2020-10-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
tänk på att fisen inte gått klart grundskolan, det kan tyckas självklart men vi ska vara snälla mot fisen nu. Hon behöver allt stöd eftersom den hårt arbetande mannen behöver sömn, snus och alkohol för att ta igen sig för nästkommande hårda inspelningar i sängen alternativt köket.

Det måste hon ha gjort för jag har något minne av att hon hoppade av gymnasiet precis som sin äkta man?
Citera
2020-10-23, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elver
Bara jag som blir upphetsad av hennes ständigt påpekande behov av att släppa väder?

Det märks att hon har varit tillsammans med Bajskungen för länge, man behöver liksom inte beskriva själva aktiviteten, särskilt inte när man sitter LIVE.

Hälften av gravidkulan består väl av gaser
Rapar är däremot något som bara flyger ur käften på bägge parter utan varken förvarning eller ursäktande. Men dumt att förvänta sig vanligt bonnhyfs kanske.
Citera
2020-10-23, 18:11
Medlem
Citat:
söker man "bajsbaronen" i youtube så kommer massor med Raskklipp upp =) Var tvungen att testa.
Jag tyckte denna var rolig, när han 'slår hål' på våra lögner.

https://youtu.be/QWaCkiPEPa8

Flashbacktråden.. Ett ständigt återkommande ämne på kanalen, dags för en ny video kanske?
Citera
2020-10-23, 18:32
Bannlyst
Citat:
Jag tyckte denna var rolig, när han 'slår hål' på våra lögner.

https://youtu.be/QWaCkiPEPa8

Flashbacktråden.. Ett ständigt återkommande ämne på kanalen, dags för en ny video kanske?
Han ser knappast ut som en som drar in 100k varje månad som han påstår. Han ser ut som han supit i dagar , linne, massa jävla finna, håret ser ut som han kommer gulag. Ser väldigt ofräsch ut och man ser även han har infektioner av både det ena och andra när han öppnar käften. Gulbrun tunga.
Citera
2020-10-23, 18:44
Medlem
Citat:
Han ser knappast ut som en som drar in 100k varje månad som han påstår. Han ser ut som han supit i dagar , linne, massa jävla finna, håret ser ut som han kommer gulag. Ser väldigt ofräsch ut och man ser även han har infektioner av både det ena och andra när han öppnar käften. Gulbrun tunga.
Lögnfabriken maler på, en människa som har ett behov av att snacka så mycket pengar har inga pengar, luftslottet är byggt på Therese lön, förtalsvideos, bedrägerier och swish donationer från barn och mongisar, det är framgång det.

Psykisk ohälsa sätter sina spår, han ser ut som 40 bast och är inte ens 30 ännu.
Citera
2020-10-23, 20:18
Medlem
Bajsmackan älskar att synas i bild och måste alltid svara med videoklipp som här till Cluee https://youtu.be/czSJ1A-yDCE?t=423
"Hittar inga nyheter som jag tycker har nyhetsvärde" Men fucking Sungen släpper bajslåt är en nyhet? Han lär väl börja med nyheterna lagom till Jockes nya serie kommer ut.
Citera
2020-10-23, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bajsmackan älskar att synas i bild och måste alltid svara med videoklipp som här till Cluee https://youtu.be/czSJ1A-yDCE?t=423
"Hittar inga nyheter som jag tycker har nyhetsvärde" Men fucking Sungen släpper bajslåt är en nyhet? Han lär väl börja med nyheterna lagom till Jockes nya serie kommer ut.
Enligt Bajshögen själv har han sedan tidigare berättat att han spenderar flera timmar per dag att leta just nyheter, det går ju inte att undvika att fråga sig själv: hur effektivt arbetar han egentligen?

Om jag skulle arbeta flera timmar dagligen med ett projekt och redovisa detta för chefen skulle jag kassera a-kassa för längesedan, inte konstigt att han inte lyckas hålla ett riktigt arbete utan att få foten.

Klart han inte missar en chans för uppmärksamhet i Clueenews, Mr.Bajs förnekar sig aldrig.

Någon som vill köpa en rock buren av en åtalad bajshög från Trosa? Passa på, Rask säljer ut sin garderob, vill DU se ut som en uppmärksamhetstörstande skithög? Endast 500:- & ALLTID FRI FRAKT

Sist men inte minst

JAG HAR BELÄGG FÖR ALLT JAG SAGT, SKA MAN SÄGA NÅGOT SKA MAN KUNNA BACKA UPP DET MED MED BEVIS, DET SKA JAG MINSANN GÖRA I RÄTTEN NÄSTA ONSDAG!!
Citera
2020-10-23, 21:08
Medlem
Snubblade över en mycket fet låt som handlar om Baronen.

https://open.spotify.com/track/2n4Fm...urce=copy-link

https://youtu.be/fpxryjRsFKs
Citera
2020-10-23, 21:13
Medlem
Citat:
Enligt Bajshögen själv har han sedan tidigare berättat att han spenderar flera timmar per dag att leta just nyheter, det går ju inte att undvika att fråga sig själv: hur effektivt arbetar han egentligen?

Om jag skulle arbeta flera timmar dagligen med ett projekt och redovisa detta för chefen skulle jag kassera a-kassa för längesedan, inte konstigt att han inte lyckas hålla ett riktigt arbete utan att få foten.

Klart han inte missar en chans för uppmärksamhet i Clueenews, Mr.Bajs förnekar sig aldrig.

Någon som vill köpa en rock buren av en åtalad bajshög från Trosa? Passa på, Rask säljer ut sin garderob, vill DU se ut som en uppmärksamhetstörstande skithög? Endast 500:- & ALLTID FRI FRAKT

Sist men inte minst

JAG HAR BELÄGG FÖR ALLT JAG SAGT, SKA MAN SÄGA NÅGOT SKA MAN KUNNA BACKA UPP DET MED MED BEVIS, DET SKA JAG MINSANN GÖRA I RÄTTEN NÄSTA ONSDAG!!

Är det samma rock som säljs som han glider runt i? Inte helt olik åtminstone.
Citera
2020-10-23, 21:21
Medlem
Citat:
Är det samma rock som säljs som han glider runt i? Inte helt olik åtminstone.
Det stämmer bra det, kanske kan säljas på auktion efter domen?
Citera
2020-10-23, 21:49
Medlem
Citat:
Det stämmer bra det, kanske kan säljas på auktion efter domen?

Intressant att han drar på sig den istället för pälskappan han satt i någon gång då termometern fortfarande låg runt 20+ grader.
Citera
2020-10-23, 22:50
Medlem
Citat:
Intressant att han drar på sig den istället för pälskappan han satt i någon gång då termometern fortfarande låg runt 20+ grader.
Inte vidare konstigt egentligen, han både steker och smetar in ansiktet med bajs för uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in