Citat:
Ursprungligen postat av
chokladvanilj
Bajsmackan älskar att synas i bild och måste alltid svara med videoklipp som här till Cluee
https://youtu.be/czSJ1A-yDCE?t=423
"Hittar inga nyheter som jag tycker har nyhetsvärde" Men fucking Sungen släpper bajslåt är en nyhet? Han lär väl börja med nyheterna lagom till Jockes nya serie kommer ut.
Enligt Bajshögen själv har han sedan tidigare berättat att han spenderar flera timmar per dag att leta just nyheter, det går ju inte att undvika att fråga sig själv: hur effektivt arbetar han egentligen?
Om jag skulle arbeta flera timmar dagligen med ett projekt och redovisa detta för chefen skulle jag kassera a-kassa för längesedan, inte konstigt att han inte lyckas hålla ett riktigt arbete utan att få foten.
Klart han inte missar en chans för uppmärksamhet i Clueenews, Mr.Bajs förnekar sig aldrig.
Någon som vill köpa en rock buren av en åtalad bajshög från Trosa? Passa på, Rask säljer ut sin garderob, vill
DU se ut som en uppmärksamhetstörstande skithög? Endast 500:- & ALLTID FRI FRAKT
Sist men inte minst
JAG HAR BELÄGG FÖR ALLT JAG SAGT, SKA MAN SÄGA NÅGOT SKA MAN KUNNA BACKA UPP DET MED MED BEVIS, DET SKA JAG MINSANN GÖRA I RÄTTEN NÄSTA ONSDAG!!