2021-09-07, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Fast vad jag förstått är inte incels fulare än genomsnittet, eller så är det kanske? Han, Elliot Rodger, var ju inte särskilt ful? Det måste ju ha varit hans personlighet som inte funkade?

Men är man ful, träffar man knappast någon via onlinedejting...

Jag vet inte riktigt? Jag tror det har med personligheten att göra.

Dom jag matchande med såg ganska normal ut i övrigt, fast jag kunde ändå se att det här är förmodligen en incel, sen visar det sig att det stämde också.
Sen gick jag på en dejt och märkte direkt att ahaaa, okej, då förstår jag varför han är incel.

Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Men det finns ju en o annan som man ser direkt att det typ står stämplat "Incel" i pannan på... O det brukar stämma att det är så när man lärt känna honom lite mer.

Ja, det stämmer alltid. Jag brukar kunna se det direkt att de är incels.
Citera
2021-09-08, 09:01
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Det sista stycket håller jag inte med om. Det är ett känt faktum att alla kvinnor får ligga om de vill, utom möjligen extremt feta, fula och motbjudande. Tjejer blir uppraggad av män, de behöver inte själva göra något. När man är lagom full (eller lite mer än lagom) framåt kvällen så är alla tjejer attraktiva, och man är beredd att hoppa i säng med vem som helst.
Jag har aldrig riktigt förstått det där med att alla kvinnor får ligga eller att män ligger med vem som helst när de är tillräckligt "desperata". Själv har jag aldrig, och skulle aldrig tänka mig, att ligga med en kvinna jag inte finner attraktiv. Och vem jag finner attraktiv påverkas inte av om jag dricker eller inte haft sex på länge. För mig kan en kvinna enbart vara attraktiv om hon har rätt utseende och en personlighet jag gillar.
Citera
2021-09-08, 17:50
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Jag har aldrig riktigt förstått det där med att alla kvinnor får ligga eller att män ligger med vem som helst när de är tillräckligt "desperata". Själv har jag aldrig, och skulle aldrig tänka mig, att ligga med en kvinna jag inte finner attraktiv. Och vem jag finner attraktiv påverkas inte av om jag dricker eller inte haft sex på länge. För mig kan en kvinna enbart vara attraktiv om hon har rätt utseende och en personlighet jag gillar.
Om behovet av sex är tillräckligt påträngande kan nog de flesta män hoppa i säng med vilken kvinna som helst. Jämför med en som svälter, och som kan äta ur soptunnor eller stjäla mat bara han är hungrig nog. Eller en alkoholist som dricker handsprit för att stilla sitt behov efter alkohol. Våra kroppsliga behov styr oss med än vi vill erkänna.
Citera
2021-09-08, 19:32
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag vet inte riktigt? Jag tror det har med personligheten att göra.

Dom jag matchande med såg ganska normal ut i övrigt, fast jag kunde ändå se att det här är förmodligen en incel, sen visar det sig att det stämde också.
Sen gick jag på en dejt och märkte direkt att ahaaa, okej, då förstår jag varför han är incel.

Ja, det stämmer alltid. Jag brukar kunna se det direkt att de är incels.

Hur ser du detta ? förklara tack.
Citera
2021-09-08, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hur ser du detta ? förklara tack.

Det är en känsla. Ser jag endast ett kort så tänker jag att kanske kan vara en incel, för det ser ut som det, men kan inte vara helt säker.

Träffar jag irl har jag aldrig tagit fel. Då ser jag på 2 sek att det är en incel.

Vet inte varför heller, men incels verkar gilla mig.
Citera
2021-09-08, 20:51
Medlem
Citat:

Håller med här, varit utan sex lite för länge nu, men när jag druckit tillräckligt för att bli intresserad av en blåhårig landval eller ett självsvältande benrangel behöver jag nog magpumpas

Sen att killar rent allmänt är mindre kräsna kan jag mycket väl tänka mig, men de flesta, incels och andra har ju någon form av lägstanivå. Det är helt klart lättare för "genomsnittliga" tjejer än killar, men när man kommer till riktigt anskrämliga personer är det nog lika kört för båda könen.
Citera
2021-09-09, 09:58
Medlem
Castles avatar
Citat:
Det är en känsla. Ser jag endast ett kort så tänker jag att kanske kan vara en incel, för det ser ut som det, men kan inte vara helt säker.

Träffar jag irl har jag aldrig tagit fel. Då ser jag på 2 sek att det är en incel.

Vet inte varför heller, men incels verkar gilla mig.
Hur många incels har du träffat irl?
Citera
2021-09-09, 10:44
Medlem
Citat:
Hur många incels har du träffat irl?

Senaste åren kanske 3-4 stycken, sen har jag även sett incels på stan och andra ställen utan att haft kontakt.
Citera
2021-09-09, 11:10
Medlem
Citat:
Senaste åren kanske 3-4 stycken, sen har jag även sett incels på stan och andra ställen utan att haft kontakt.
Hur ser den typiske incelen ut? Är han kort eller lång? Glasögon? Tjock eller smal?
Citera
2021-09-09, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Hur ser den typiske incelen ut? Är han kort eller lång? Glasögon? Tjock eller smal?

Om jag ska utgå från dom jag träffat så var dom iallafall kort, smal/normal, glasögon: 50/50
Citera
2021-09-09, 16:20
Medlem
Citat:
Om jag ska utgå från dom jag träffat så var dom iallafall kort, smal/normal, glasögon: 50/50
Klär dom sig konstigt också?
Citera
2021-09-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Klär dom sig konstigt också?

Hm, blandat, vissa normalt och vissa lite konstigt faktiskt. Har du träffat någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in