2021-10-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilotyega
Det har även Kalla fakta och Robert Aschberg tagit upp i sina program.
Aschberg var nere med ett filmteam och gjorde ett program om Binninges tveksamma dom.
Du får gärna länka till dessa program om de existerar i verkligheten.
Citera
2021-10-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du får gärna länka till dessa program om de existerar i verkligheten.
Varför ska jag agera sekreterare åt dig?
Jobba på du😂
Citera
2021-10-15, 20:37
Medlem
Citat:
Men detta är ju skåpmat.
Hur många gånger har det inte tagits upp?
Vad är nyhetsvärdet i detta ?

Blev det lite jobbigt nu när Binninges sista hopp att få resning blev utraderat eftersom det bevisligen går att hetta upp en kniv på en induktionshäll?

Citat:
Nix, det går inte. Du får inte en sk. "virvelström" med en kniv. Och jag kollade med Bosch och med Siemens med och det funkar inte enligt tekniker jag pratat med. Jag har dessutom provat 12 knivar hemma nu på alla plattor av olika storlekar på allt från 1:an till FP, full power, och ingen blir det minsta varm. Har även lagt på tre knivar samtidigt och ingen blir varm.
Citera
2021-10-15, 20:40
Medlem
Citat:
Varför ska jag agera sekreterare åt dig?
Jobba på du😂
Det finns alltså inget Kalla fakta eller något program med Aschberg som ifrågasätter om Binninge har gjort sig skyldig till det han dömts för i samtliga rättsinstanser? Tycker du att jag borde hjälpa dig att försöka få honom att framstå som oskyldig? Det är ett omöjligt uppdrag.
Citera
2021-10-15, 20:44
Medlem
Citat:
Det finns alltså inget Kalla fakta eller något program med Aschberg som ifrågasätter om Binninge har gjort sig skyldig till det han dömts för i samtliga rättsinstanser? Tycker du att jag borde hjälpa dig att försöka få honom att framstå som oskyldig? Det är ett omöjligt uppdrag.
Du har fel. igen.
Ekdal var i Göteborg och gjorde ett långt inlägg.
Du är så dåligt påläst och bara kastar ur dig felaktigheter gång på gång,
Det här var mitt sista svaromål till dig.
Citera
2021-10-15, 20:46
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Granska på du 😂😂😂

Binninges hyresvärd har figurerat i trådar på Flashback där de utmålas som gangsters.

(FB) Assistansfusket - förgreningar in i försäkringskassan
Citera
2021-10-15, 20:48
Medlem
Citat:
Du har fel. igen.
Det vore intressant att se programmet, har du en länk? Det kanske aldrig sändes eftersom det bara var på låtsas? Jag läser gärna på om detta om du bara delar med dig en länk där jag kan läsa om Ekdal och hans besök till Göteborg.
Citera
2021-10-15, 20:51
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Du har fel. igen.

Vakna upp ur dina drömmar. Finns inte en chans att kalla fakta eller rekordmagasinet skulle ta upp ett sådant sjukt fall som Binninges.

Om något skall ändras med hans dom så är det att han skall dömas till psykvård med särskild utskrivningsprövning så att fanstyget inte slipper ut bland folk.
Citera
2021-10-15, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Vakna upp ur dina drömmar. Finns inte en chans att kalla fakta eller rekordmagasinet skulle ta upp ett sådant sjukt fall som Binninges.

Om något skall ändras med hans dom så är det att han skall dömas till psykvård med särskild utskrivningsprövning så att fanstyget inte slipper ut bland folk.
Jag tror faktiskt inte att han är ute bland folk särskilt mycket. Det är därför han har envisats med att delta på möten via Teams. Att Pernroth Lüllmaa och Majkgård trivs i hans sällskap är lite märkligt, men de har förmodligen gemensamma intressen av något slag. Han har kanske kluddat i Majkgårds konflikt med kommunen om svartbyggena på strandskyddat område? Det är ju inte direkt lagligt att bygga på andras mark.
Citera
2021-10-15, 21:16
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Jag tror faktiskt inte att han är ute bland folk särskilt mycket. Det är därför han har envisats med att delta på möten via Teams. Att Pernroth Lüllmaa och Majkgård trivs i hans sällskap är lite märkligt, men de har förmodligen gemensamma intressen av något slag. Han har kanske kluddat i Majkgårds konflikt med kommunen om svartbyggena på strandskyddat område? Det är ju inte direkt lagligt att bygga på andras mark.

Han lever uppenbart ett miserabelt liv. Får hålla sig gömd för myndigheterna, hyr bostad av några som utpekas som maffia på Flashback.

Du är säkert något på spåret med Majkgårds fulspel mot kommunen och dess medborgare. Passar som en handske för Binninge. Enda trösten är väl att han misslyckas även där.
Citera
2021-10-15, 22:12
Medlem
Citat:
Du har fel. igen.

Gissar du har en källa till ditt påstående som dubkan dela med dig till oss andra.
Citera
2021-11-11, 12:37
Medlem
Oavsett om han fått ngt skade stånd av Ebba eller ej, samt hur stort det än kan ha varit så har han inte gjort rätt för sig. Han är fortfarande skyldig brottsoffermyndigheten 111.000 och skatteverket knappt 100.000.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in