Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-24, 18:18
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Nej Anna har iallafall fina tänder! Läste att den gamle gubben som Pernilla försörjer nu för tiden, CB, jobbar med tandhälsa. Då har han och göra i fam W/I. Varenda en har risiga tänder. Mycket pengar ska dom ha men ingen har råd att fixa tänderna, tandläkarskräck?
Verkligen katastrof! Den gamla gubben ser verkligen gammal ut, gråhårig och skrynklig. Nä nåt kap kan man inte kalla farbrorn..

Jobbar med tandhälsa är ju att ta i. Han har en marknadsföringsroll (deltid?) på ett företag med 6 anställda i Dalarna eller nåt. De säljer vitaminprillor.
Citera
2021-09-24, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Jobbar med tandhälsa är ju att ta i. Han har en marknadsföringsroll (deltid?) på ett företag med 6 anställda i Dalarna eller nåt. De säljer vitaminprillor.
Oj, det är nog den riktiga sanningen. Jag läste ur en artikel från Hänt. 😅
Citera
2021-09-24, 19:08
Medlem
Citat:
Nej Anna har iallafall fina tänder! Läste att den gamle gubben som Pernilla försörjer nu för tiden, CB, jobbar med tandhälsa. Då har han och göra i fam W/I. Varenda en har risiga tänder. Mycket pengar ska dom ha men ingen har råd att fixa tänderna, tandläkarskräck?
Verkligen katastrof! Den gamla gubben ser verkligen gammal ut, gråhårig och skrynklig. Nä nåt kap kan man inte kalla farbrorn..

”Anna har iallafall fina tänder” om man gillar köpta hästkäftar så visst!
Många som blir gråhåriga långt innan 55 års ålder , inget man kan styra över själv. De flesta har även rynkor vid den åldern, inte heller det kan man styra över, förutom om man inte sprutar in botox i hela käften. Nåt som man kan styra över är sin fysik och CB är jävligt fit för sin ålder!
Citera
2021-09-24, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Många som blir gråhåriga långt innan 55 års ålder , inget man kan styra över själv. De flesta har även rynkor vid den åldern, inte heller det kan man styra över, förutom om man inte sprutar in botox i hela käften. Nåt som man kan styra över är sin fysik och CB är jävligt fit för sin ålder!

Ok, spelar som ingen roll då det är främst insidan som räknas.
Citera
2021-09-24, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Ok, spelar som ingen roll då det är främst insidan som räknas.
Var det ett svar till dig eller ??? Svar till personen som kallade den gamla gubben för skrynklig och gråhårig. Som om det har något som helst med vem man blir förälskad i att göra.
Citera
2021-09-24, 19:26
Medlem
Citat:
Det var inte meningen att göra dig generad. Täck över speglarna om du inte är okej med din förändring. Jag tycker fortfarande att gubben ser gammal ut. Det är inget personligt till dig eller någon annan.
Citera
2021-09-24, 19:35
Medlem
Citat:
Var det ett svar till dig eller ??? Svar till personen som kallade den gamla gubben för skrynklig och gråhårig. Som om det har något som helst med vem man blir förälskad i att göra.

Det var ett enkelt konstaterande. Jag gör som du och ger svar på tal. Du hejar på CB och jag gör inte det. Så enkelt är det!
Citera
2021-09-24, 19:37
Medlem
Citat:
Det var inte meningen att göra dig generad. Täck över speglarna om du inte är okej med din förändring. Jag tycker fortfarande att gubben ser gammal ut. Det är inget personligt till dig eller någon annan.
Har inte kommit upp i den åldern så mitt utseende har inte förändrats så mycket än. Men när det gör det så tror och hoppas jag att jag har så pass bra självförtroende och självkänsla att jag slipper täcka över mina speglar.
Citera
2021-09-24, 19:51
Medlem
Citat:
Har inte kommit upp i den åldern så mitt utseende har inte förändrats så mycket än. Men när det gör det så tror och hoppas jag att jag har så pass bra självförtroende och självkänsla att jag slipper täcka över mina speglar.
Det låter bra! Men skrattrynkor är charmigt, man måste skratta och vara glad. Smile! 😁
Citera
2021-09-24, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
...och jag tror att bara det faktum att PW och CB förmodligen läser här och "flabbar" åt allt ger ju ändå henne ett försprång OCH han får en signal om att hans förflutna kan komma ikapp.

Hans ex (yngsta dotterns mamma) verkar vara en fin person och det hon lägger ut på FB är INTE att leka med.

Å kom nu inte och säg att det lika gärna kan vara någon annan hon refererar till!!

Hur hittar jag exets Facebook utan att läsa alla sidor? 🙏🏻
Citera
2021-09-24, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karestan
Hur hittar jag exets Facebook utan att läsa alla sidor? 🙏🏻

L*n* St*g*m*

*= e a i a o
Citera
2021-09-28, 02:06
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Christian Bauer lär inte behöva bli försörjd av Pernilla, hans företag har en hög omsättning och han lyfter en månadslön på runt 60 000 kronor. Det går bra för honom och han har verkligen råd att betala för sig själv och behöver inte bli försörjd av någon annan. Källa:

https://www.hant.se/noje/sa-mycket-tjanar-christian-bauer/7889331
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in