Citat:
Senaste dagarna är jag lite sugen på Tren. Varför? Ja, jag antar för att testa de egna gränserna.
Men du Ivan, räcker det inte med att köra både testo, mast och eq? Jo, så klart.
Dessa kli i fingrarna både lockar och skrämmer. Jag är en rätt smart och snabbtänkt kille. Så frågar du mig "Men hur fan tänker du?" så skulle mitt ärliga svar bli "Jag vet inte. Men det kliar i fingrarna".
Handlar det om att lite vill ha mer? Eller att testa de egna gränserna?
Igen: Jag vet inte...
//Ivan
Men du Ivan, räcker det inte med att köra både testo, mast och eq? Jo, så klart.
Dessa kli i fingrarna både lockar och skrämmer. Jag är en rätt smart och snabbtänkt kille. Så frågar du mig "Men hur fan tänker du?" så skulle mitt ärliga svar bli "Jag vet inte. Men det kliar i fingrarna".
Handlar det om att lite vill ha mer? Eller att testa de egna gränserna?
Igen: Jag vet inte...
//Ivan
Hahaha! Igenkänningsfaktorn på den här känslan hos mig är extremt hög. Tror det är helt mänskligt att ha den känslan, speciellt vi som använder AAS. Vi strävar efter perfektion och resultat som gemene man inte ens drömmer om. Det är viktigt dock att kontrollera tankarna. Att normalisera en substans gör gapet till nästa substans mindre. Tillslut slår tanken plötsligt en att man gått emot varenda princip och moral man har. Nu har jag inte denna känslan med AAS eftersom jag inte anser det vara något problem. Men, jag har begått andra handlingar tidigare i mitt liv som gett mig den upplysningen tillslut.
Du har trots allt en väldigt lång historia med anabola och vet hur din kropp reagerar på det. Så du är förmodligen tio gånger mer kvalificerad att ta tren än många andra här på forumet. Frågan är dock: Är det verkligen värt det? Du är 50+ och vid den åldern börjar hälsan försämras. Om du nu rent hypotetiskt skulle börja med tren, vilka konsekvenser kommer det ha på din hälsa? Det är inte en fråga du kan svara på nu eftersom den inte går att besvara förens det redan eventuellt skitit sig.
Om målet är att bli lite smalare samtidigt som du bygger storlek, varför inte leka runt med något bioidentiskt som t.ex HGH? Finns flera inhemska butiker (dock inte kaptenen, kolla v*xtgaranten, enda butiken jag handlar från) som har bra HGH enligt anekdoter. Tar man in din ålder i ekvationen kan till och med ett par enheter HGH varje dag vara positivt för hälsan, då din kropps naturliga produktion redan nästan är obefintlig.
* = ä