Citat:
Ursprungligen postat av
Smartapojken
Vf skickades tvillingarna på Ghara?
Det finns fup, har för mig allt börja med ghar* skjuter 3 bröder som överlever, det handlade om en jacka, då var en av tvillingar och oma* ahme * lill oma* som finns med i den här förundersökningen, jätte nära vänner till ghar* dom skulle få 50 tusen kr för jobbet som hämnd dom åkte till Jönköping och umgicks med ki* och ghar* dom lura ut dom i en fälla när dom skulle till bio eller något, allt för 50 tusen kr , tvillingen skjuter båda två medan lilla oma* gråter av rädsla o skriker döda han dom var tydligen väldigt rädda för ghar*, därför efter skotten gick dom och högg honom med kniv har jag för mig, för att han inte skulle ha chans och överleva men han lyckades överleva medans hans vän ki* dör , det var nog en av dom första fällorna i Malmös nya gäng krig där nära vänner lurar ut varandra i fällor , om man tänker på idag några år fram alla dom nya morden e alltid utlurade av vänner kusiner svågrar som ni läser i bland annat den här fup , stog till och med I tidningen för inte så länge sen att malmö är den värsta staden där vänner säljer varandra som smör vidrigt !!