2021-09-27, 18:58
Medlem
Jag gav upp på tråden om valfusk efter att Sidney Powell och company gav upp. Och det blev ju tröttsamt kändes som konspirationsteori bara.

Men jag skummade igenom hearingen och klippen från cyberninjas och detta såg ju faktiskt jättekonstigt ut. Det mest fräcka tycker jag är valsedlarna med ”approved” stämplar som inte ens är äkta, man ser ju tydligt att stämpeln ligger under de andra trycken. Publiken skrattade när det las fram. Har det kommit någon förklaring på detta? Jag kommer inte på någon förklaring.
Citera
2021-09-27, 19:04
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Jag gav upp på tråden om valfusk efter att Sidney Powell och company gav upp. Och det blev ju tröttsamt kändes som konspirationsteori bara.

Men jag skummade igenom hearingen och klippen från cyberninjas och detta såg ju faktiskt jättekonstigt ut. Det mest fräcka tycker jag är valsedlarna med ”approved” stämplar som inte ens är äkta, man ser ju tydligt att stämpeln ligger under de andra trycken. Publiken skrattade när det las fram. Har det kommit någon förklaring på detta? Jag kommer inte på någon förklaring.

Det har kommit en förklaring. "Dr." Shiva visade upp svartvita bilder som både har scannats en eller två gånger. Originalen är i färg

https://twitter.com/HarriHursti/status/1441867129486069760?s=20

Eftersom Shiva inte är någon expert förstod han inte detta. Eller så förstod han det men ljög.
Citera
2021-09-27, 19:05
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
om du följde rösträkningen så såg du att röstterna fördelades någotlunda jämt hela tiden, efter avbrottet fortsatte rösträkningen och vipps 120 000 Biden Trump 0. hur sanoligt är det att det dras 120000 bidenröster i rad

Så du har ingen källa.
Citera
2021-09-27, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Så du har ingen källa.

Trump vann det vet alla efter det enorma valfusket som auditen avslöjade.
Ropas t.o.m ut på flygplatser.

Källa https://twitter.com/Brick_Suit/status/1442502934571278339
Citera
2021-09-27, 19:21
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wasaorden
Trump vann det vet alla efter det enorma valfusket som auditen avslöjade.
Ropas t.o.m ut på flygplatser.

Källa https://twitter.com/Brick_Suit/status/1442502934571278339

"These extra duplicates favored Republican candidates over Democrat candidates, and even favored the Libertarian candidate at a higher rate than the overall vote distribution."
Citera
2021-09-27, 19:26
Medlem
Citat:
"These extra duplicates favored Republican candidates over Democrat candidates, and even favored the Libertarian candidate at a higher rate than the overall vote distribution."

Vad är det nu för fakenews du yrar om? Trump vann såg du inte 4 timmar audit?
Citera
2021-09-27, 19:29
Medlem
siisters avatar
Citat:
Vad är det nu för fakenews du yrar om? Trump vann såg du inte 4 timmar audit?

Jag citerar rapporten. Den delen togs även upp på presentationen.
Citera
2021-09-27, 19:42
Medlem
Citat:

Citat:

Rapporten är fakenews, har du missat debatten om det? Rapporten blev urvattnad av Rinos. Ingen godtar att de fuskar engång till.

Redovisningen på kvällen, 3-4 timmar lång gäller inte fakerapporter.

Enbart Dr. Shiva utredning visar ca 17.000 snodda röster.
Citera
2021-09-27, 19:46
Medlem
siisters avatar
Citat:
Rapporten är fakenews, har du missat debatten om det? Rapporten blev urvattnad av Rinos. Ingen godtar att de fuskar engång till.

Är Cyber Ninjas rapport angående auditen fake news?
Citera
2021-09-27, 19:51
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:

Vi får hoppas att någon anmäler fusket till därför avsedd myndighet så att det blir någon skillnad och inte bara rundgång på FB.

Stop The Big Shit

Mike Pensé
Citera
2021-09-27, 20:36
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Tänk om Svennebanan skulle kunna dra ut huvudet från sitt egna rövhål och faktiskt kunna titta ut och se verkligheten som den är.
Här har ni svart på vitt era jävla får
Citera
2021-09-27, 20:53
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Tänk om Svennebanan skulle kunna dra ut huvudet från sitt egna rövhål och faktiskt kunna titta ut och se verkligheten som den är.
Här har ni svart på vitt era jävla får

Det är inte lätt när man sitter med foliemössan på nere i mammas källare. Hemmasittare som läser sanningar om världen såsom en annan hemmasittande foliemössa har lurat ut att det ligger till. Ibland går inte hissen hela vägen upp, troligen står den still i källaren.

Stop The Big Shit

Mike Pensél
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in