Citat:
Ursprungligen postat av
razerdayzer
Rask slår rekord efter rekord, i dåliga siffror. Har inte sett gårdagens video någon som offrat sig och sett som kan sammanfatta? Händer det även något spännande på IG? Är blockat så kan inte se längre

. Några nya sjukdomar som skäggoljan botar? Kanske hiv? förstorad prostata WHO knows med rask klet blir du hel!
Han läser upp o ner från någon engelsk sida, gissningsvis reddit, om en man vars flickväns släkt är så stor så att det sker ett dödsfall varannan månad. Videon är även till mestadels på engelska då han inte översätter eller har gjort ett eget manus på svenska. Han avslutar lite med sina anonyma erkännanden på IG. Vad han lagt ut på Instagram kan jag inte svara på för så mycket följer jag honom inte.
Ja siffrorna går ner och efter denna senaste videon lär de gå ner ännu mer. Han måste nästan förlora prenumeranter pga hur kass videon var, under all kritik. Han ska vara en YouTubers med snart 6 år i nacken och han överväger inte ens om han ska skita i att ladda upp den skitvideon med skitljud utan redigeringar och klipp där allt är taget i one-take i 10 minuter totalt av hela hans dag.
Det borde vara olagligt, vad är det för lathet att till sina följare släppa sån skit. Det finns en viss standard ändå som man som YouTuber bör hålla och den är inte hög alls egentligen och det lyckades han inte med i den förra videon. Nä jag är lite mållös faktiskt vet inte vad jag ska säga haha.