Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
I en annan tråd värnade du om det stackars brottsoffret som blivit uthängt. Nu gör du själv samma sak. Du kritiserar andra för det du själv gör. Är inte det dubbelmoral tycker du? Det är tydligt beskrivet i tråden vad Johann Binninge utsatte den stackars flickan för, systematisk misshandel och tortyr under en längre tid som kulminerade i ett våldtäksförsök. Han dömdes till två års fängelse för grov fridskränkning och våldtäktsförsök på barn. En mycket grov brottslighet. Han dömdes även till skadestånd och en avgift till Brottsofferfonden som han medvetet har låtit bli att betala som den rättshaverist han är.
Inte alls, utan i det inlägget förklarar jag för dig och ALLA vad Krmkr ville förklara för dig men du valde att avsiktligt missförstå vilket jag lade märke till och tillrättalade allt så ALLA kunde se vad som försiggick och du ställdes på stället marsch. Det blev inte heller bättre för dig denna gång
Ja ja vi vet alla att han är dömd, men domen blir alls inte sann för att du konstant mycket kortfattat upprepar den.
Jag har frågat dig tidigare och du har konsekvent varit tyst

nu har du åter chansen - vad i domen är den vassaste bevisningen mot JB förutom flickans berättelse

svarar du inte nu heller så talar tystnaden åter som när du trots uppmaning inte ville lägga ut domen i sin helhet till användaren EnGodFörlorare
du>>>