2021-09-16, 17:02
Medlem
Oj oj, det är game over for Hanif. M uppmanar tjejen att polisanmäla honom.
Citera
2021-09-16, 17:03
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Klart du inte tycker det. Ditt alias är väl inte påhittat heller för den delen.

För att tala klarspråk;

Jo, det är väldigt märkligt och rätt så opassande.
Är du nån form av Jehovas Vittnen eller Knutbymupp eller något?

Du skulle bara veta vad för folk 15-åringar har sex med idag.

Nej inte du, incel.
Tjejer.
Citera
2021-09-16, 17:03
Medlem
Hanif e smartare än vad jag trodde......
Jag tror han har bett någon anonymt göra polisanmälan baserat på expressens artikel.... Nu kan han visa bevisa... och flickan måste visa upp sina bevis........ nu kan hanif bli rättsligt rentvådd som han önskade ... rättsligt!
Citera
2021-09-16, 17:04
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Men jösses…

Han är moderat politiker.
Hon var aktiv inom MUF.
De hade kontakt genom partiet, den närmsta analogin är en arbetsplats. Så förbannat svårt är det faktiskt inte.

Ditt övriga drävel ger jag inte mycket för.

Idiot
Att han är moderat gör inte att det är en arbetsgivarfråga.
Citera
2021-09-16, 17:05
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Oj oj, det är game over for Hanif. M uppmanar tjejen att polisanmäla honom.
Nu är du bara korkad.
Det är det bästa som kan hända Hanif.
Då blir han rättsligt friad från alla anklagelser nämligen och kan flippa fingret åt feminazimaffian.
Citera
2021-09-16, 17:05
Medlem
Han lider av sexmissbruk.
Citera
2021-09-16, 17:07
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Nu är jag trött på dig.
Du frågar saker jag redan besvarat, så F Off.

Okej då borde det inte vara några svårigheter arr copy pastea lite. Om du talar sanning förstås.
Citera
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Jag tror han har bett någon anonymt göra polisanmälan baserat på expressens artikel.... Nu kan han visa bevisa... och flickan måste visa upp sina bevis........ nu kan hanif bli rättsligt rentvådd som han önskade ... rättsligt!

Ja detta är positivt för HB. Utan rättslig prövning riskerar han den visklek som nu pågår, och delar han uppgifter publikt för att rentvå dig själv så riskerar han kritik att hängt ut flickan (även om han maskerar namnet).

För HBs del måste det innebära en lättnad att få en rättslig prövning i form av en polisutredning.
Citera
Medlem
turbobusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Nu var det inte på en AW eller vid jobbet.
Korrekt observerat. Frågan var ju från början var man ska vända sig om en kollega eller, äldre partimedlem, betett sig olämpligt men inom ramens lagar. Varpå du svarar att man ska vända sig till polisen om något brott har skett. Korrekt! Men nu var ju inte frågan om det skett något olagligt, utan endast något olämpligt och var vänder man sig då?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Om den här bortskämda narcissistiska snorungen proppar åklagaren full med falska anklagelser och påhittade uppgifter borde hon kunna hållas ansvarig för falsk tillvitelse..hon tror väl att den som snackar mest skit vinner.

TROR att den som snackar mest skit Vinner ... Lägg gärna märke till att detta är inom partiet de Nya Kleptokraterna Det är hela grejen med det partiet Snacka skit..

Hade tex Stolpen Postlådeuppskruvaren berättat följderna av " Sänka Bidragen " hade dom haft mycket få väljare Deflations trycket Knäckta fackföreningar..
Med Nya Karolinska --Öppna Hjärtan -- Matte kurser mellan Riksdagsledamöter och fjortisar.

Enda gången dom inte snackar skit är när man frågar om Nuläget internutredningar Sexbrotten i Partiet Då säger dom ingenting ALLS .. i en slags hopplös " Cosa Nostra " Omerta Maffia Attityd
Skall ni taga och skita i mentalitet ..
Så har väl de flesta också Konton på små öar med mycket Palmer på. Samma öar som Escobar eftr har sina svarta pengar.
Drivandes den Kriminella Ekonomin.

Sedan är det så att man får inte Polisanmäla hur som helst och det kan finnas snurriga människor
Men det ankommer på Lambertz och Bali att märka detta och inte " Ösa på " eller skall man säga
" Pumpa På "
Har sagt det förr det är en BIAS om alla tjejerna Ljuger seden Geijer .Då är det i så fall Första Nyhet på Rapport .. Pravda TV

" ALLA TJEJER LJUGER " public service..

Smutskastningen av tjejen kan vänta i vart fall tills Utredningen är på Bordet. Eller när HB Bevisar att han är Oskyldig ..vilket är logiskt omöjligt. Oftast men låt oss se.

Deras Lömska Giriga Regnbågsfärgade Trixar mentalitet sänker nu dom själva det behövs ingen Konspiratör med de killarna och Tjejerna .Snubblar på sina egna fötter och man hör Svoshet när väljarna drar.
Citera
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Så folk från MUF väljer att kontakta en vänsterextremist som Ekman? Jag är skeptisk...
Tvivlar på att Ekman är så dålig på att uttrycka sig. Det där var ju näst intill obegripligt.
Citera
2021-09-16, 17:08
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Mycket bra. Då kan rättvisan ha sin gång och det hela bli offentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in