Citat:
Ursprungligen postat av
PommesOchKebab
Tråden ballar ur. 10% Liverpool snack, 90% gnäll mellan några användare om arsenal United och Bruno.
På tal om gnäll, Souness gillar verkligen inte Pogba. Greenwood var hans spelare i första matchen, när han får frågan om Pogba och hans fyra assists, ”det är något man ska förvänta sig utav en spelare som kostade så mycket pengar”.
Lite små roligt ändå att han verkligen hatat in sig på just Pogba. Antar att det kommer från Mou tiden då många ville att Pogba skulle lämna?
-
Undrar om City har någon plan B för anfallare... man hade en plan B för försvarare förra säsongen när dom missade snubben från Napoli. Men man hade flera alternativ om man inte skulle få honom och det gick bra med Dias. Nu verkar det dock inte finnas så många alternativ till anfallare på den högre nivån.
99% säker på att Kane inte kommer hända, och Haaland kommer inte heller att ske nästa år.
// PoK
Jag är stor del av tråden ballar ur sista dagarna,ber om ursäkt för de som blev irriterande,full förståelse,ska skärpa mig.
Tror tyvärr City har varit 130% säkert de skulle få in Kane så fort EM var över,så tror de helt står som dumt frågetecken nu när de drygar med Kane.
Tror det kommer bli en akut värvning sista timmen om ej Kane kommer,jag tror tyvärr City kommer misslyckas få Kane,detta fönster,och får in typ Braitwhite.
Men gissar de kommer lägga ett brutalt bud på Haaland.
Ska ge mig på gissa några de kommer satsa på om skiter sig med Kane.
Braitwhite,
Griezman
Richarlison
J.felix.
Calwert Lewis
Haaland
Icardi