2021-09-06, 15:23
Medlem
flugornass avatar
Anna och Roberto har inom kort vart ett Par i 24 år, det tycker jag visar på stor kärlek i deras förhållande.
Barnen är nog stolta Över att ha så stabila föräldrar, då många av deras vänner troligen är skilsmässobarn.
Så grattis till 24 år.
Citera
2021-09-06, 15:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Roberto har ett FB konto men inte särskilt mycket aktivitet där. Han är dock inne regelbundet och går med i grupper t.ex. även om han inte skapar något på sin egna tidslinje.

Aha, det är där Anna ser att vissa som följer henne även är med i andra grupper och utifrån detta kan hon blockera folk. Det förvånar mig inte om Anna rycker åt sig hans telefon direkt när han stiger in genom dörren och kollar om "trollen" finns bland "hans" grupper.
Citera
2021-09-06, 15:32
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Anna och Roberto har inom kort vart ett Par i 24 år, det tycker jag visar på stor kärlek i deras förhållande.
Barnen är nog stolta Över att ha så stabila föräldrar, då många av deras vänner troligen är skilsmässobarn.
Så grattis till 24 år.

Det är fint! Men vet inte om barnen mår kanoners dock….
Citera
2021-09-06, 15:40
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Det är fint! Men vet inte om barnen mår kanoners dock….
Om inte annat så har Anna och Roberto Givit dom bättre förutsättningar att bli lyckliga och glada än om dom hade vart skilsmässobarn tror Jag
Citera
2021-09-06, 15:42
Medlem
Citat:
Så grattis till 24 år.

Eller så är Roberto medberoende och orkar inte ta sig ur-hon lär ju ha sagt i en live att hon ska göra hans liv till ett helvete om han lämnar henne. Hon oroade ju sig också tom över att familjen skulle tycka det var skönt att slippa henne när hon var med i BLVIP.
Att vara skilsmässobarn måste inte heller per automatik innebära att man är olyckligare än andra, det beror på omständigheterna. Om barnen Toledano Book är så lyckliga kan diskuteras med tanke på det missbruk, psykisk ohälsa och kriminalitet åtminstone två av dem har i bagaget.
Senast redigerad av Omniman 2021-09-06 kl. 15:57.
Citera
2021-09-06, 15:45
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Om inte annat så har Anna och Roberto Givit dom bättre förutsättningar att bli lyckliga och glada än om dom hade vart skilsmässobarn tror Jag

Kan det gått så mycket sämre? A skriker jämt om att hon dräneras pga andra. Ge henne en brejk och hon hade varit på topp?

Hon är BIG MAMA för katastrofer och polisanmälningar.

EN sån grej är förfärlig för en funktionell familj. Här är det på löpande band.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-09-06 kl. 15:48.
Citera
2021-09-06, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😞 Verkar som ankmorsan stylat alla sovrum i huset... förr vilken kille i åldern 20+ har ett rum fyllt med plysch kuddar i sängen ..
Har noterat att alla sovrummen har en förhöjd säng med sänggavel i gråt plysch med tillhörande kuddar/överkast.
Alla rummen är opersonliga och ser ut som billigare hotell..
Även soffan går i gråtplysch med gråaplysch kuddar.. och att inte förglömma gråa gardiner hängandes från taket i alla rummen utom köket som inga gardiner har alls.
Nä fy det är alldeles opersonligt för mitt tycke.. 😐

Folk har ju olika smak, men som du så riktigt skriver så är det Anna som kör sin stil överallt. Och den är helt utan värme eller humor eller något som visar på någon personlig smak. Det är som fixat i hemmen så att det ska vara fint och ingen ska kunna klaga. Det känns som någon slags rädsla att sticka ut och avslöja något om sig själv från hennes sida.

Är det inte det som är väldigt påtagligt vad gäller henne? En rädsla att inte vara riktigt fin nog. Som utbrottet om de som äter julbord på IKEA?

Detta beroende på att hon som så ung, som femton år förekom i teve och media och hon bedömdes av andra gjort henne rädd för att vara sig själv. Det är det hon kämpar på med i lajvarna. Försöker stå för den hon är. I stället för att skita i alla okända och deras åsikter så sitter hon där och låtsas att hon inte bryr sig. Och det är ju helt omöjligt.

Så tänkte jag när jag tänkte om hennes inredning. Ingen konst på väggarna, ingen rolig bonad eller färger. Grått och beige.

Och hennes mamma pratade förmodligen mycket med henne hur hon skulle vara och se ut för att det skulle vara fint och Anna fick inte en chans att utvecklas i hur hon ville vara och hur hon skulle se ut, hur hennes hem och liv skulle se ut.
Citera
2021-09-06, 15:52
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Kan det gått så mycket sämre? A skriker jämt om att hon dräneras pga andra. Ge henne en brejk och hon hade varit på topp?

Ja med en tokig mamma och en frånvarande pappa skulle det nog vart värre än vad det är.

Sedan om barnen i nu läge lider av psykisk ohälsa vet jag inte.

Men utan Roberto som Balanserat upp deras uppväxt skulle det nog inte vart så framgångsrika och lyckliga i dag.
Citera
2021-09-06, 15:52
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Folk har ju olika smak, men som du så riktigt skriver så är det Anna som kör sin stil överallt. Och den är helt utan värme eller humor eller något som visar på någon personlig smak. Det är som fixat i hemmen så att det ska vara fint och ingen ska kunna klaga. Det känns som någon slags rädsla att sticka ut och avslöja något om sig själv från hennes sida.

Är det inte det som är väldigt påtagligt vad gäller henne? En rädsla att inte vara riktigt fin nog. Som utbrottet om de som äter julbord på IKEA?

Detta beroende på att hon som så ung, som femton år förekom i teve och media och hon bedömdes av andra gjort henne rädd för att vara sig själv. Det är det hon kämpar på med i lajvarna. Försöker stå för den hon är. I stället för att skita i alla okända och deras åsikter så sitter hon där och låtsas att hon inte bryr sig. Och det är ju helt omöjligt.

Så tänkte jag när jag tänkte om hennes inredning. Ingen konst på väggarna, ingen rolig bonad eller färger. Grått och beige.

Och hennes mamma pratade förmodligen mycket med henne hur hon skulle vara och se ut för att det skulle vara fint och Anna fick inte en chans att utvecklas i hur hon ville vara och hur hon skulle se ut, hur hennes hem och liv skulle se ut.

Hennes hem ser ut som rådande mode bland andra kändisars hem.

I Spanien dock helt annorlunda.

Tycker ff inte hennes hem i Suckunge är fult. Just saying….
Citera
2021-09-06, 15:54
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Eller på Annas löpband
Citera
2021-09-06, 15:59
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Med tanke på att "barnen" inte är barn längre, inte lyckats slutföra utbildningar, inte lyckas skaffa sig jobb och behålla det, och att ena barnet är åldringsrånare och andra våldtäktsman, så vet jag inte direkt om jag håller med om din uppfattning. Det enda barnet det verkar finnas hopp om är Vanessa, som systematiskt mobbas av modern.
Citera
2021-09-06, 16:03
Medlem
irrljuss avatar
Citat:

Äldsta barnet är väl skilsmässobarn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in