2021-09-11, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Pepe är inne på sitt tredje år. Har man betalt 80 milljoner ska man förvänta sig stordåd första säsongen eller I alla fall göra avgörande mål som Havertz i CL-finalen. Sen kan du icke jämföra Saka och Smith Rowe med Money Mase. Mount har vunnit CL med Chelsea, Saka har vunnit en fattig FA Cup. Smith Rowe är heller inte ens nära den playmaker som Mount är så där dog den jämförelsen.
Tack,tänkte fan,måste jag verkligen svara denna dönicke igen..spännande se svaret han ska ge dig..

De där med Pepe..bara acceptera engelska ligan är inte för honom
Citera
2021-09-11, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Tack,tänkte fan,måste jag verkligen svara denna dönicke igen..spännande se svaret han ska ge dig..

Ja han säger ju att pepe är bättre än Bruno med.

Nu ska de värva jack wilshere !

Hahaha.
Citera
2021-09-11, 21:09
Medlem
https://www.google.com/amp/s/www.football.london/arsenal-fc/wilshere-arteta-partey-arsenal-elneny-21537512.amp

Här har ni länken.
Citera
2021-09-11, 21:14
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Ja hen har så dålig fotbollsanalys så man blir mörkrädd.

Arsenal ska värva jack whilshere.haha

Till skilland från generalen så respekterar jag nutida och dåtida spelare. Jag gillar Bukayo starkt men titlar spelar stor roll Mount har en CL titlel och Saka en FA Cup. Jag tänker inte ens räkna FA community shield värdelös titlel för värdelösa lag precis som Arsenal.
Citera
2021-09-11, 21:19
Medlem
Citat:
Till skilland från generalen så respekterar jag nutida och dåtida spelare. Jag gillar Bukayo starkt men titlar spelar stor roll Mount har en CL titlel och Saka en FA Cup. Jag tänker inte ens räkna FA community shield värdelös titlel för värdelösa lag precis som Arsenal.
Ja de går ej att jämföra spelare som har en cl titel i bagaget.

För 80 miljoner pund ska man leverera från dag 1.
Citera
2021-09-11, 21:20
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81

Pepe skulle säkert kunna bli något i ett mindre PL lag. Leeds hade varit ett bra klubbval för honom Bielsea kan få ut potentialen ur honom som han klart och tydligt har. Men detta kommer inte kungen av de hjärndöda att fatta ändå hur mycket man försöker trycka in det i skallen på idioten.
Citera
2021-09-11, 21:24
Medlem
Citat:
Pepe skulle säkert kunna bli något i ett mindre PL lag. Leeds hade varit ett bra klubbval för honom Bielsea kan få ut potentialen ur honom som han klart och tydligt har. Men detta kommer inte kungen av de hjärndöda att fatta ändå hur mycket man försöker trycka in det i skallen på idioten.
Ja leeds hade hade varit ett bra val.
Citera
2021-09-11, 21:27
Medlem
Citat:
Fan lämna de rullstolsbundna ensamma , han hör hemma på ett boende när någon kan ta hand om hans glasben.
Nja arsenal vill ha honom.

Arsenal är en top3 klubb i Europa med bäst ekonomi.
Citera
2021-09-11, 21:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Pepe är inne på sitt tredje år. Har man betalt 80 milljoner ska man förvänta sig stordåd första säsongen eller I alla fall göra avgörande mål som Havertz i CL-finalen. Sen kan du icke jämföra Saka och Smith Rowe med Money Mase. Mount har vunnit CL med Chelsea, Saka har vunnit en fattig FA Cup. Smith Rowe är heller inte ens nära den playmaker som Mount är så där dog den jämförelsen.
Pepe har varit plågad av skador/sjukdomar enda sedan han först kom till NLD, sen så har det inte varit ngn stabilitet, rytm i Arsenal sen han anslöt. Man måste givetvis även ta detta med beräkningen..

Annars så är det ju märkligt hur du är så jävla upphängd i att Mount har vunnit UCL, och därmed så är han automatiskt bättre än vad antingen Saka, ESR, Pepe eller Reidar Svensson är..

Annars så antar jag att du är rätt ung.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-09-11 kl. 21:40.
Citera
2021-09-12, 09:02
Medlem
EnLitenFryss avatar
Kollat målen från United - Newcastle nu och även om det är ett tunt material att bedöma på får man ge lite credd till Ronaldo för hans agerande på dem.

Han är den ende som tar löpningen när skottet går iväg, i hopp på en retur på 1-0. Backen har stannat upp. Den touchar väl på en försvarare vilket gör att målvakten släpper en ohygglig retur. På tvåan visar han snabbhet som löper som varvar upp och lyckas hålla avstånd från mittbacken som försöker stänga utan men inte lyckas.

Sen kan man argumentera att målvakten borde gjort det bättre på båda målen. Men två mål i debuten är bra. Blir spännande att se framöver.

Om Ronaldos mål var estetiskt underkända får man säga annat om Brunos kanon. Såna jag önskar att någon i Liverpool kunde avlossa någon gång när vi inte kommer längre än utanför boxen, har saknats sen Coutinho drog.
Citera
2021-09-12, 09:26
Medlem
Man vill bara kritisera Ronaldo,men det är inte lätt,har aldrig gillat grabben,men satan vad han levererar vart han än spelar,och på äldre dagar spelar han smart, utnyttjar max av sin kapacitet han besitter,springer smart,möter smart. Visst bara en match i United,men grabben kommer va i top av skytteligan känner jag .
Citera
2021-09-12, 10:25
Medlem
Algot79s avatar
Drömdebut !
Mål på första bollkontakten för Odsonne Édouard, efter 28 sekunder.
Sen ytterligare ett mål.
Förhoppningsvis kan han bidra med det Benteke misslyckats med, målskyttet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in