Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Jag tror att du av någon anledning blandar ihop vem som är förövare och brottsoffer i denna tråd. Jag diskuterar med glädje barnmisshandlaren och sexualbrottslingen Johann Binninge med dig, men inte hans offer. Du försöker på ett perverterat sätt föra över diskussionen på offret, men jag är inte det minsta intresserad av att ge dig det utrymmet. Denna tråd handlar om vem Johann Binninge är och det ska den göra även framledes.
Återigen försöker du som du tror listigt glida ifrån sakfrågan. Tråden heter som du vid det här laget upprepat så många gånger mycket riktigt "Vem är Johann Binninge" och då är det högst relevant att framhålla att han hävdar sig oskyldigt dömd...eller hur....för det är ju faktiskt vad JB gör. Är han då oskyldigt dömd måste man då fråga sig för å få utrett vem han är och då är det ju ofrånkomligt att man tittar på domarna från de båda rättegångarna, eller hur?
Det har jag gjort och inte kunnat finna någon avgörande bevisning och följaktligen blir då min slutsats att Johann Binninge har rätt när han hävdar att han är oskyldig till det brott han blev åtalad och dömd för. Det är då jag har bett om hjälp från dig, som så bestämt står fast vid att Johann är skyldig, om det starkaste bevis domstolen har dömt efter - undantaget flickans berättelse. Detta har du gång efter gång undvikit att vara mig behjälplig med och det föranlåter naturligtvis inte bara mig utan ALLA som läser denna tråd att ställa sig alltmer tveksam till din bild av målet....eller hur....det fattar du väl att så blir konsekvensen av din tystnad.
Du säger dig tala för flickans bästa och värna om hennes integritet. Förstår du inte att det du gör när du inte vill diskutera bevisfrågan är just att ur ditt perspektiv skada flickan som nog inget högre just nu vill är att du å det kraftigaste presenterar åklagarnas och domstolarnas mest övertygande bevisföring så det klart framkommer att det inte bara är flickans ord som fällt styvpappan.
Ja inte bara flickan utan även Ebba uppskattar nog om du kommer till skott nu så inte hennes försvar för det grova förtalet urholkas och alltmer framstår som ett förtal av en oskyldigt dömd. Fast det såklart hon sa väl ändå bara att JB var dömd och inte som du med flera i hennes entourage här menar att han
är (
och mer därtill 
) det hovrätten bedömt att han har begått som straffbar gärning.
Betänk också att om du nu försätter möjligheten att täppa till truten på mig så är det många, som i likhet med mig ställt sig ytterst tveksamma till domstolarnas beslut, som skrattar gott åt din skrivkramp. Ja och många andra som börjat ta dina upprepningar som sanning börjar då såklart tvivla på dina ut
sagor pga din handlingsoförmögenhet i detta så viktiga moment i ärendet och ja det kan komma att ha mycket stor betydelse för Johanns chanser att nå HD och blir fullkomligt fri och något sådant (med handen på hjärtat och foten i själen) vill du väl ändå inte få uppleva om så än Johann skulle vara oskyldig?!