Citat:
Ursprungligen postat av
minay
Shahin & salle? Haha malmö har verkligen SMUTS folk. Ahmed elmoghrabi skulle hjälpa med att döda salle. Ahmed elmoghrabis bror sayed fick hjälp av shahins syster ariana med hyrbil i annat mål gällande förbredelse för mord. Skulle inte förvåna mig om ahmed skulle ta ett kontrakt där hans bror skulle vara offret. Så smutsiga är dessa bröder
Ja det är helt sjukt att folk ens anlitar såna opålitliga idioter , killen snor vapnen dom kan lika väl hamnat i fienders händer, bara att veta att såna människor finns kvar på gatan är sjukt , det första man gör e och tar bort opålitliga råttor från gatan så det inte vänder sig mot en själva , väldigt chockad av vilka misstag dom gjort och hur dom tänkt , därför ska man absolut inte knarka när man gör såna grova brott låter mer som dom varit nerknarkade vid planeringarna , gillar ej dom bröderna efter jag hörde om den polis jakten där den kvinnan som förlora benet och nyfödda barnet höll på dö det fick mig och bli äcklad, samt nån av dom skjuter en kvinna med ett spädbarn till döds, det tyder på det e rätt mördare båda fallen handlar om kvinna med spädbarn , såna människor måste bara bort från gatorna må gud straffa dom grisarna, tar väldigt illa upp när man ger sig på kvinnor och att den mannens fru som förlorat benet inte gjort något är sjukt nai* allierade sig med sin frus mördares bror hade dött hellre jag svär vare sig vad planerna var efter går det inte