Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
■ Så när jag skriver om sperma i LWs trosor och alla hennes gubbar som väntade på rad så är det jag som är sexfixerad? Hon kallades för porrpastorn men jag är sexfixerad? Hon sexchattade, med foton, med sin expojkvän, som hon hade innan UW. Hon släppte aldrig taget om någon man. Men jag är sexfixerad?
För övrigt så bryr jag mig inte om vad du tycker om mig. "Monster. Odjur" o.s.v. från dig som inbillar dig att du aldrig hatar eller sprider hat omkring dig.
■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen.
■ @Smokeonthewater, det spelar ingen roll om så L*na Wesstr*m hade haft 5 deciliter sperma i sina trosor producerade av 20 olika gubbar vid det aktuella tillfället, så var det endast❗ den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n:s sperma som hade skvätts utanpå L*na Wesstr*m kjol.
■ St*fan Davidss*n släckte ner sin fasadbelysning under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 och drog igång vattenspridaren som sedan gick på högtryck, vattenregnet forsade fram likt ett spöregn och skvätte ner hela St*fan Davidss*n:s gräsmatta under en ganska kort tid, egendomligt nog skonades han från översvämning kring sitt hus.
■ Under tiden som vattenspridaren gick på för högtryck över hela St*fan Davidss*n:s gräsmatta och skvätte ner över allt, så var St*fan Davidss*n och skvätte av sig på en annan plats, det vill säga, han skvätte av sig på L*na Wesstr*m:s kjol vilket så småningom därefter band honom till brottsplatsen bakom bullerplanket.
■ Enligt ovan skrivet: Den store och mäktige Páter SOA hade som vanligt rätt även i detta fallet, det vill säga, citat: "Alla kan ju begå ett misstag"

❗ ... slut citat/
■ Det var ett stort misstag som den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n begick under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då han skvätte ner L*na Wesstr*m:s kjol på utsidan, men, den pilske bocken St*fan Davidss*n kunde helt enkelt inte hålla pilleknicken innanför kalsongerna sina.
Mvh/JM.