2021-08-18, 00:12
Medlem
Väldigt ofta är att ta i, Bruno har sämre matcher precis som vilken spelare som helst. Sen om folk förväntar sig att han ska dominera och sätta 3 strutar varje match, ja klart han blir en besvikelse då.

Men hur fan kommer det sig att flera sidor börjar handla om Bruno? Släpp meningsskiljaktigheterna och gå vidare om ni ändå inte kommer överens. Just nu är det trötta diskussioner mot en vägg.
Citera
2021-08-18, 07:10
Medlem
Finns få värvningar som gett en sådan injektion och höjt sina lag så som Fernandes gjort med Man United. Van Dijk och Dias på senare år. Vem mer?

För övrigt är 13 av hans 29 mål på straff enligt Premier Leagues hemsida så det håller inte att säga att han bara målar på straff. Lägg 19 assist till det och vem som helst inser att det är imponerande siffror Han snittar nästan en poäng/match.

Sedan att han försvinner lite när det gäller är han knappast ensam om att göra. Finns många klasslirare som har samma problem, t.ex Kane och Özil (när han fortfarande var bra).
Citera
2021-08-18, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tack för ännu ett vettigt inlägg, där är inte så mycket kvar att säga

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Är jorden rund eller platt? Det beror på hur man ställer frågan.
Jag försökte iaf hålla en saklig diskussion med dig, fick tyvärr det resultat jag förväntade mig så nu är det ignore.
Citera
2021-08-18, 09:08
Medlem
Jasså..ödegaard klar för Arsenal.

Intressant värvning.
Citera
2021-08-18, 09:11
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Tråden ballar ur. 10% Liverpool snack, 90% gnäll mellan några användare om arsenal United och Bruno.

På tal om gnäll, Souness gillar verkligen inte Pogba. Greenwood var hans spelare i första matchen, när han får frågan om Pogba och hans fyra assists, ”det är något man ska förvänta sig utav en spelare som kostade så mycket pengar”.

Lite små roligt ändå att han verkligen hatat in sig på just Pogba. Antar att det kommer från Mou tiden då många ville att Pogba skulle lämna?

-

Undrar om City har någon plan B för anfallare... man hade en plan B för försvarare förra säsongen när dom missade snubben från Napoli. Men man hade flera alternativ om man inte skulle få honom och det gick bra med Dias. Nu verkar det dock inte finnas så många alternativ till anfallare på den högre nivån.

99% säker på att Kane inte kommer hända, och Haaland kommer inte heller att ske nästa år.

// PoK
Citera
2021-08-18, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Jasså..ödegaard klar för Arsenal.

Intressant värvning.
Kommer ödegaard upp i samma nivå som han var i Sociedad kommer Arsenal ha gjort en jäkla värvning.
Däremot tror jag jag det blir jobbig säsong både för Arsenal och Ödegaard.
Citera
2021-08-18, 09:34
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab

99% säker på att Kane inte kommer hända, och Haaland kommer inte heller att ske nästa år.

// PoK

Kommer det hända med Kane är det sista dagen på fönstret. Levy pressar nog City ganska duktigt. Har ändå lite på känn att City drar sig ur affären.
Citera
2021-08-18, 09:36
Medlem
Citat:
Tråden ballar ur. 10% Liverpool snack, 90% gnäll mellan några användare om arsenal United och Bruno.

På tal om gnäll, Souness gillar verkligen inte Pogba. Greenwood var hans spelare i första matchen, när han får frågan om Pogba och hans fyra assists, ”det är något man ska förvänta sig utav en spelare som kostade så mycket pengar”.

Lite små roligt ändå att han verkligen hatat in sig på just Pogba. Antar att det kommer från Mou tiden då många ville att Pogba skulle lämna?

-

Undrar om City har någon plan B för anfallare... man hade en plan B för försvarare förra säsongen när dom missade snubben från Napoli. Men man hade flera alternativ om man inte skulle få honom och det gick bra med Dias. Nu verkar det dock inte finnas så många alternativ till anfallare på den högre nivån.

// PoK
Jag är stor del av tråden ballar ur sista dagarna,ber om ursäkt för de som blev irriterande,full förståelse,ska skärpa mig.

Tror tyvärr City har varit 130% säkert de skulle få in Kane så fort EM var över,så tror de helt står som dumt frågetecken nu när de drygar med Kane.
Tror det kommer bli en akut värvning sista timmen om ej Kane kommer,jag tror tyvärr City kommer misslyckas få Kane,detta fönster,och får in typ Braitwhite.
Men gissar de kommer lägga ett brutalt bud på Haaland.

Ska ge mig på gissa några de kommer satsa på om skiter sig med Kane.

Braitwhite,
Griezman
Richarlison
J.felix.
Calwert Lewis
Haaland
Icardi
Citera
2021-08-18, 09:38
Medlem
hazard simpsons avatar
Sen tycker jag att Tottenham faktiskt kan sälja Kane. Casha in och satsa på nytt.
Citera
2021-08-18, 12:35
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Sen tycker jag att Tottenham faktiskt kan sälja Kane. Casha in och satsa på nytt.

Speciellt när Kane gjort sig hatad utav fansen och kamraterna måste nog vara snea på honom.

Nej City borde skynda sig för en annan nu de sista dagarna men det är ju Pep som är envis som vill ha och velat ha Kane i några säsonger nu. Kanske Laturo Martinez sista dagen? Fast känns inte som Inter vill göra sig av med sina två bättre anfallare under ett fönster när dom bara? har Dezko nu.

Det som kommer hända med all förmodan. Sterling in mer centralt eller att ansvar läggs på Jesus. Liam Delap är ju intressant men bara 18år och man kommer nog inte låta honom axla som Agueros efterträdare just nu.

Om inte Kane kmr få detta fönster ses som Citys sämsta (och Peps). Grealish är absolut ingen dålig spelare eller värvning MEN man var inte i behov utav honom. De skulle gått all in på Kane till och börja med. Tror dock att Grealish kommer bli en väldigt bra City spelare.

Ødegaard till Arsenal känns väldigt skumt. Arteta med konstiga elvor samt nada europa fotboll. Varför inte försöka komma tillbaka till Sociedad och spela med Isak?

// PoK
Citera
2021-08-18, 12:39
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ødegaard till Arsenal känns väldigt skumt. Arteta med konstiga elvor samt nada europa fotboll. Varför inte försöka komma tillbaka till Sociedad och spela med Isak?

// PoK

Är ju logiskt sett till att han var där på lån och verkar ha trivts bra. Sociedad har väl ingen större status direkt? Arsenal lär ju också betala mer i lön. Klart för tillfället att Arsenal känns på dekis men byt ut Arteta mot vilken kompetent tränare som helst och laget kommer börja prestera bättre och top6 är inte extremt orealistiskt egentligen.
Citera
2021-08-18, 12:41
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Braitwhite,
Griezman
Richarlison
J.felix.
Calwert Lewis
Haaland
Icardi

Haaland så klart hade ju varit bäst.
Richarlison är en intressant tanke.
Felix, ser ut som en ung Aguero och kommer i från ATM. Kan ju inte misslyckas?
Icardi, en målspruta men samtidigt verkar skapa irritation och gnäll vart han än hamnar.
Griezman, bara Barca är korkade och ge honom den veckolön han har. Inte en chans att City (även med sina oljepengar) skulle ge honom i närheten utav sin barca veckopeng. £750 833 när KDB har £400 000.

// PoK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in