2021-09-14, 23:03
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Skillnaden var väl att Borg inte längre hade några politiska uppdrag. Jag tror inte ens han är partimedlem längre?

Ja det gör förstås en väldigt stor skillnad, jag gillade Borg även om de två tillsammans påminde om ett par bankrånare ”Al Capone) och Borg med hästsvans så var han stabil och troligen den mest kompetenta för den posten
Citera
2021-09-14, 23:04
Citat:
Ursprungligen postat av dxz--
Det kan omöjligen vara HB om Aftonbladet skriver att det handlar om en högt uppsatt partiföreträdare. HB är verkligen i periferin när det kommer till makt inom Moderaterna, på ett rent formellt plan iaf.
Är man riksdagsman räknas man nog dit.
Citera
2021-09-14, 23:07
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Ups, ännu en invandrare med kass kvinnosyn.
Citera
2021-09-14, 23:09
Medlem
PatriaNostras avatar
Vad finns det egentligen konkret som tyder på att det skulle vara HB? Eller är det bara en s.k. trådsanning?

Jag följer tråden men kan ha missat några inlägg.

Tacksam om någon vill sammanfatta.
Citera
2021-09-14, 23:10
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
Det är lugnt för honom. Bara att byta till SD och köra vidare. I det partiet är sexdomar bara meriterande och han har trots allt uppträtt som en Sverigedemokrat i flera år nu.

SD är inte intresserade av honom, hans beteende hade aldrig accepterats i SD. Vi håller partilinjen och argumenterar inte mot vårt eget parti som HB gjort i många år. Konstig tanke det där att SD bara skulle ta med vem som helst, vi har 30000 medlemmar. Kom ihåg att vi uteslöt hela vårt ungdomsförbund när de gick emot partiet.
Citera
2021-09-14, 23:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Hanifs fallhöjd är inget annat än brutal. Rättfärsighetens riddare, cyniska kommentarer, raljanta beskrivingar av icke-svenska brottslingar mm mm. Och så visar han sig vara så här pytteliten, den blivande utbildningsministern och läxhjälparen. Har han inte fru och barn? Hur bortförklaras detta?
Stor i orden och liten på jorden.
Citera
2021-09-14, 23:14
Avstängd
Få se hur han GodTonparhäst Per Lindgren kommer att reagera. De kanske har en massa förinspelat material som kommer att släppas ändå.
Citera
2021-09-14, 23:15
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
SD är inte intresserade av honom, hans beteende hade aldrig accepterats i SD. Vi håller partilinjen och argumenterar inte mot vårt eget parti som HB gjort i många år. Konstig tanke det där att SD bara skulle ta med vem som helst, vi har 30000 medlemmar. Kom ihåg att vi uteslöt hela vårt ungdomsförbund när de gick emot partiet.

Du glömde en nolla där
Citera
2021-09-14, 23:16
Medlem
OweGbgs avatar
En text att fundera över.

https://www.expressen.se/kronikorer/...serna-internt/
Citera
2021-09-14, 23:17
Medlem
Citat:
Intern utredning
Efter mötet har dessutom ytterligare en kvinna vänt sig till partiet för att vittna om riksdagsmannens beteende men i de fallen ska inte någon internutredning ha inletts
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...e-med-laxhjalp

Det är dåligt skött av moderaterna att låta mannen vara kvar, och låtsas internutreda. Sparka ut bara det är väl fan ingen merit att jaga småjäntor och be om sex och nakenbilder. Det är ju vidrigt.
Citera
2021-09-14, 23:20
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatriaNostra
Vad finns det egentligen konkret som tyder på att det skulle vara HB? Eller är det bara en s.k. trådsanning?

Jag följer tråden men kan ha missat några inlägg.

Tacksam om någon vill sammanfatta.
Jag kan sammanfatta, vilket jag gjort tidigare:

~ i t ' s _ n o t h i n g ~
Citera
2021-09-14, 23:20
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...e-med-laxhjalp

Det är dåligt skött av moderaterna att låta mannen vara kvar, och låtsas internutreda. Sparka ut bara det är väl fan ingen merit att jaga småjäntor och be om sex och nakenbilder. Det är ju vidrigt.
Han kan bli utesluten ur Moderaterna men riksdagsplatsen kan ingen ta ifrån honom eftersom den är hans personligen om han vill vara kvar och blir i så fall politisk vilde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in