Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2021-09-08, 21:21
Medlem
Jordgubbes avatar
Har Youtube gjort något med kontona? Jag får "Det här videoklippet är inte tillgängligt" när jag klickar på ett som tidigare funkat, som ligger på ett konto jag själv skapat (som jag nu har problem logga in till, "Du försökte logga in för många gånger. Av säkerhetsskäl kan du inte logga in just nu. Försök igen senare eller logga in från en annan enhet"). Kan inte Youtube bara låta saker vara? Flashbacks sökfunktion funkar inget vidare så jag har ej lyckats se om nån frågat detta tidigare i tråden.
Citera
2021-09-09, 00:28
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Har Youtube gjort något med kontona? Jag får "Det här videoklippet är inte tillgängligt" när jag klickar på ett som tidigare funkat, som ligger på ett konto jag själv skapat (som jag nu har problem logga in till, "Du försökte logga in för många gånger. Av säkerhetsskäl kan du inte logga in just nu. Försök igen senare eller logga in från en annan enhet"). Kan inte Youtube bara låta saker vara? Flashbacks sökfunktion funkar inget vidare så jag har ej lyckats se om nån frågat detta tidigare i tråden.

Det är många klipp som försvunnit som jag har kunnat kolla på tidigare. Upphovsrätten (copyright) gissar jag på. Youtube håller hårdare på upphovsrätten sen musik och filmindustrin ställt krav.

Någon mer som stör sig på att trending är utbytt till shorts? Shorts suger.
Citera
2021-09-09, 07:26
Medlem
Jordgubbes avatar
Fast det är mina egna alster. Om gamla analoga världen funkat som nya, så hade ens fotoalbum i bokhyllan skickat ut meddelanden till nån gammal postadress man tidigare bott på och därefter spontant självförbränts för att man inte svarat att man ville fortsätta kunna se dem. Och ingen nåbar support finns på YouTube, de har sidor som säger hur man kan "nå dem" eller Google, men det är bara loopar av text. YouTube: var finns mitt eget material...?!

PS Har hittat skälet, länk om förändringen - men hur fasen komma in och korrigera saken.
Senast redigerad av Jordgubbe 2021-09-09 kl. 07:57.
Citera
2021-09-09, 20:04
Medlem
Jordgubbes avatar
Eftersom Google och Youtube har en nonsens-support, finns det någon "privatdetektiv" eller "IT-hackare" som kan lösa detta? Jag vill alltså komma in i mitt eget konto och återställa vad de förstört.
Citera
2021-09-16, 21:04
Medlem
Elementarts avatar
Hur avaktiverar man autoplay? Jag lyssnar på en låt och efter att den har tagit slut så börjar en annan låt efter. Jag är inte inloggad på yt, men fattar inte hur man ska göra.
Citera
2021-09-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Hur avaktiverar man autoplay? Jag lyssnar på en låt och efter att den har tagit slut så börjar en annan låt efter. Jag är inte inloggad på yt, men fattar inte hur man ska göra.
Mobil eller dator?
Citera
2021-09-16, 22:09
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retardodetector
Mobil eller dator?

Dator.
Citera
2021-09-17, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Dator.
Ställ in fönstret på fullskärm, bläddra sen ner lite så borde det vara precis ovanför alla förslag på andra videor.
Citera
2021-09-18, 23:03
Medlem
psaks avatar
Varför har alla preview-bilder blivit gråa rutor?
Citera
2021-09-28, 20:40
Medlem
Youtube har blockerat Youtube-adblockers.

"Tillägget strider mot Googles användarvillkor" står det på alla Adblockers för Youtube, sedan en dryg vecka tillbaka. På övriga webbplatser fungerar de dock som vanligt.

Någon som vet någon lösning på problemet? Orkar inte se 4 reklamsnuttar var 5:e minut....
Citera
2021-09-28, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Youtube har blockerat Youtube-adblockers.

"Tillägget strider mot Googles användarvillkor" står det på alla Adblockers för Youtube, sedan en dryg vecka tillbaka. På övriga webbplatser fungerar de dock som vanligt.

Någon som vet någon lösning på problemet? Orkar inte se 4 reklamsnuttar var 5:e minut....
Installera uBlock Origin och gå vidare med livet. Skaffa Sponsorblock när du ändå är igång.

På mobilen kör du med YouTube Vanced.
Citera
2021-09-28, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allahkadabra
Installera uBlock Origin och gå vidare med livet. Skaffa Sponsorblock när du ändå är igång.

På mobilen kör du med YouTube Vanced.

Tusen tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in