2021-09-27, 21:04
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Tänk om Svennebanan skulle kunna dra ut huvudet från sitt egna rövhål och faktiskt kunna titta ut och se verkligheten som den är.
Här har ni svart på vitt era jävla får
Ja saken var ju klarlagd redan innan dravlet om "audits" började, så man undrar hur godtrogna/pantade folk(?) är ibland?
https://www.azmirror.com/2021/09/24/arizona-audit-a-multitude-of-unsubstantiated-claims-and-no-proof-of-fraud/
Citat:
Arizona 'audit': A multitude of unsubstantiated claims and no proof of fraud
https://www.msnbc.com/rachel-maddow-show/arizona-republican-election-audit-makes-us-look-idiots-n1266824
Citat:
Arizona Republican: Election audit 'makes us look like idiots'
Citera
2021-09-27, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
om du följde rösträkningen så såg du att röstterna fördelades någotlunda jämt hela tiden, efter avbrottet fortsatte rösträkningen och vipps 120 000 Biden Trump 0. hur sanoligt är det att det dras 120000 bidenröster i rad

Om ni detta var hur rösträkningen verkligen fördelades, vilket jag vill se en länk till innan jag tror på, så varför gick inte Trump till domstol med detta och van i domstol! Han verkar ju rätt värdelös att anställa jurister. Allt som händer är att de blir stämda och blir av men sina licenser. Trump verkar ju inte ens betala dem.
Citera
2021-09-27, 21:35
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vad anser du om alla republikanska fuskröster Cyber Ninjas hittade?

Snacka vi 100-tal eller något omfattande som detta i Arizona(och säkert fler delar av USA)? Om du har något belägg att komma med kanske det hade hjälpt..?
Citera
2021-09-27, 21:47
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Snacka vi 100-tal eller något omfattande som detta i Arizona(och säkert fler delar av USA)? Om du har något belägg att komma med kanske det hade hjälpt..?

Det verkar som att du är den med ett IQ på 50. Cyber Ninjas utförde auditen i Arizona och det är deras rapport som diskuteras i denna tråd. Har du lyckats läsa rapporten eller får du alla nyheter från Rumble?
Citera
2021-09-27, 21:56
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
När det gäller att köra copy paste från en rapport & dessutom alla uppgifterna framfördes på presskonferensen så ser jag inte något problem, oavsett var man läst uppgifterna. Då tycker jag det är mer suspekt att länka till källor som sammanfattar rapporten till att enbart innehålla att en total omräkning gav 300 extra röster till Biden & sedan förtiga allt annat.

Ungefär som att copy pastea en lista från telegram utan att uppge att republikanerna stod för många av dessa så kallade fuskröster?
Citera
2021-09-27, 22:27
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Detta kommer få storartade konsekvenser
Valfusk i enbart Maricopa County ? Nä detta har varit i stort sett hela USA men mest i demokratiskt infekterade stater

Sedan Har ju även israel gått ut med att dem har haft valfusk,Iran , även flera afrikanska länder, nu USA

Ja e de bara i Sverige som det inte är något fusk ? Elelr 🙃

Mitt credo här i livet:
Så fort min motståndare vinner över mig, så utropar jag givetvis de bevingade orden "FUSK!"..

-Nej, det gör jag inte, eftersom jag (förhoppningsvis) har mognat över dagisbarns ålder, och kan ta en förlust, utan att anklaga vinnaren för fusk.

Femåringar brukar dock anklaga motståndaren för "fusk", när femåringen inte själv vinner.
-Är politiker "femåringar"? -Allvarligt ställd fråga alltså.
Citera
2021-09-28, 06:25
Medlem
Har det förekommit någon sån där decertifiering ännu?
Citera
2021-09-28, 07:21
Medlem
Nixters avatar
Detta är nu ingen konspiration utan fakta, Biden har inte vunnit Arizona. Detta har Arizonas senat fastslagit och underlagen för fusket är överlämnat till Brnovich Överåklagare i Arizona.

Noterar dock att vi inte summerat de felaktigheter som konstaterats och dokumenterats i Arizona, tillräckligt i tråden. Följande har bevisligen skett:

- 1 miljoner datafiler deletades dagen innan auditen
- 280.000 röstsedlar har bara dykt upp ingen vet
varifrån
- 250.000 röstsedlar har anlänt efter valdagen och
ingen signatur existerar på 95% av dem
- 57.000 röstsedlar är konstaterade regelvidriga ex från
såna som dubbelröstar, illegala, folk som kommer från
annan stat, eller annat sätt.
- 17.000 röster är på kopierat papper.

Bidens vinstmarginal är 10.457.

Är det inte märkligt när någon läser, ser ovan och fortsatt inte ifrågasätter ens möjligheten att Biden faktiskt inte vann.

Vill du höra detaljerna kring Arizonaaudit och det fusk som nu bevisats föreslår jag att du ser denna intervju på några få minuter.
https://creativedestructionmedia.com/video/2021/09/27/io-episode-62-interview-with-patrick-byrne-heres-what-really-happened-in-arizona-this-week/
Senast redigerad av Nixter 2021-09-28 kl. 07:23.
Citera
2021-09-28, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Detta är nu ingen konspiration utan fakta, Biden har inte vunnit Arizona. Detta har Arizonas senat fastslagit och underlagen för fusket är överlämnat till Brnovich Överåklagare i Arizona.

Noterar dock att vi inte summerat de felaktigheter som konstaterats och dokumenterats i Arizona, tillräckligt i tråden. Följande har bevisligen skett:

- 1 miljoner datafiler deletades dagen innan auditen
- 280.000 röstsedlar har bara dykt upp ingen vet
varifrån
- 250.000 röstsedlar har anlänt efter valdagen och
ingen signatur existerar på 95% av dem
- 57.000 röstsedlar är konstaterade regelvidriga ex från
såna som dubbelröstar, illegala, folk som kommer från
annan stat, eller annat sätt.
- 17.000 röster är på kopierat papper.

Bidens vinstmarginal är 10.457.

Är det inte märkligt när någon läser, ser ovan och fortsatt inte ifrågasätter ens möjligheten att Biden faktiskt inte vann.

Vill du höra detaljerna kring Arizonaaudit och det fusk som nu bevisats föreslår jag att du ser denna intervju på några få minuter.
https://creativedestructionmedia.com/video/2021/09/27/io-episode-62-interview-with-patrick-byrne-heres-what-really-happened-in-arizona-this-week/
Men vore det inte bra om någon bevisade detta fusk då?
Citera
2021-09-28, 09:13
Medlem
Enbart på sida 56 i “Results Details” (Arizona adit) visar att 86.391 väljare överhuvudtaget inte existerar. Av dessa är 73,8% demokrater eller no party.

Skrämmande hur mycket den senile Biden med sitt gangstergäng fuskar. Och att folk försvarar det här i Sverige är ännu märkligare.

Förmodligen folk som inte gillar demokrati?
Citera
2021-09-28, 09:22
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wasaorden
Enbart på sida 56 i “Results Details” (Arizona adit) visar att 86.391 väljare överhuvudtaget inte existerar. Av dessa är 73,8% demokrater eller no party.

Skrämmande hur mycket den senile Biden med sitt gangstergäng fuskar. Och att folk försvarar det här i Sverige är ännu märkligare.

Och detta hände med en republikansk president och i ett val organiserat av republikaner med republikanska valvaktare. Tänk om demokraterna hade haft makten istället hur illa det varit. Hoppas någon orkar anmäla till därför avsedd myndighet så att allt blir riktigt utrett.

Stop The Big Shit

Mike Pensé
Citera
2021-09-28, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wasaorden

Har du svårt att förstå engelska? För det står inte vad du påstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in