2021-09-24, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Vet du, jag tror att det är oerhört lätt hänt att det blir så. Man triggar liksom igång varandra och sen bara fortsätter det. Det behöver inte ligga sanning i allt som skrivs för det.
Dessutom tycker jag att intresset för C och P´s relation är lite smått patetisk. Vad är det man vill uppnå?
Varken P, C eller någon i deras närhet lär ju lyssna på någon som skriver "sanningen" på flashback.
Så vad är syftet liksom? Vad ger det den som skriver?

Jag kan bara tala utifrån mig själv, känner ingen av de andra som skriver här. Men jag tror på dem till 110% i och med att han betedde sig urdåligt på en tidigare arbetsplats och våra erfarenheter går hand i hand. Det som sticker i mina ögon är att han framställs som en drömman och sanningen är den motsatta. Tror vi alla är kvar tills sanningen nåtts ut.
Citera
2021-09-24, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
CB är cykelinstruktör på Sats, och han har pratat med en annan instruktör där som jag känner väl.
Jag kan också namnge flera personer som råkat illa ut av CB men gör det förstås inte.
Jäklar vad du känner folk som känner folk som känner CB. Haha sicken jävla tomte. Tror inte ett skit på någon av er här.
Citera
2021-09-24, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Jäklar vad du känner folk som känner folk som känner CB. Haha sicken jävla tomte. Tror inte ett skit på någon av er här.

Undra vem som är tomte! Genom att ständigt försöka hitta kryphål och snacka ner de som tillför sanning i tråden. Du behöver inte tro på någonting alls, helt upp till dig!
Citera
2021-09-24, 16:28
Medlem
Skurhinkens avatar
Jag tror definitivt att C. Bauer är en riktig douche bag. Flertalet i denna tråden som lyft det utifrån sina egna erfarenheter med karln i fråga.

Däremot så vore han urbota korkad om han började visa sina mindre smickrande sidor. Han har ju allt nu; en kvinna som tillfredsställer honom sexuellt samt även ekonomiskt.

Han älskar ju uppenbarligen uppmärksamhet så varför skulle han sabba detta?
Citera
2021-09-24, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Tycker iofs det är ganska lindrigt vad folk skriver om CB. Kan lova att det är inte ens I närheten hur han är. Har träffat honom ett antal gånger och då är det i tråden som skrivs väldigt snällt. Det är bara att gå in på hans ex facebook sida så kan man se vad hon länkat. Och hon är INTE någon som förstorar upp saker.
Sedan att Pernilla inte lyssnar är en sak. Vilket jag kan förstå till viss del. För är det något som CB är så är han oerhört inställsam och charmig. I början.
Men sen.....
Tyvärr!

...och jag tror att bara det faktum att PW och CB förmodligen läser här och "flabbar" åt allt ger ju ändå henne ett försprång OCH han får en signal om att hans förflutna kan komma ikapp.

Hans ex (yngsta dotterns mamma) verkar vara en fin person och det hon lägger ut på FB är INTE att leka med.

Å kom nu inte och säg att det lika gärna kan vara någon annan hon refererar till!!
Citera
2021-09-24, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Tycker iofs det är ganska lindrigt vad folk skriver om CB. Kan lova att det är inte ens I närheten hur han är. Har träffat honom ett antal gånger och då är det i tråden som skrivs väldigt snällt. Det är bara att gå in på hans ex facebook sida så kan man se vad hon länkat. Och hon är INTE någon som förstorar upp saker.
Sedan att Pernilla inte lyssnar är en sak. Vilket jag kan förstå till viss del. För är det något som CB är så är han oerhört inställsam och charmig. I början.
Men sen.....
Tyvärr!

Det sista i mitt inlägg var inte riktat mot dig!
Citera
2021-09-24, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Det är nog du som missat poängen. Flera utav dina inlägg påvisar det med all sin tydlighet.

Du kan ju också vara någon som är väldigt mån om att sanningen inte kommer fram. Det du skriver är synnerligen självklara saker. Ändå finner du behovet av att ständigt föra fram det.
Jag menar att dina inlägg tillför noll. Mer än din agenda att påvisa att allt som skrivs på FB inte kan bevisas. Det i sig är ju humor!

Exakt vilken poäng är det jag missar?

Visst är det självklara saker! Trots det är det skrämmande många som missar det/struntar i det.
Och ja, jag kan också vara vem som helst med vilken agenda som helst.
Det är inte svart eller vitt. Man måste inte antingen tro blint eller avfärda helt. Man kan ha båda möjligheterna i bakhuvudet.
Citera
2021-09-24, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Undra vem som är tomte! Genom att ständigt försöka hitta kryphål och snacka ner de som tillför sanning i tråden. Du behöver inte tro på någonting alls, helt upp till dig!

”Tillför sanning i tråden” Enligt dig o några till som känner nån som känner nån som känner CB!?
Du, tills den dagen kommer då någon lägger fram konkreta bevis på att CB är den skithög ni säger er veta att han är , så är era ord inte mycket värda. OM någon går ut offentligt lr om någon grävande journalist publicerar något. Eller om Pernilla själv någon dag går ut med att hon blivit lurad, bedragen eller dy så DÅ tror jag på det.
Citera
2021-09-24, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
”Tillför sanning i tråden” Enligt dig o några till som känner nån som känner nån som känner CB!?
Du, tills den dagen kommer då någon lägger fram konkreta bevis på att CB är den skithög ni säger er veta att han är , så är era ord inte mycket värda. OM någon går ut offentligt lr om någon grävande journalist publicerar något. Eller om Pernilla själv någon dag går ut med att hon blivit lurad, bedragen eller dy så DÅ tror jag på det.

Den dagen lär nog komma!
Citera
2021-09-24, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Den dagen lär nog komma!

Vad händer när den dagen kommer? Blir det någon slags kollektiv tillfredsställelse här inne då?
Citera
2021-09-24, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
PW själv börjar också likna Anna Book, lika arg och galen.
Nej Anna har iallafall fina tänder! Läste att den gamle gubben som Pernilla försörjer nu för tiden, CB, jobbar med tandhälsa. Då har han och göra i fam W/I. Varenda en har risiga tänder. Mycket pengar ska dom ha men ingen har råd att fixa tänderna, tandläkarskräck?
Verkligen katastrof! Den gamla gubben ser verkligen gammal ut, gråhårig och skrynklig. Nä nåt kap kan man inte kalla farbrorn..
Citera
2021-09-24, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Vad händer när den dagen kommer? Blir det någon slags kollektiv tillfredsställelse här inne då?

Om det skulle göra sig lugnare så håller vi tummarna för det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in