Citat:
Ursprungligen postat av
farbror_barbro
Nu skall jag vara tydlig för din skull:
- jag har ingen aning om vem CL eller PL är.
- jag har aldrig träffat CL eller PL, och heller veterligen inte någon som känner dem.
Så ligger det till med det.
Och nu ska jag vara tydlig för din skull:
🧐
Citat:
Ursprungligen postat av
farbror_barbro
Däremot ser jag en obehaglig besatthet vid en person som bodde mer än 50 mil från brottsplatsen och vars enda koppling till brottet i fråga är en yngre bror med psykiska besvär som för närvarande misstänks av polisen. Så frågan är snarast varför just du är besatt av denne PL och hänger ut honom i tråden som MGM. Och jo, det har du gjort.
Att ha med PL i
ett scenario är knappast att vara "obehagligt besatt av PL". Jag har haft andra personer i scenarier tidigare och är inte besatt av någon. Det är du som kommer med ett sjukt, vrickat påstående som saknar förankring i verkligheten.
Varför är du så obehagligt besatt av att hela tiden beskylla mig för att vara besatt av PL? Du är *creepy* på riktigt...
Citat:
Ursprungligen postat av
farbror_barbro
De flesta i tråden har nog förstått att någon substans i dina ”efterforskningar” och ”spår” avseende en koppling mellan denne PL och HAs försvinnande inte är att förvänta sig, inte idag, inte i morgon, inte någonsin. Men kanske, kanske, kan du ägna dig åt något av de andra scenarion som du säger dig ha.
Det flesta i tråden har nog förstått ett och annat om dig också. F.ö. tycker jag snarare att du verkar livrädd för att det kan finnas substans i mina efterforskningar.
Varför ska jag ägna mig åt andra scenarion?Jag har f.n. inget annat scenario än det jag nyligen postade. Men jag påtalade att det finns flera andra möjliga scenarier, det är väl upp till var och en att spekukera fritt eller?