2021-09-12, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Man vill bara kritisera Ronaldo,men det är inte lätt,har aldrig gillat grabben,men satan vad han levererar vart han än spelar,och på äldre dagar spelar han smart, utnyttjar max av sin kapacitet han besitter,springer smart,möter smart. Visst bara en match i United,men grabben kommer va i top av skytteligan känner jag .

Det är ju så sjukt lätt att kritisera Ronaldo. Men ännu lättare att kritisera United. Det talar sitt tydliga språk vilken sorts klubb det är när man bjuder in Ryan ”svägerskeknullaren” Giggs till VIP-läktaren som nu alltså väntar rättegång för kvinnomisshandel. Detta för att se återkomstdebuten av våldtäktsmannen Cristiano Ronaldo. Herregud vilken fars och vilken skam. Hur känner ni United-fans inför dessa faktum?
Senast redigerad av LaKalsa 2021-09-12 kl. 11:17.
Citera
2021-09-12, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaKalsa
Det är ju så sjukt lätt att kritisera Ronaldo. Men ännu lättare att kritisera United. Det talar sitt tydliga språk vilken sorts klubb det är när man bjuder in Ryan ”svägerskeknullaren” Giggs till VIP-läktaren som nu alltså väntar rättegång för kvinnomisshandel. Detta för att se återkomstdebuten av våldtäktsmannen Cristiano Ronaldo. Herregud vilken fars och vilken skam. Hur känner ni United-fans inför dessa faktum?
Vem bryr sig.

Kvinnor som är ute efter 10min i rampljuset

Har de blivit ngn fällande dom mot Ronaldo??

Giggs??

Länka bevis istället för att använda förtal
Citera
2021-09-12, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Vem bryr sig.

Kvinnor som är ute efter 10min i rampljuset

Har de blivit ngn fällande dom mot Ronaldo??

Giggs??

Länka bevis istället för att använda förtal
Rampljuset? Om du tror det är att stå i rampljuset när man får en mobb av tusentals Ronaldorunkare efter sig som du själv när man blivit utsatt för ett övergepp har du en jävligt skev bild av folks motiv. Du vet själv att Ronaldo har erkänt att sexet skedde mot hennes vilja, du vet också att han försökte tysta henne med en betalning men du bryr dig inte för du idoliserar mannen. Helt ok, det får du göra men låtsas inte som att skulden inte finns där.
Citera
2021-09-12, 12:29
Medlem
Är lindelöf förpassad till bänken nu för resten av säsongen ?
Citera
2021-09-12, 13:23
Moderator
zanteras avatar
Citat:

Tycker det är tråkigt när spelare man beundrat visar sig vara väldigt osympatiska vid sidan av planen. Giggs var kanske min favoritspelare som yngre och Ronaldo är ju en av de bästa spelarna laget haft, men vad de gjort utanför planen är ju tyvärr en stor skamfläck på det hela.

Samtidigt är det svårt för min del iaf att gå helt emot och hata Giggs/Ronaldo eftersom man ändå har alla minnena och vad de uträttat på planen i minnet. Det är lite som den där rasist-fabrorn man har i släkten som säger och gör en del konstiga saker man inte alls håller med om, men samtidigt är det familj liksom.
Citera
2021-09-12, 13:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gnalford66
Är lindelöf förpassad till bänken nu för resten av säsongen ?
Han är helt klart andrahandsvalet nu men en och annan ligacupmatch får han nog spela. Lätta pengar...
Citera
2021-09-12, 14:23
Medlem
Citat:
Ja du,det var som sagt,otroligt skumma känslor när tankarna på Ronaldos snuskstory (kallar det så för vi har ej hela storyn,men vet Ronaldo gjort nåt) ,jsamt jag hade helt glömt giggs fulheter med ,men förstår nu hela köret hur fult de blir .Läste av det var nån kvinnogäng som fick skit på läktaren för de hade skyltar som kritisera Ronaldo och united,det kommer nog bli mycket snack denna vecka
Men united är även i en sits,där de kan låta Ronaldos köra på som vanligt så länge ingen dom finns.
Men som jag alltid säger, karman kommer straffa de skyldiga i slutändan,

Sen jag inte ett united fan,jag är fotbollsfan.
Citera
2021-09-12, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tycker det är tråkigt när spelare man beundrat visar sig vara väldigt osympatiska vid sidan av planen. Giggs var kanske min favoritspelare som yngre och Ronaldo är ju en av de bästa spelarna laget haft, men vad de gjort utanför planen är ju tyvärr en stor skamfläck på det hela.

Samtidigt är det svårt för min del iaf att gå helt emot och hata Giggs/Ronaldo eftersom man ändå har alla minnena och vad de uträttat på planen i minnet. Det är lite som den där rasist-fabrorn man har i släkten som säger och gör en del konstiga saker man inte alls håller med om, men samtidigt är det familj liksom.
Mjo, det där med supporterskap är ju komplicerat eftersom känslorna sällan är byggda på rationella resonemang och härstammar från en tid och ålder då ögat sällan var kritiskt.
Citera
2021-09-12, 17:09
Medlem
justinsane420s avatar
Unga Elliot från start idag igen. Riktigt kul.

Tippar 3-1 till Lfc. Salah, Jota och Elliot gör målen
Citera
2021-09-12, 17:27
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Han är helt klart andrahandsvalet nu men en och annan ligacupmatch får han nog spela. Lätta pengar...
Men skulle inte VNL och Bailly bli bland det bästa mittbacksparet i EPL såväl som i Europa? Man Utds nya Vidic/Ferdinand? Lol!
Citera
2021-09-12, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Men skulle inte VNL och Bailly bli bland det bästa mittbacksparet i EPL såväl som i Europa? Man Utds nya Vidic/Ferdinand? Lol!

Har ingen sagt, så bra att du hittar på saker
Citera
2021-09-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Säkerligen samma personer som sa Arsenal skulle va storklubb räkna med i Europa..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in