2021-09-10, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Jag tror inte han fick så mycket, dom var tre bröder och som jag minns det var det den här brodern som kom in betydligt senare än dom andra.

På allabolag.se kan du se hur mycket hans företag är värt. Han fick mycket mindre än sina bröder eftersom han inte var medgrundare, men det är en helt ok summa enligt mig…
Citera
2021-09-10, 21:30
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
På allabolag.se kan du se hur mycket hans företag är värt. Han fick mycket mindre än sina bröder eftersom han inte var medgrundare, men det är en helt ok summa enligt mig…

Du kunde inte lagt in en länk?
Citera
2021-09-10, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Du kunde inte lagt in en länk?

https://www.allabolag.se/5591579940/oskar-blomberg-invest-ab
Citera
2021-09-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Läste på Bloggbevakning att hennes make finns på Tinder… Definitivt något på gång.

Moderarorn: det finns väl en annan tråd pm LD?

Var?
Citera
2021-09-13, 16:43
Medlem
Jugdishs avatar
Det har vart väldigt tyst från fettot på ig nu. Känns mer o mer rimligt att hon ska separera.
Citera
2021-09-14, 21:11
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Läste på Bloggbevakning att hennes make finns på Tinder… Definitivt något på gång.

Moderarorn: det finns väl en annan tråd pm LD?

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Presentationen uppenbarligen:

Från kommentarerna här: https://nyheter24.se/bloggbevakning/2021/09/10/dricka-mensblod/

Har det tagit slut eller har de öppet förhållande? Eller trollar någon?

Citat:
Ser man på!
Det där passar ju in i bilden med att hon gått ner i vikt och rakar benen, ska operera brösten etc. Man vill ju alltid snygga till sig som nybliven singel!

…men vara fet, hårig, otränad och lat inför sin make som försörjt en år efter år.
Men maken verkar ju jättetrevligt (enligt sin egen beskrivning i alla fall 😉 ). Skulle också vara skönt att veta att man garanterat skulle få napp hos honom (förlåt, men om han troget stått vid hennes sida hade han nog kunnat tänka sig mig med - men hon är å andra sidan riktigt söt i ansiktet, men attityden, attityden…). Jag skulle grymt utnyttja honom till att komma till klassen och prata spelkonstruktioner. Barnen skulle älska det!
Visst är han brorsa till Cissi Wallins man? Jag har en kompis som växte upp med brorsan (så troligen även med Lady Dahmers man…); brorsan är enligt uppgift otroligt snäll. Troligen måste LD:s man också vara det…
Citera
2021-09-14, 21:33
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
…men vara fet, hårig, otränad och lat inför sin make som försörjt en år efter år.
Men maken verkar ju jättetrevligt (enligt sin egen beskrivning i alla fall 😉 ). Skulle också vara skönt att veta att man garanterat skulle få napp hos honom (förlåt, men om han troget stått vid hennes sida hade han nog kunnat tänka sig mig med - men hon är å andra sidan riktigt söt i ansiktet, men attityden, attityden…). Jag skulle grymt utnyttja honom till att komma till klassen och prata spelkonstruktioner. Barnen skulle älska det!
Visst är han brorsa till Cissi Wallins man? Jag har en kompis som växte upp med brorsan (så troligen även med Lady Dahmers man…); brorsan är enligt uppgift otroligt snäll. Troligen måste LD:s man också vara det…
LD är faktiskt grymt snygg.
Dessutom har hon blivit ännu snyggare nu, vilket absolut kan korrelera med att vara singel
Citera
2021-10-02, 15:13
Medlem
Incendios avatar
Här hon börjat snusa? Ser ut så på bilden hos tatueraren....
Citera
2021-10-03, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Här hon börjat snusa? Ser ut så på bilden hos tatueraren....

Gissar att hon ska sluta röka inför bröstoperationen och underlättar med snus.
Citera
2021-11-02, 07:59
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Gissar att hon ska sluta röka inför bröstoperationen och underlättar med snus.
Jag tror inte hon kommer genomföra någon operation. Hon kommer avstå i sista sekunden. För vem vore hon utan sina enorma hängbröst som hon måste visa upp halvt hela tiden.
Citera
2021-11-08, 22:21
Medlem
Kopplar ihop lite indicier och kan därmed framföra att det verkar som att LD har en fling med karate-tränaren och att maken raggar på Tinder. Numera kan ju förhållanden vara moderna på ett öppet sätt (pun intented), vilket innebär att utsvävande sexliv i förhållande till normativa ramar inte behöver innebära skilsmässa ifall paret i fråga trivs bra med varandra i övrigt och ser sig själva som vänner och sunda föräldrar.

Pga nyfikenhet skulle jag gärna se LD prata mer om det, ifall mina iakttagelser innehåller någon sanning whatsoever. Tror helt sonika att 79% av Sveriges influensers kommer leva som LD om sisådär 5 år när det inte längre är lika radikalt utan snarare ”modernt” och ”in style”.

Alltför många lever i tron om att äktenskap/samboskap måste vara en dans på röda rosor 100% av tiden istället för att gemensamt öppna upp för alternativa levnadssätt där båda parter kan få må bra. Våra förfäder var inte främmande för tanken, men någonstans mellan sexuell frigörelse och medelklassens cementerade samhällsroll verkar vi ha förlorat kunskap och acceptans för bekvämlighetsrelationer. De ses som något skamligt och dåligt, när de i själva verket alltid fungerat som trygghet för såväl män som kvinnor och barnen i förhållandet.

Förstår ifall LD tröttnat på att stå längst fram i ledet och bli granskad/sågad, men det hade varit givande ifall någon kunde ta på sig det. Man behöver inte hålla med varandra om allt för att identifiera en intellektuell stark person.
Citera
2021-11-09, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FridayThirteen02
Kopplar ihop lite indicier och kan därmed framföra att det verkar som att LD har en fling med karate-tränaren och att maken raggar på Tinder. Numera kan ju förhållanden vara moderna på ett öppet sätt (pun intented), vilket innebär att utsvävande sexliv i förhållande till normativa ramar inte behöver innebära skilsmässa ifall paret i fråga trivs bra med varandra i övrigt och ser sig själva som vänner och sunda föräldrar.

Pga nyfikenhet skulle jag gärna se LD prata mer om det, ifall mina iakttagelser innehåller någon sanning whatsoever. Tror helt sonika att 79% av Sveriges influensers kommer leva som LD om sisådär 5 år när det inte längre är lika radikalt utan snarare ”modernt” och ”in style”.

Alltför många lever i tron om att äktenskap/samboskap måste vara en dans på röda rosor 100% av tiden istället för att gemensamt öppna upp för alternativa levnadssätt där båda parter kan få må bra. Våra förfäder var inte främmande för tanken, men någonstans mellan sexuell frigörelse och medelklassens cementerade samhällsroll verkar vi ha förlorat kunskap och acceptans för bekvämlighetsrelationer. De ses som något skamligt och dåligt, när de i själva verket alltid fungerat som trygghet för såväl män som kvinnor och barnen i förhållandet.

Förstår ifall LD tröttnat på att stå längst fram i ledet och bli granskad/sågad, men det hade varit givande ifall någon kunde ta på sig det. Man behöver inte hålla med varandra om allt för att identifiera en intellektuell stark person.

Njaae jag tror inte det är något öppet förhållande. De lever nog definitivt som separerade men flyttar varannan vecka mellan de redan befintliga bostäderna eftersom det är enklare. Ingen av dem verkar vara särskilt handlingskraftig så de följer nog bara minsta motståndets lag helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in