2021-09-14, 23:20
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...e-med-laxhjalp

Det är dåligt skött av moderaterna att låta mannen vara kvar, och låtsas internutreda. Sparka ut bara det är väl fan ingen merit att jaga småjäntor och be om sex och nakenbilder. Det är ju vidrigt.

Absolut, hade man sparkat han innan så hade Utøya aldrig hänt, eller förintelsen. Var det inte så att han bytte namn ifrån Hitler också, och varför har ingen nämnt den irländska potatissvälten?
Citera
2021-09-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Få se hur han GodTonparhäst Per Lindgren kommer att reagera. De kanske har en massa förinspelat material som kommer att släppas ändå.

Nästa avsnitt är enligt uppgift en djupdykning i groomingens ädla konst. Hanif kommer med en massa sköna tips. Läxhjälp till småtjejer är bara början. Cykelskola och trafikvett för blonda mellanstadiebarn drar igång 3 okt. Hanif kör även twitterseminarie under hela hösten under rubriken "kreativt foto för minderåriga'.
Citera
2021-09-14, 23:24
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dxz--
Det kan omöjligen vara HB om Aftonbladet skriver att det handlar om en högt uppsatt partiföreträdare. HB är verkligen i periferin när det kommer till makt inom Moderaterna, på ett rent formellt plan iaf.

Skriver AB det? Skrev de inte bara riksdagsman? (Jag hittar inte deras senaste artikel längre! Har de tagit bort den? )

Ps. jag vet inte om det är HB.
Citera
2021-09-14, 23:25
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag kan sammanfatta, vilket jag gjort tidigare:

~ i t ' s _ n o t h i n g ~

Tack LuluBrooksie! Som jag misstänkte då.
Citera
2021-09-14, 23:26
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Skriver AB det? Skrev de inte bara riksdagsman? (Jag hittar inte deras senaste artikel längre! Har de tagit bort den? )

Ps. jag vet inte om det är HB.
Riksdagsman gäller
Citera
2021-09-14, 23:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Nästa avsnitt är enligt uppgift en djupdykning i groomingens ädla konst. Hanif kommer med en massa sköna tips. Läxhjälp till småtjejer är bara början. Cykelskola och trafikvett för blonda mellanstadiebarn drar igång 3 okt. Hanif kör även twitterseminarie under hela hösten under rubriken "kreativt foto för minderåriga'.
Han blir alltså som många andra; obehörig lärare
Citera
2021-09-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Han kan bli utesluten ur Moderaterna men riksdagsplatsen kan ingen ta ifrån honom eftersom den är hans personligen om han vill vara kvar och blir i så fall politisk vilde

Det går undan i normala fall när moderaterna agerar gällande misskötsel och brottslighet, så även redan vid misstankar om brott. Det här måste vara en guldmoderat med stort värde eller någon som ofta kritiserar och förlöjligar när det gäller snarlika händelser. När bomben briserar är han och partiet rätt rökt. Vem bryr sig om en fd moderat vilde`? Han har aldrig gjort ett handtag i hela sitt liv och är sällan aktiv mer än på Twitter.

Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Absolut, hade man sparkat han innan så hade Utøya aldrig hänt, eller förintelsen. Var det inte så att han bytte namn ifrån Hitler också, och varför har ingen nämnt den irländska potatissvälten?

Nej han tituleras kast med liten dvärg på sociala medier. Han är så jävla rökt. Det här borde vara ett polisärende.
Senast redigerad av Browser 2021-09-14 kl. 23:29.
Citera
2021-09-14, 23:28
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det går undan i normala fall när moderaterna agerar gällande misskötsel och brottslighet, så även redan vi misstankar om brott. Det här måste vara en guldmoderat med stort värde eller någon som ofta kritiserar och förlöjligar när det gäller snarlika händelser. När bomben briserar är han och partiet rätt rökt. Vem bryr sig om en fd moderat vilde`? Han har aldrig gjort ett handtag i hela sitt liv och är sällan aktiv mer än på Twitter.
Förmodligen eller t.o.m sannolikt.
Citera
2021-09-14, 23:29
Avstängd
Moderaternas nya valslogan lyder:
"Nu får vi ordning på Sverige"

Jag undrar om man kommer att börja intern inom partiet först.
Citera
2021-09-14, 23:32
Medlem
Herreminskapares avatar
J*han Forssell?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Få se hur han GodTonparhäst Per Lindgren kommer att reagera. De kanske har en massa förinspelat material som kommer att släppas ändå.

Ja den riktiga spänningen kommer ju på fredag om det inte kommer något nytt avsnitt eller om det kommer något som är uppenbart förinspelat. De har haft gäster två avsnitt på raken nu. Vet inte om de avsnitten brukar vara förinspelade eller ej.
Citera
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
En text att fundera över.

https://www.expressen.se/kronikorer/...serna-internt/
Ingenting Irena Pozar hittills skrivit har varit värt att fundera över, menar du att just denna text skiljer sig från hennes tidigare dravel?

'män är onda, män är rasister, moderata män är extra onda'?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in