2021-09-19, 10:14
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy20
Typ dem flesta Astrid Lindgren rullarna

Menar du att det var omotiverat att rvarna springer ut i snn ncka? Skulle de ha badbyxor p sig eller?
Citera
2021-09-19, 10:15
Medlem
Svarta-Skatans avatar
28 dagar senare.

I frsta scenen p den filmen s ligger Cillian Murphy naken i en sjukhussng med kuken i vdret, det knns som en helt omotiverad scen, han kunde ju lika grna ha haft kallingarna p sig. Det hade varit det mera normala.

https://www.imdb.com/title/tt0289043/
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2021-09-19 kl. 10:17.
Citera
2021-09-19, 10:19
Medlem
2late2saves avatar
Ronnie Brolin har gjort 2 rullar med ondiga mjukporrscener med 14 ringar och det r lska mig och jag och johan
Citera
2021-09-19, 10:21
Medlem
Paul Verhoeven

Total Recall(3 brstad prostituerad p mars)
Basic Instinct(Newman blir lite svettig under ett frhr)
Starship Troopers(Duschscenen dr mn och kvinnor duschar tillsammans).
Citera
2021-09-19, 10:38
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
28 dagar senare.

I frsta scenen p den filmen s ligger Cillian Murphy naken i en sjukhussng med kuken i vdret, det knns som en helt omotiverad scen, han kunde ju lika grna ha haft kallingarna p sig. Det hade nstan varit det mera normala.

https://www.imdb.com/title/tt0289043/

Det kommer jag faktiskt inte ihg. Dremot blottar Ewan McGregor en rejl ljussabel i "Young Adam". En filt eller ett lakan dras undan nr han ligger i en sng, och dr tronar Ormen Lnge i frgrunden.

Vet inte om det var helt motiverat, ven om handlingen innefattar en del frbjuden passion.

Mel Gibsons bleka ndalykt i "Ddligt vapen" lr ha snt en elektrisk stt genom biopubliken.

I "Alien" springer Sigourney Weaver, av ngon anledning, runt i bara trosorna ...
Citera
2021-09-19, 10:59
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Roman Polanski tnker jag p direkt
Den gamla snuskgubben...
Citera
2021-09-19, 11:17
Medlem
I serien Spartacus r ALLA kvinnor nakna minst en gng. Mnga karlar ocks, men tuttar fr man se i varenda avsnitt.
Citera
2021-09-19, 11:43
Medlem
anomaligns avatar
Serien The Undoing. (Rekommenderar inte. Urtrkig)
Citera
2021-09-19, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meei
Fast med det tnket hade man kunnat ta bort varenda sexscen i varenda film nstan? Sexscenerna i sig ger ju inget och man kan bara visa en puss och hur dom gr mot sngen fr att sen klippa bort tills dom r klara.

Beror p vad scenen fr med sig. Men sjlva nakenheten r ju ursktad i det fallet tminstone. Om sexscenen visar sig vara helt meningsls i slutndan s r det antagligen en snuskregissr.

Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Alla filmer frn 80-talet.

Var bttre frr.

Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Nu r ju inte det topic men jag tycker man borde vnda p frgan. Nr behvdes nakenheten? Allts, hur mnga filmer har jag inte sett dr ett par (eller en ensam kvinna fr den delen) vaknar & stter sig upp & hon genast stter handen mot tcket s att det inte ska trilla ner & visa tuttarna

Knappt nn film alls r ju realistisk p det viset. Om karaktrer i filmer verkligen betedde sig alltid som att det inte fanns ngon kamera s hade det blivit mycket snoppar och snippor och annat frbjudet Skulle vara najs att f se en sn.

Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
att regissren skulle tvinga av skdespelare klderna enbart fr att sitta och fickrunka i regissrsstolen tror jag aldrig hnt

Jod.

Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Annars tycker jag att "nakenhet" har minskat rejlt i nya filmer jmfrt med dessa ldre.

Tyvrr r det s
Citera
2021-09-19, 13:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Madicken. Tidigt 80-tal? Madicken och lillasyster Lisabet hoppar p en sng. Tror Madicken har trosor p sig men inte Lisabet. Lite dunkelt inomhusljus. De bara hoppar och skrattar, det r hela scenen.

Kndes totalt ondigt.
Citera
2021-09-19, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fragbear
Paul Verhoeven

Total Recall(3 brstad prostituerad p mars)
Basic Instinct(Newman blir lite svettig under ett frhr)
Starship Troopers(Duschscenen dr mn och kvinnor duschar tillsammans).

Total Recall r vl inte allt omotiverad. Handlingen frs definitivt framt nr man fr se The tripple-breasted whore from Eroticon VI.
Citera
2021-09-19, 13:26
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Ja det var en period med mycket tuttar.

S in i helvete mycket rent ut sagt. Tittade igenom ngra godingar s som Heartbreak Ridge och Snuten i Hollywood. Nakna kvinnobrst, naturliga ska tillggas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in