Citat:
Ursprungligen postat av
JBernard
Dom allra flesta anser att personer som Binninge som utsätter barn för sexualsadism är avskyvärda. Ebba är nte mer än människa och kan ha reagerat i affekt.
Det är enligt det jag utläst ur domarna styvdottern som för att kvitta sig med sin styvpappa anmälde honom för sexbrott o misshandel. Brott som han på det bestämdaste förnekar att han begått och jag är fullständigt övertygad om att domarna är felaktiga och därmed är jag också lika övertygad om att han till slut kommer att frias i HD
Inte ens N.Armstark som är en av de mest rabiata i detta att vidhålla att styvpappan är skyldig kan visa vad som utan minsta tvivel bevisar att så är fallet mer än att som en papegoja rabbla upp att styvpappan är dömd, precis som att det aldrig någonsin har funnits eller kommer att finnas felaktigt dömda brottsmål
Ebba handlade absolut icke i affekt när hon grovt förtalade denne efter min fulla övertygelse oskyldigt dömde man utan det var helt klart en satanisk handling. Hon har själv sagt att förtalsskriften på hennes offentliga Facebook blev väl avstämd och godkänd av som hon uttryckte det
flera runt henne och eftersom det rörde sig om hennes offentliga konto i Facebook så är det inte särskilt långsökt att sluta sig till att det rör sig om inte hela så åtminstone delar av KD:s partistyrelse

vilket också förklarar varför hon fortfarande sitter kvar
Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Jag har inte minsta intresse att diskutera Binninges brottsoffer eller bevisningen i fallet med dig. Allt detta har redan skett i tingsrätten och hovrätten samt vid varje resningsansökan. Vad skulle det göra för nytta att älta detta med dig annat än ge dig en ytterligare ursäkt att försöka skuldbelägga offret? Du är en riktigt vidrig människa.
Se där - denna gång lyckas du överträffa tystnaden du innan har "
presterat" i detta att visa på överhuvudtaget någon enda liten detalj av entydig bevisning i domen. På parternas ära en högst märklig bedrift utav en av Ebbas tveklöst mest lojale o stridbare pennfäktare här på forumet.
Det
hajlajtade: Då förutsätter jag att du från nu håller vad du här har utfäst och icke någon gång mer gör så att du på något sätt lägger dig i och börjar diskutera om jag i framtiden lägger ut text om domen mot min nyvunna ärbare vän
Johann Binninge som så modigt och ädelt har trätt fram i rampljuset för att försvara den gamle milde mannen i att bli fråntagen sitt arvegods i form av en släktgård. Det är den sanna bilden av den man jag ovan i svart fetmarkerat.