Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Men snälla du, nog för du gärna vill tolka HD som pure as snow men;
Är det ens troligt att HD skulle glömt prata om Gigawoodstock?
GCs version av Rolls Royce och när hon pratar med andra om detta giga och båda jagar burkar konstant ihop som hobby.
Är det ens troligt att GC-intresserade JS skulle glömt detta då resan diskuteras frenetiskt!?
"visste inte ens ni skulle på giga"
Så ja. Jag utgår att hon undanhåller detta för JS på samma sätt som hon undanhåller resan till sin väninna.
Frågan är bara varför.
Allt är väl inte antingen eller?
Om jag inte tolkar det som att det är säkert at hon ljuger i den här frågan, betyder det väl inte att jag ser henne som "vit som snö"?
Jag har väldigt tydligt skrivit att hon beter sig skumt. Men orsaken, den tvistar vi om. Det betyder inte att jag tror att hon är en ängel. Knepet du kör med är avslöjat. Det påminner exakt om sådana gliringar jag har fått om hur jag ser på Lena, fast då av Smokey.
Glömt sa jag inte att jag trodde i första hand.
Jag tror att det inte är en hemlighet eftersom hon faktiskt säger det sen. Orsaken vet jag inte.
Det kan ha berott på att hon trodde att hon sagt det, men mest troligt är det för mig att hon undvikit att prata om resan för att hon vet att JS är negativ till den. Kanske det sätter igång snack om att han inte vill att hon ska åka, att hon bör tänka på vem SD är osv osv.
Bara spekulationer förstås.
Jag kan inte se riktigt varför hon skulle ljuga/mörka det, vilket skäl?
Och som sagt, sedan säga det ändå. Vad är vitsen?