Citat:
Ursprungligen postat av
Masinga
Även om hans fru ger han fel titeln angående mrna så verkar han ändå vara ärlig. Lyssnade precis på en podd med han och ska jag vara ärlig så låter han ärlig.
Han säger att han stod vid ett vägskäl, " vara etisk och görs det rätta och riskera hela sin karriär vilket han gjorde" för att berätta sanningen om vaccinet.
Ett citat från han som fick mig att fundera var " you cant vaccinate yourself out of an ongoing pandemic"
Ett annat " unvaccinated spreading new mutations are just lies"
Hur bedömer du trovärdighet hos han? Det faktum att han blivit så gott som helt censurerad är för mig ett tecken på att han stör ordningen.
Om man en gång själv ljuger om sina bedrifter och även lyckas övertyga sin fru och kanske även andra om att ljuga om det så har man lite uppförsbacke kan man säga.
Brukar du lita på folk som du vet ljuger?
Säger namnen Paolo Macchiarini eller Refaat el Sayed dig något?
Om inte, googla.
Inget tyder på att Robert W Malone är altruistisk på något minsta vis, han hoppade tex. av en troligen lysande forskarkariär till förmån för att tjäna pengar.
Han stod inte vid ett vägskäl och valde den etiska vägen om jag får gissa. Han valde sin väg för att han är surare än Surtruten någonsin varit tror jag. Han har nu upptäckt att han valde fel väg i livet och allt han kan göra är att ställa till med så mycket oreda som möjligt när det gäller mRNA-tekniken.
Det är vad jag tror just nu i alla fall, men jag kan ändra mig om något nytt framkommer. Jag har ändrat uppfattning många gånger under pandemin vartefter nya rön presenterats och när man läst mera och flera forskningsraporter (vilket i och för sig bara är några dussin) och lysnat och värderat information för och emot olika hypoteser.