2021-09-16, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Jag tar parti för honom för jag tror inte detta stämmer. Sen ser jag fram emot bevisningen och stämmer det så kommer jagbli mycket besviken. Jag är ingen stor supporter av Hanif dock gillar jag hans politiker stil, Sverige behöver dessa personligheter.

Du har helt rätt, jag gillar också Hanif även om han klampar i klaveret, jag förlåter honom om han haft lite sex med en ung tjej, det är för vanligt för att bli chockerande.
Men sedan kanske Ulf är lite annorlunda lagd rent moralisk, trofast och rak utan massa behov av jungfru knull hit och dit
Citera
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Det är ju vad Hanif frågade efter också
Om det rubriceras som försök till utnyttjande av barn för posering så lär det bli nedlagt snabbt. Det kräver nämligen att barnet är under 15 år. Eller att "poseringen är ägnad att skada barnets hälsa eller utveckling." Vilket blir svårt att bevisa.
Citera
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Så, låt höra då? du kommer inte bli dömd för förtal för att ha skrivit ett inlägg på Flashback så fram med det nu, vad är det han har gjort som du vet om?

Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Men ingenting som du kan återge här alltså, bara svepande beskyllningar som inte kan verifieras.
Citera
2021-09-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Äckliga SVT drevar mot Bali 👮🏽‍♀️😡🤮
Klart de gör, de ser ju chansen att sänka sina motståndare.
Hos SVT jobbar 95% sossar, vänster, C och MP..

Om något liknande kastats mot en politiker i S så hade ju Samnytt, Friatider osv drevat.

Sjukt dock att public service tillåts vara så vänstervridet.
Citera
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Oj oj, det är game over for Hanif. M uppmanar tjejen att polisanmäla honom.

Det har väl Hanif också gjort?
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlixtarDunder
Så länge han inte blir dömd så finns det framtid.
Han har en väldigt trogen skara som säkert skulle bekosta hans leverne.

Ml Jacksson spelas flera ggr per dag år ut och år in på diverse skitkanaler
Och där var det väldigt allvarliga anklagelser.

Pedofili har MSM inga problem med, se bara på Federley och övriga centerpartister som stöks medhårs. Utan alternativmedias granskning skulle de alla ha klarat sig.

Värre är det med helt grundlösa woke-anklagelser då är man rökt även om det inte kommer fram några bevis alls.
Citera
2021-09-16, 18:57
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryTea
Jag minns en infekterad konflikt från ca 2015, som grundade sig i att Hanif via Snapchat skickat oönskade bilder på sig själv till en kvinna (som för övrigt tragiskt gick ur tiden för bara några månader sedan). Hon var dock i 25-årsåldern vid tillfället, och därmed jämngammal med honom. Hon var mycket upprörd över detta övertramp, då han initierat kontakt med henne på professionell basis. Hon gick igenom konversationen, som visade hur han styrt över ämnet från flyktingpolitik till sin tragiska bakgrund som misshandlat flyktingbarn, och från hur synd det var om honom till det sexuella.

Hon hade under hela hans direkt olämpliga försök svarat ”varför skriver du så till mig?”, ”vad håller du på med?” osv, och då hade han svarat något i stil med ”jag har sett hur du tittar på mig, jag vet att du vill”. Till slut efterfrågade han bilder, och när hon ignorerade honom skickade han två bilder på sig själv. En naken helkroppsbild i spegeln och en bild på sitt könsorgan. Båda innehöll samma emoji, närmare bestämt en gullig liten katt med en pussmun.

När han konfronterades med detta beteende verkade han faktiskt skamsen, vilket är olikt hans stil. Han skyllde på att han var missbrukare av både alkohol och sex. Enligt egna uppgifter hade han vid flera tillfällen sökt professionell hjälp för båda missbruken. Beteendet upphörde dock inte, det förflyttades bara till en annan kvinna osv.

Men så passande att hon har gått bort då och du kunde inte ens namnge henne eller ge någon information som kan verifieras.
Citera
2021-09-16, 18:58
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det är mycket svårt att ta det du skriver på allvar. Varför har man då aldrig hört talas om denna typ av rykten när det kommer till Hanif? Och varför har du aldrig förut varit inte i andra Hanif trådar och gaggat om honom?

Sen tror jag på dig att det är många i M som starkt ogillar honom.
Jag är egentligen ointresserad av HB, blev bara överraskad av att se att han outats. Han är blott en problematisk individ i ett hav av problematiska individer. I hela mitt liv har jag varit både politiskt och kulturellt aktiv, så jag har fått se så otroligt mycket skit, och skulle jag spendera min tid på att gå in i diverse skvallertrådar och berätta om allt skulle jag knappt ha någon vaken tid kvar. Det finns många kända profiler med lik i garderoben, trots att de tidigare knappt haft några rykten kring sig överhuvudtaget. Det mörkas så länge arbetsgivarna har något att tjäna på att mörka det.

Sen förstår jag och respekterar ödmjukast din tveksamhet. Jag är inte här för att övertyga någon.
Citera
Medlem
OweGbgs avatar
Man kan ju säga att det är lite jobbigt för M just nu när det dyker upp kritik från kvinnor i partiet om både denna och andra liknande utredningar om sexuell karaktär.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryTea
Haha classy!

Nåja, bra att detta kommer ut iaf.
Någonting säger mig att det kommer bli mer av sånt när i framtiden, både på vänster och högerkanten.
De jävla äcklena sysslar med så jävla mycket skit så det finns garanterat hur många historier som helst.
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Man kan ju säga att det är lite jobbigt för M just nu när det dyker upp kritik från kvinnor i partiet om både denna och andra liknande utredningar om sexuell karaktär.

Länka gärna!
Om du inte fantiserar
Citera
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Känner själv om jag ser tillbaka på min reaktion på detta att jag direkt dömde Hanif, trots att jag gillar han. Jag känner sådan avsky mot denna typen av brott men känslan lutar mer och mer åt att han faktiskt är oskyldig och utsatt för någon form av komplott.

Vem är den här tjejen och i vilka kretsar rör hon sig?
Så du är en känslostyrd idiot som reagerar först och tänker sen? Millennial?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in