2021-07-22, 10:48
Medlem
Jugdishs avatar
Seriöst... vad håller fettot på med? Försöker vara sexig på ig... lägger upp bilder på sina nyrakade ben.
Citera
2021-09-08, 23:49
Medlem
Hmmm något är på g..
Citera
2021-09-09, 01:29
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Hon har väl tre barn? Det är Fayme som är gravid med barn nr 4. LD var väl där och försökte, samtidigt som Fayme, men vid 44-45 är det ju för det mesta omöjligt att bli gravid.

25 år och fyra barn, herregud då har man gjort så mycket annat än att vara gravid. Tur att hennes man precis som dahmers verkar tjäna bra så de har råd att gå hemma hela dagarna.

Två wt damer som utan sina män förmodligen hade suttit i varsin trea i någon sunkig förort.
Citera
2021-09-09, 08:02
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Har läst någonstans att hon tog sitt namn Dahmer efter seriemördaren Jeffrey Dahmer och att hon varit brevkompis med andra seriemördare.
Citera
2021-09-09, 09:28
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Har läst någonstans att hon tog sitt namn Dahmer efter seriemördaren Jeffrey Dahmer och att hon varit brevkompis med andra seriemördare.

Ja det har varit känt sen ungefär 2010.
Citera
2021-09-10, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikeakatalog
Hmmm något är på g..

Läste på Bloggbevakning att hennes make finns på Tinder… Definitivt något på gång.

Moderarorn: det finns väl en annan tråd pm LD?
Citera
2021-09-10, 13:06
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Läste på Bloggbevakning att hennes make finns på Tinder… Definitivt något på gång.

Presentationen uppenbarligen:
Citat:
Står att han jobbar som technical art director.
Och profiltexten : ”en lång (194 cm), skäggig och stor man men är inte alls så farlig som jag kanske ser ut 🤷🏼‍♂️
Jag brukar anses som jordnära, mjuk, snäll, respektfull, rolig, kreativ, framgångsrik, givmild och omtänksam. Jag älskar att spela, sjunga och producera musik i alla former, laga mat och äta gott, dansa, tramsa, promenera och mysa i soffan. Just nu flyter jag bara dit strömmen tar mig, kram!”

Från kommentarerna här: https://nyheter24.se/bloggbevakning/2021/09/10/dricka-mensblod/

Har det tagit slut eller har de öppet förhållande? Eller trollar någon?
Citera
2021-09-10, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Presentationen uppenbarligen:

Från kommentarerna här: https://nyheter24.se/bloggbevakning/2021/09/10/dricka-mensblod/

Har det tagit slut eller har de öppet förhållande? Eller trollar någon?

Ser man på!
Det där passar ju in i bilden med att hon gått ner i vikt och rakar benen, ska operera brösten etc. Man vill ju alltid snygga till sig som nybliven singel!
Citera
2021-09-10, 14:36
Medlem
Jugdishs avatar
Om det nu är så att suggan ska bli singel hur kommer hon klarar sig ekonomiskt? Hon har ju aldrig jobbat utan varit försöjd av sin man hela tiden.
Citera
2021-09-10, 15:16
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Om det nu är så att suggan ska bli singel hur kommer hon klarar sig ekonomiskt? Hon har ju aldrig jobbat utan varit försöjd av sin man hela tiden.

Hon har säkert ett ekonomiskt avtal med sin beta cuck, liksom svägerskan Cissi har med sin man. Finns inte på kartan att dessa individer skulle ta ett McDonaldsjobb.
Citera
2021-09-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish

Han och delägarna sålde företaget de hade och han gav henne en rejäl del av mångmiljonvinsten, så hon behöver inte arbeta någonsin.
Citera
2021-09-10, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Han och delägarna sålde företaget de hade och han gav henne en rejäl del av mångmiljonvinsten, så hon behöver inte arbeta någonsin.

Jag tror inte han fick så mycket, dom var tre bröder och som jag minns det var det den här brodern som kom in betydligt senare än dom andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in