2021-09-14, 14:27
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Din schizofrena skit har å andra sidan ingen i hela världen nytta av att höra så du kan ju ta och tappa bort lösenordet till ditt konto och logga ut direkt.

Inte fan är jag skitzo för att jag har noterat offerkomplexet hos Rask. Jag är religiös men visst skulle stora delar av Sveriges befolkning hävda att religiösa är mentalt sjuka som inte förstår att dom är smarta apor som alla ateister är.. och att dom har skapats av en slump genom big bang och saknar därför livsmening totalt.

Jag tror att de flesta här i tråden måste vara lite skitzo innan man väljer att inte svälja Raskens lögner om och om igen.
Citera
2021-09-14, 14:40
Medlem
Rask slår rekord efter rekord, i dåliga siffror. Har inte sett gårdagens video någon som offrat sig och sett som kan sammanfatta? Händer det även något spännande på IG? Är blockat så kan inte se längre . Några nya sjukdomar som skäggoljan botar? Kanske hiv? förstorad prostata WHO knows med rask klet blir du hel!
Citera
2021-09-14, 14:40
Avstängd
KungPungPats avatar

Psykologi är väl roligt. Speciellt när Rask vill veta vad han lider av ju.
Senast redigerad av KungPungPat 2021-09-14 kl. 14:42.
Citera
2021-09-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Rask slår rekord efter rekord, i dåliga siffror. Har inte sett gårdagens video någon som offrat sig och sett som kan sammanfatta? Händer det även något spännande på IG? Är blockat så kan inte se längre . Några nya sjukdomar som skäggoljan botar? Kanske hiv? förstorad prostata WHO knows med rask klet blir du hel!

Han sa att han hade idétorka, så han googlade ”weird news” och körde högläsning. Det blev alltså en klassisk läsa från google, och lite fake-skratt på det. Avrundade med att läsa konstiga erkännanden från hans insta. Dåligt ljud också för han använde en skitdålig mygga. 2/10 små Baroner får den av mig!

Hans insta är mest tjat om hans mirakelolja nuförtiden, blandat med succékonceptet ”erkänn din mörkaste hemlighet”.
Citera
2021-09-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Han läser upp o ner från någon engelsk sida, gissningsvis reddit, om en man vars flickväns släkt är så stor så att det sker ett dödsfall varannan månad. Videon är även till mestadels på engelska då han inte översätter eller har gjort ett eget manus på svenska. Han avslutar lite med sina anonyma erkännanden på IG. Vad han lagt ut på Instagram kan jag inte svara på för så mycket följer jag honom inte.

Ja siffrorna går ner och efter denna senaste videon lär de gå ner ännu mer. Han måste nästan förlora prenumeranter pga hur kass videon var, under all kritik. Han ska vara en YouTubers med snart 6 år i nacken och han överväger inte ens om han ska skita i att ladda upp den skitvideon med skitljud utan redigeringar och klipp där allt är taget i one-take i 10 minuter totalt av hela hans dag.

Det borde vara olagligt, vad är det för lathet att till sina följare släppa sån skit. Det finns en viss standard ändå som man som YouTuber bör hålla och den är inte hög alls egentligen och det lyckades han inte med i den förra videon. Nä jag är lite mållös faktiskt vet inte vad jag ska säga haha.
Citera
2021-09-14, 15:40
Medlem
Nu händer det saker! T säljer Rasks skor på sin instagram, passa på!
Citera
2021-09-14, 15:44
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Han läser upp o ner från någon engelsk sida, gissningsvis reddit, om en man vars flickväns släkt är så stor så att det sker ett dödsfall varannan månad. Videon är även till mestadels på engelska då han inte översätter eller har gjort ett eget manus på svenska. Han avslutar lite med sina anonyma erkännanden på IG. Vad han lagt ut på Instagram kan jag inte svara på för så mycket följer jag honom inte.

Ja siffrorna går ner och efter denna senaste videon lär de gå ner ännu mer. Han måste nästan förlora prenumeranter pga hur kass videon var, under all kritik. Han ska vara en YouTubers med snart 6 år i nacken och han överväger inte ens om han ska skita i att ladda upp den skitvideon med skitljud utan redigeringar och klipp där allt är taget i one-take i 10 minuter totalt av hela hans dag.

Det borde vara olagligt, vad är det för lathet att till sina följare släppa sån skit. Det finns en viss standard ändå som man som YouTuber bör hålla och den är inte hög alls egentligen och det lyckades han inte med i den förra videon. Nä jag är lite mållös faktiskt vet inte vad jag ska säga haha.

Det är det du får av Rask. Nu ska du lyssna på en reklam om hans vax innan du ser hans dåliga content som blandas med reklampauser hela tiden.
Det känns jobbigt faktist att lyssna på en hel reklam om hans skräpvax för att komma fram till hans content som inte är speciellt upplyftande eller kul att se på.

Roberto Vs The World har åtminstånde kul när han spelar in videos.. så hans videos blir upplyftande och kul att se på.
Rask har aldrig haft kul på youtube förutom när han försökte få Joz mördad genom en video om att Joz hade våldtagit.. för då fick Rask mycket pengar på en gång .. för att spendera dom snabbt på en dyr skrotbil som han inte kunde använda.

Rask drömmer tillbaka till den goda tiden när han fick hänga ut Joz åt idolen Jockeboy som ville ha hämd för att Joz inte särade på skinkorna åt Juckeboy.
Citera
2021-09-14, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han har inte haft konversioner med eller närmat sig prepubertala barn, så lägg ner.

Är du dum på riktigt eller fungerar inte syn och hörsel? Det är bara titta på det själv så ser man, snacka inte skit när du själv säger att du inte tittar på grejerna!
Ingen bryr sig om du dementerar saker du inte har den blekaste aning om vilket verkar vara det mesta
Citera
2021-09-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Rasks pappa var under hans uppväxt en missbrukare av , framförallt, alkohol och piller. Han arbetade dock och var en höginkomsttagare, som var mycket på affärsresor till USA. Rask har berättat om en uppväxt där han åkte på utlandsresor i Kalifornien och även fick allt han pekade på. I övrigt en ganska fri uppväxt då hans pappa var borta mycket så han och hans polare kunde vara själva i hans lägenhet och kolla på porrfilmer.

Rasks farsa arbetade till Rask var någonstans i sena tonåren innan hans missbruk havererade och han inte kunde bära upp ett arbete längre. Vad jag vet var det aldrig något fysiskt våld

Jag vill inte förringa det Rask var med om under sin uppväxt. Det var säkerligen traumatiskt att finna sin pappa utslagen av piller och sprit på golvet. Det är däremot 15-20 år sedan det utspelade sig i Rasks uppväxt. Rask uttalar sig ofta som att hans trauman är värre än andras trauman då inte många växer upp med en missbrukande förälder. Saken är bara att alla blir traumatiserade under uppväxten i olika grad. Människor reagerar också olika på hemskheter, vissa saker behöver inte vara traumatiska för vissa men har påverkat andra jättemycket.

Det är också så att även om det är förståeligt att Rask är traumatiserad av händelser i hans barndom, så har han varit myndig i snart 13 år. Under den perioden har han satt tre barn till världen. Att i trettioårsåldern fortfarande skylla ifrån sina tillkortakommanden på sin dåliga uppväxt är inte försvarbart. Det är längesedan det slutade vara synd om Rask.

Fast detta kan inte stämma då det är saker Bajsbaronen berättat om Fredrik i videos vilket inte kan stämma då enligt Micro113
Citera
2021-09-14, 15:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0shi
Nu händer det saker! T säljer Rasks skor på sin instagram, passa på!
Usch. Jag kommer aldrig förstå mig på folk som köper andras svettiga skor.
Jag gissar att de behöver pengar eftersom de läggs ut till försäljning.
Citera
2021-09-14, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Usch. Jag kommer aldrig förstå mig på folk som köper andras svettiga skor.
Jag gissar att de behöver pengar eftersom de läggs ut till försäljning.
Kanske är någon samlarsko eller dyr modesdoja. Finns begagnade skor som går för 100 tusen belopp. Jag själv hade väldigt gärna köpt ett par Nike från det kollektiva självmordet med Heavens Gate men såna belopp kan jag nog inte lägga ut. Och gissningsvis är det inte heller dom skorna som Rask sitter på. Vad är det för skor som säljes kan någon ge den informationen? Instagram är bortom min generation.
Citera
2021-09-14, 16:20
Medlem
Kläder/skor osv som säljes på Tradera tycker jag ofta är grymt ställe att köpa något på. Man behöver inte alltid något sprillans nytt.

Finns många medel som gör skorna väldigt rena, samt bakteriedödande medel + köpa ny sula. Då kan skorna se helt nya ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in