2021-09-15, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Så när jag skriver om sperma i LWs trosor och alla hennes gubbar som väntade på rad så är det jag som är sexfixerad? Hon kallades för porrpastorn men jag är sexfixerad? Hon sexchattade, med foton, med sin expojkvän, som hon hade innan UW. Hon släppte aldrig taget om någon man. Men jag är sexfixerad?

För övrigt så bryr jag mig inte om vad du tycker om mig. "Monster. Odjur" o.s.v. från dig som inbillar dig att du aldrig hatar eller sprider hat omkring dig.

EN skribent har lanserat "porrpastorn". Att du läst varje rad av den skribenten är helt uppenbart samt fokuserat på SMS. Som grädde på moset ramlade du ner bland trosorna i tvättkorgen.

Tycker du att det gett dig framgång?
Citera
2021-09-15, 01:28
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen utan till medlemmen @develi.

■ Det var den pilske bocken St*fan Davidss*n som med all sin fulla kraft manipulerade L*na Wesstr*m och sålunda förde henne bakom ljuset.

■ Den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n var falskheten själv, han ljög kontinuerligt för L*na Wesstr*m och lovade henne guld och gröna skogar, L*na Wesstr*m som törstade efter äkta kärlek lät sig sålunda grundluras av den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n.

■ St*fan Davidss*n utnyttjade L*na Wesstr*m och nyttjade henne endast❗för att kunna tillfredsställa sina egna sexuella behov.

■ Tillägg till ovan skrivet: Ibland kunde St*fan Davidss*n kontakta L*na Wesstr*m och berätta för henne hur han hade svullnat upp och ville in i henne så fort som möjligt, stackars lilla lättlurade L*na Wesstr*m som då trodde blint, på att det handlade om äkta kärlek ifrån St*fan Davidss*n:s sida.

■ Det var den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n som inledde en otrohetsaffär med L*na Wesstr*m och sålunda gick sin mycket älskade Yodinna bakom ryggen.

■ St*fan Davidss*n var falskheten själv, han grundlurade sin mycket älskade maka HD, han ljög kontinuerligt för sin maka precis på samma falska sätt som han betedde sig mot L*na Wesstr*m.

■ L*na Wesstr*m hade överhuvudtaget ingenting att vara svartsjuk för, däremot sagt, den som verkligen led av svartsjuka, det var Yodinnan HD, St*fan Davidss*n:s maka, kvinnan vilken han hade ingått äktenskapet med.

■ Yodinnan HD, led av svår svartsjuka på grund av att hennes mycket älskade make St*fan Davidss*n hade valt L*na Wesstr*m istället för henne, och trots det, att Yodinnan HD bad sin mycket älskade make St*fan Davidss*n att inte fortsätta sin otrohetsaffär med L*na Wesstr*m, så fortsatt St*fan Davidss*n, i exakt samma spår som förut.

■ Enligt ovan skrivet: Sålunda imploderades Yodinnan HD, både emotionellt samt mentalt, detta i sin tur la grunden till det hat som hon började känna mot L*na Wesstr*m.

■ Tillägg till ovan skrivet: Med tiden som gick, växte sig hatet allt starkare och starkare inom Yodinnan HD, och till sist hade toppen nåtts och då brast det för Yodinnan HD, därefter kom den mentala explosionen, den var oundviklig för henne.

■ Yodinnan HD hatade L*na Wesstr*m med hela sin inre och fulla kraft, detta, vilket gav henne ett starkt motiv till att vilja få bort sin rival L*na Wesstr*m från jordens yta och sålunda röjd ur sin väg.

■ Yodinnan HD:s önskan, därtill hennes hopp samt vilja, slutade med att hennes mycket hatade rival L*na Wesstr*m dödsmisshandlades bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, sålunda blev Yodinnan HD:s önskan, hopp och vilja en verklighet.

■ HD:s beteenden, både en tid före det, att L*na Wesstr*m dödsmisshandlades bakom bullerplanket, samt även❗en tid efter det, att L*na Wesstr*m hade bragts om livet, var mycket märkliga.

■ Under en längre tid som nu har förflutit efter det begångna mordet på L*na Wesstr*m har Yodinnan HD strålat som en sol, 🌞 hennes ansikte har gnistrat av inre glädje och fortsätter, att så göra ... man kan undra
varför ?

■ Jag vet, att någon varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, alla ni, övriga trådmedlemmar, tror att St*fan Davidss*n var en helt allena gärningsperson under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

Mvh/JM.

Citat:
L*na Wesstr*m hade överhuvudtaget ingenting att vara svartsjuk för

Och ändå var hon det. Hon var svartsjuk när SD spenderade tid tillsammans med sin fru och sina barn. Hon förbjöd honom att posta gullegull bilder på honom och HD. Han fick inte posta fina familjebilder när han var ute med familjen.

Hon var avundsjuk på deras "fasad", som hon hela tiden klagade på. Hon var avundsjuk på HDa cykel, kanot, allt.
Citera
2021-09-15, 01:41
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Har någon sett Kalla Faktas dokumentär om styckmordet av Mikael Peterson?
Där visas iallafall inspelade förhör upp, mycket intressant att se.
Dokumentären kom ut innan hovrättsdomen var fastslagen.

Varför har ingen tagit tag i Hjärstas hemska fall?
Ut med Stefans dödsorsak.
Ut med videoförhören och framförallt ut med Stefans Davidssons sista tal till folket!

Det är många misstag som begåtts genom hela utredningen, vore det inte bättre att lägga bevisen på bordet och erkänna sina misstag? Så att nya medarbetare kan lära av andras misstag.

Det går inte att göra en dokumentär om "Hjärstas hemska fall" utan att ta upp BOs promiskuitet och det vill ingen göra. Om det varit en manlig "porrpastor" så hade media varit all over it men när det är en kvinna så ska det tydligen tystas ner.
Citera
2021-09-15, 01:53
Medlem
Citat:
Det går inte att göra en dokumentär om "Hjärstas hemska fall" utan att ta upp BOs promiskuitet och det vill ingen göra. Om det varit en manlig "porrpastor" så hade media varit all over it men när det är en kvinna så ska det tydligen tystas ner.

Det intressanta och fokuset är givetvis själva mordet och i detta fall särskilt alla dessa fatala misstag av polisen i mordutredningens mesta avgörande dagar.

Örebro Polisen hade en gyllene chans att få en fjäder i hatten för att löst ett mord på kortast möjliga tid! Ett inringande skrikvittne. Man schabblade bort, inte bara en gång utan två gånger! Ett så trovärdigt och redigt vittnesmål som vare sig TR eller HR ifrågasatt.

Hur "lyckades" Örebro polisen med det konststycket?
Senast redigerad av Remark 2021-09-15 kl. 02:15.
Citera
2021-09-15, 01:56
Medlem
Citat:

■ Så när jag skriver om sperma i LWs trosor och alla hennes gubbar som väntade på rad så är det jag som är sexfixerad? Hon kallades för porrpastorn men jag är sexfixerad? Hon sexchattade, med foton, med sin expojkvän, som hon hade innan UW. Hon släppte aldrig taget om någon man. Men jag är sexfixerad?

För övrigt så bryr jag mig inte om vad du tycker om mig. "Monster. Odjur" o.s.v. från dig som inbillar dig att du aldrig hatar eller sprider hat omkring dig.

■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen.

■ @Smokeonthewater, det spelar ingen roll om så L*na Wesstr*m hade haft 5 deciliter sperma i sina trosor producerade av 20 olika gubbar vid det aktuella tillfället, så var det endast❗ den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n:s sperma som hade skvätts utanpå L*na Wesstr*m kjol.

■ St*fan Davidss*n släckte ner sin fasadbelysning under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 och drog igång vattenspridaren som sedan gick på högtryck, vattenregnet forsade fram likt ett spöregn och skvätte ner hela St*fan Davidss*n:s gräsmatta under en ganska kort tid, egendomligt nog skonades han från översvämning kring sitt hus.

■ Under tiden som vattenspridaren gick på för högtryck över hela St*fan Davidss*n:s gräsmatta och skvätte ner över allt, så var St*fan Davidss*n och skvätte av sig på en annan plats, det vill säga, han skvätte av sig på L*na Wesstr*m:s kjol vilket så småningom därefter band honom till brottsplatsen bakom bullerplanket.

■ Enligt ovan skrivet: Den store och mäktige Páter SOA hade som vanligt rätt även i detta fallet, det vill säga, citat: "Alla kan ju begå ett misstag" ❗ ... slut citat/

■ Det var ett stort misstag som den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n begick under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då han skvätte ner L*na Wesstr*m:s kjol på utsidan, men, den pilske bocken St*fan Davidss*n kunde helt enkelt inte hålla pilleknicken innanför kalsongerna sina.

Mvh/JM.
Citera
2021-09-15, 02:16
Medlem
Citat:

Och ändå var hon det. Hon var svartsjuk när SD spenderade tid tillsammans med sin fru och sina barn. Hon förbjöd honom att posta gullegull bilder på honom och HD. Han fick inte posta fina familjebilder när han var ute med familjen.

Hon var avundsjuk på deras "fasad", som hon hela tiden klagade på. Hon var avundsjuk på HDa cykel, kanot, allt.

■ Skulle du @Smokeonthewater, eventuellt kunna tänka dig att svara mig på följande fråga nedan skriven ?

■ Vad är din egentliga anledning till att du hatar ett brottsoffer så till den mäktigaste grad som bara du tycks göra ?

■ Allting har en orsak, vad är din orsak ?

Mvh/JM.
Citera
2021-09-15, 09:13
Medlem
rubin22s avatar
Citat:

Men oj, stackars pojke och flicka!
Klart de ville ta kål på denna Lena!
17 slag minst i huvudet det var hon värd, helst lite extra tortyr och utdragen död.
Och sen en massa vidriga spyor från dig och några andra i tråden.
Undrar när Lena har sonat sitt hemska brott, enligt er Lena hatare?
Jag gissar på aldrig?
Citera
2021-09-15, 11:13
Medlem
Citat:
Så när jag skriver om sperma i LWs trosor och alla hennes gubbar som väntade på rad så är det jag som är sexfixerad? Hon kallades för porrpastorn men jag är sexfixerad? Hon sexchattade, med foton, med sin expojkvän, som hon hade innan UW. Hon släppte aldrig taget om någon man. Men jag är sexfixerad?

Det jag menade med det jag skrev är att du är överintresserad av andras (Lenas) sexliv. Inte ditt eget. För varför skulle någon vara det?
Senast redigerad av zilvereko 2021-09-15 kl. 11:15.
Citera
2021-09-15, 11:20
Medlem
Citat:

Det låter mer som att det är du själv som är avundsjuk på HDs, trots allt, förgängliga prylar. För inte kan du väl veta hur Lena tänkte angående cyklar och kanoter?
Citera
2021-09-15, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Redan 2018 istället för att skilja sig, vilja behålla huset och flytta 60 m från den hon inte vill se - istället för att hoppas försvinner för alltid och är död.

En mer normal nystart. Med ny burk och sex partner.
Då hade nog LW haft större förutsättningar att få leva också.

Jag skrev om nutid och vad jag tycker att HD borde göra för att få lite lugn och ro för sig och barnen.

Nu 3 år senare är inte barnen lika beroende av sitt umgänge i grannskapet, sin skola mm som de var vid tiden 2018.

SD är död, HD har fortfarande kvar sina grannar som så klart funderar på vad som hänt under årens gång. Väljer hon/barnen att sälja hus/lgh och flyttar (kanske köpa en lgh inne i stan) så är de inte lika välkända som i Hjärsta.
Citera
2021-09-15, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subluuna
Om det skulle vara en "random" rånare som mördade Lena, skulle det finnas gott om DNA på brottsplatsen. Eller menar du att han/hon hade på sig skoskydd och rymddräkt vid mordtillfället? Om så vore fallet måste mordet vara planerat, vilket jag tror att det är. Jag .är övertygad om att Stefan hade tänkt länge på att mörda Lena, och hade en plan. Frågan är bara när,var,hur.
Bara för att man inte spår av någon annan på brottsplatsen behöver det inte betyda att pojkvännen är skyldig!
Vad är det för resonemang ?
Det finns ingen logik i det.
Att man hiitar SDs DNA på LW och viceversa säger inte mycket till mig i alla fall. De har haft en instentiv och nära kontakt med varann.
Citera
2021-09-15, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Bara för att man inte spår av någon annan på brottsplatsen behöver det inte betyda att pojkvännen är skyldig!
Vad är det för resonemang ?
Det finns ingen logik i det.
Att man hiitar SDs DNA på LW och viceversa säger inte mycket till mig i alla fall. De har haft en instentiv och nära kontakt med varann.

Bara att du benämner SD som "pojkvän" beskriver hur mycket du läst/förstått av fallet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in