2021-09-21, 11:40
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Oh en klassisk ”handen i sidan för att försöka forma en tydlig midja”-bild.

Bilden är väl från strax efter BL?
Citera
2021-09-21, 11:42
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Oh en klassisk ”handen i sidan för att försöka forma en tydlig midja”-bild.
Nästan så att hon försvinner ur bild🐦
Citera
2021-09-21, 11:43
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Kan det till slut ha blivit så att Anna har fått erbjudande om en anställning på ett företag? ETT VANLIGT JOBB?!
Det där tror jag inte på. Att hon fått ett erbjudande som kräver anständig klädsel alltså. Möjligen att hon får sälja mobilabonnemang i Märsta centrum. Hade det varit ett jobb i "branschen" hade hon aldrig tvekat. Pyramidförsäljning av hudvårdsprodukter kanske?
Citera
2021-09-21, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Nånting måste ju ha hänt nu när hon snackar om att göra klart lekhuset.

Det är hennes vanliga bortförklaringar. När grejer går åt helvete så ändrar hon så att det verkar vara hennes val;
När mattföretaget stämde henne sa hon sig vara nöjd, en " vinnare"
När hon går upp i vikt igen efter BLV så är det naturligtvis för att hon vill vara fet och kroppspositiv.
När sonen begår våldtäkt och tvbolaget drar sig ur en tv-serie så är det för att hon själv "inte tyckte det var rätt kanal"
Nu när attefallsbygget stagnerat pga inga pengar till byggföretag så är det " såå skönt när man får ta det i sin egen lugna takt och inte stressa fram"
Undra vem som bygger klart? Den förståndshandikappade maken med tummen mitt i handen?
Det haklösa helvetet som ligger på pojkrummet, livar och pratar orten-snack?
Anna själv?
Nej, attefallshuset kommer aldrig bli klart.
Citera
2021-09-21, 11:56
Medlem
Citat:
Kan det till slut ha blivit så att Anna har fått erbjudande om en anställning på ett företag? ETT VANLIGT JOBB?!

Jag tycker det mer låter som att AB nu försöker lura på oss att hon nu blir erbjuden en massa ”artistjobb” post covid, vilket hon naturligtvis inte har blivit. Hon planerar alltså redan nu i förväg vilka lögner som ska användas då hon vid ett senare tillfälle kommer att meddela att jobbet inte blir av.
Senast redigerad av BarryHotter 2021-09-21 kl. 11:58. Anledning: Felstavning
Citera
2021-09-21, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
Jag tycker det mer låter som att AB nu försöker lura på oss att hon nu blir erbjuden en massa ”artistjobb” post covid, vilket hon naturligtvis inte har blivit. Hon planerar alltså redan nu i förväg vilka lögner som ska användas då hon vid ett senare tillfälle kommer att meddela att jobbet inte blir av.

Exakt. Det är min tanke också. Ett planerat drag.
Citera
2021-09-21, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
Precis så tror jag också. Hon vill bara att alla skall undra. Vi kan henne nu, hennes inlägg varierar mellan kryptiska meddelanden, stunder när allt är nattsvart och alla är elaka mot henne. Däremellan skryter hon om Roberto och Vanessa , ibland Felicia. Hon vill bara vara märkvärdig .
Citera
2021-09-21, 12:58
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Det är hennes vanliga bortförklaringar. När grejer går åt helvete så ändrar hon så att det verkar vara hennes val;
När mattföretaget stämde henne sa hon sig vara nöjd, en " vinnare"
När hon går upp i vikt igen efter BLV så är det naturligtvis för att hon vill vara fet och kroppspositiv.
När sonen begår våldtäkt och tvbolaget drar sig ur en tv-serie så är det för att hon själv "inte tyckte det var rätt kanal"
Nu när attefallsbygget stagnerat pga inga pengar till byggföretag så är det " såå skönt när man får ta det i sin egen lugna takt och inte stressa fram"
Undra vem som bygger klart? Den förståndshandikappade maken med tummen mitt i handen?
Anna själv?

Läste en gång till och det står ju "på sikt" och det andra du nämnde så det kommer nog att dröja.
Undrar om bilden ens är från huset, det borde finnas en värmepanna och varmvattenberedare där.
Men det är väl så att de prylarna "inte har levererats ännu".
Citera
2021-09-21, 13:07
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Fp
Citera
2021-09-21, 13:11
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Anna själv?

Gjorde lite detektivarbete - dvs. satt och tittade i ett par minuter på hennes live när hon går igenom gästhuset för ett drygt år sen (juli 2020).

Alla fixturer till badrummet är inget de valt nu eller nyligen, det har legat på golvet i ett år och väntat på att bli uppskruvat. För saker "måste få ta tid, så inget blir framstressat".

Verkligen pinsamt tydligt att det handlat om pengar, de har helt enkelt inte haft råd att ha en VVS-are på plats för att sätta upp toan och duschblandaren.

En annan sak är att hon hävdar att det är carrara-marmor i badrummet i gästhuset, men det är alltså komposit-plattor från Kakelgiganten de satt upp.

Och så där håller det på.
Citera
2021-09-21, 13:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Alla fixturer till badrummet är inget de valt nu eller nyligen, det har legat på golvet i ett år och väntat på att bli uppskruvat. För saker "måste få ta tid, så inget blir framstressat".

Verkligen pinsamt tydligt att det handlat om pengar, de har helt enkelt inte haft råd att ha en VVS-are på plats för att sätta upp toan och duschblandaren.
Kolla badrumsbilden. Toaletten är inte ens inkopplad, det sticker ut en rörstump ur väggen, 1 dm lång och slutar i tomma intet. Men det är väl som Anna säger att dom vill känna efter noga hur dom/Anna vill ha det.
Anna kan ju knappast komma in mellan duschen och tvättstället, såg trångt ut. Hon borde ha valt vikdörrar.
Ingen tvättmaskin?

Värmepumpen stod ouppackad i det lilla köket såg jag i liven från sommaren (förra eller årets?).
Citera
2021-09-21, 13:42
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kolla badrumsbilden. Toaletten är inte ens inkopplad, det sticker ut en rörstump ur väggen, 1 dm lång och slutar i tomma intet. Men det är väl som Anna säger att dom vill känna efter noga hur dom/Anna vill ha det.
Anna kan ju knappast komma in mellan duschen och tvättstället, såg trångt ut. Hon borde ha valt vikdörrar.
Ingen tvättmaskin?

Värmepumpen stod ouppackad i det lilla köket såg jag i liven från sommaren (förra eller årets?).
Kommer Anna ens in mellan avståndet tvättställ och duschkabin? Skulle tippa på att det s.k. gästhuset i framtiden kommer hyras ut för typ 8k i månaden. I Stockholmsområdet bor många villaägare gratis som har uthyrningsdel och tar ut ockerhyror p.g.a. bostadsbristen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in