Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
■ 1) Det glädjer mig att du slutligen insett att LW låg på sidan.
■2) Jaha. Jag rekommenderar dig att läsa boken "Mannen som slutade ljuga".
■ 3) Oj då. Låt mig gissa: att det låg kläder på fyndplatsen? Att det finns en tidigare okänd kroppsupptäckar-Mållgan? Att LW:s mobiltelefon är upphittad? Att HD var sjukanmäld den 14e maj?
■ 4) Coolt. Är det samma spanare som gjorde sån succé i Kalamarks-, Brattås- och Kevinfallen? Dom verkar jätteduktiga. Jag har hört att dom utreder mord genom att hänga på internet och skriva långrandiga inlägg.
■ 5) Jaha. Jag tror jag vet vad han heter. Visst börjar det på M och slutar på ollgan?
Var han också på plats bakom planket och fick se LW:s döda kropp när den låg på sidan fast på magen med oerhört smutsiga ben?
■ 1: ) Den avlidna människokroppen som vid det aktuella tillfället var oidentifierad bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro, låg vilandes på sin ( Mag-sida ), det vill säga, att den avlidna människokroppen inte❗låg direkt på magen.
■ Tillägg till det ovan skrivna: Jag har itererat detta vid flera olika tidigare tillfällen, att den avlidna människokroppen, låg vilandes på sin magsida, det vill säga, inte❗vilande direkt på magen, antingen är du trög likt en sengångare eller också, så ignorerar du det, vilket jag tidigare framfört i L*na Wesstr*m-tråden.
■ 2: ) OffTopic: Boken om mannen som slutade ljuga, har överhuvudtaget ingenting med det tidigare mordet på L*na Wesstr*m 2018 att göra ... och du vet dessutom om det.
■ 3: ) Någon typ av en Mållgánsk kroppsupptäckare har jag överhuvudtaget aldrig❗hört talas om i konnektion med den då gjorda upptäckten av den avlidna människokroppen bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro under Lördagens eftermiddagstid den 19 Maj 2018.
■ Tillägg till ovan skrivet: En så, av dig kallad, för Mållgánsk kroppsupptäckare är ingenting annat än ren abundant gallimatias ifrån din sida, och du vet dessutom om det.
■ 4: ) OffTopic: Varken Kálamarks-mordet, Brattås-morden så som Kevin-mordet, har överhuvudtaget, ingenting med det tidigare mordet på L*na Wesstr*m 2018 att göra, och du vet dessutom om det.
■ Tillägg till ovan skrivet: I just den här
ABoK:s-tråden diskuterar vi och berättar samt stället frågor till varandra, och det, endast vad som har med det tidigare mordet på L*na Wesstr*m 2018 att göra, inkluderat omständigheter samt de personer som stod St*fan Davidss*n mycket nära, som till exempel, den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD och SOA samt St*fan Davidss*n:s kamrat JG med flera.
■ 5: ) Om just du @Betongbaletten, verkligen tror på, att en sorts Mållga fanns med vid det aktuella tillfället då den avlidna människokroppen upptäcktes bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro under Lördagens eftermiddagstid den 19 Maj 2018, så är du nog lika imaginär som den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n var under Fredags-natten den 11 Maj 2018 tillika även under en bit in på dygns-växlingen till Lördagen den 12 Maj 2018, det var då, som Kung Yóda imaginärt producerade sina tre Skogs-Mållgor.
■ Svar ja, den avlidna människokroppen bakom bullerplanket hade nedsmutsade ben.
■ Fråga: Vad har @Betongbaletten att framföra om Mello-Mysten GC-6C-KK-4 beträffande L*na Wesstr*m och❗den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD ?
■ Artikel nummer ( 190 ), tidigare skriven av L*rs Ström*n viken handlade om privat-spanare som engagerat sig i Hj*rsta-mordet, det vill säga, inte❗Officiella spanare.
■ Bättra på ditt skriftliga Módus Operándi [tillväga-gångs-sätt] och låt oss fortsättningsvis endast diskutera om vad som har med det tidigare mordet på L*na Wesstr*m 2018 att göra, klarar du det tror du ?
■ Tillväga ( sätt att bära sig åt )
■ Förfara ( gå till väga, bete sig )
■ Gärningspersonen, eller gärningspersonerna som dödsmisshandlade offret L*na Wesstr*m bakom bullerplanket under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, brukade sig av ett brutalt Módus Operándi [tillväga-gångs-sätt], gärningspersonen, eller gärningspersonerna tillvägagick och förfarade på det grymmast sätt man kan tänka sig.
Mvh/JM.