och vill ha ambulans för att han blivit skjuten i huvudet och skriker JAG DÖR SNART varpå SOS ifrågesätter hur han kan ringa om han är akjuten i huvudet och hur kan han prata och hurhurhur 🤣
Helt fel.
https://www.reddit.com/r/videos/comments/2wka0s/teenager_gets_shot_in_the_head_and_calls_swedish/
Citera
2021-09-28, 22:39
Medlem
Efter att ha läst en hel del (inte allt), så finns det vissa saker jag hade velat diskutera.

• Ahmed ful som han kallas verkar spela ett dubbelspel, stämmer det?

• Dani judes sida verkar lite rädda från Amir Mekky? Vad tror ni? Får känslan på sättet de skriver att de är lite rädda från honom, att Amir har ett övertag på de.

• Omar Ahmad verkar ha använt sig av en kille kallad neman som det skrivs om i encro, vad hade denna för roll? Han skulle bland annat lägga gps på bilen som Hamza körde, en vit golf med reg azs.

• Dessa encro killar, de verkar inte vara jättenära med varandra helt ärligt, känns som det är mycket grupperingar och att de snackar skit om varandra bakom rygg

• Jag e faktiskt lite besviken på denna FUP, jag hade förväntat mig såååå mycket mer, det mesta visste vi om redan, mycket är repetition. Finns inte mycket så är jättenytt
Senast redigerad av Vemvem2 2021-09-28 kl. 22:45.
Citera
2021-09-28, 22:43
Medlem
Citat:

Men oavsett så e de bevisad att killen e riktig gansgter han stog kvar i emporia 3mot1
Gillar inte killen men han e gata
Sen om de e värt att dö för några knarkhorror o lite kontanter de får han o avgöra
Citera
2021-09-28, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Ja Ghara e galen så de måste ha varit rädda men 50lax snälla

Detta var några år sen dom var i 15-16 års åldern väldigt mycket pengar för dom då , tror inte dom sett mer en tusenlapp på den tiden hahahaha

Citat:
Ursprungligen postat av RiketFaller
Du är ett rasistiskt högertroll!!!

Kaliya waxaan ahay cunsuri

Citat:
Ja, det var tydligen en stöld av Parajumper-jackor det handlade om. Har du FUP? Som jag minns det var det aldrig någon som länkade till den i tråden som skjutningen så hade varit intressant att få tag i den.

Tyvärr så har jag inte, detta var ju ett antal år sen mvh
Citera
2021-09-28, 23:25
Medlem
Citat:
Shahin & salle? Haha malmö har verkligen SMUTS folk. Ahmed elmoghrabi skulle hjälpa med att döda salle. Ahmed elmoghrabis bror sayed fick hjälp av shahins syster ariana med hyrbil i annat mål gällande förbredelse för mord. Skulle inte förvåna mig om ahmed skulle ta ett kontrakt där hans bror skulle vara offret. Så smutsiga är dessa bröder

Ja det är helt sjukt att folk ens anlitar såna opålitliga idioter , killen snor vapnen dom kan lika väl hamnat i fienders händer, bara att veta att såna människor finns kvar på gatan är sjukt , det första man gör e och tar bort opålitliga råttor från gatan så det inte vänder sig mot en själva , väldigt chockad av vilka misstag dom gjort och hur dom tänkt , därför ska man absolut inte knarka när man gör såna grova brott låter mer som dom varit nerknarkade vid planeringarna , gillar ej dom bröderna efter jag hörde om den polis jakten där den kvinnan som förlora benet och nyfödda barnet höll på dö det fick mig och bli äcklad, samt nån av dom skjuter en kvinna med ett spädbarn till döds, det tyder på det e rätt mördare båda fallen handlar om kvinna med spädbarn , såna människor måste bara bort från gatorna må gud straffa dom grisarna, tar väldigt illa upp när man ger sig på kvinnor och att den mannens fru som förlorat benet inte gjort något är sjukt nai* allierade sig med sin frus mördares bror hade dött hellre jag svär vare sig vad planerna var efter går det inte
Citera
2021-09-28, 23:32
Medlem
[quote=minay|77410694]Handlade 8m en smash & grab cup där rånbytet vad jackor. Konflikten som du säget uppstod om jackorna 😂 till frågan, var omar med tvillingarna ellrr med alex? För omar var jue åxå omnämnd i denna fup och var med jude klicken tillsammans med just ghara. 😂Eller missuppfattade

Oma* var då med tvillingarna men han tryckte inte av , nu byta han sida för han såg alla muskler här, dom hoppar runt som horor där makt finns mest för att slippa bli knullad i röven, tro mig det kommer blåsa motvind för alla som gör så samt han ville sälja sin egen svåger, helt jävla hala personer det finns hahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in