2021-09-05, 15:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmedelsknarket
Antonio blev av med körkortet pga THC i urinen, han blev stoppad i en rutinkontroll. Enligt honom själv nyss i liven.

Härligt i Annas underbara liv, har hon två brajande vuxna barn.
Förmodar att midsommarens turbulens berodde på att lillpöjken åkte fast.

Än kan Anna inte pusta ut apo lillpöjken, han tycks jobba hårt på att få ett gediget CV hos polisen.. Smart gosse.. NOT!
Senast redigerad av cece123 2021-09-05 kl. 15:45.
Citera
2021-09-05, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna skulle ha ställt till med kalas när han fick körkort om han nu haft något, särskilt med tanke på att han är lite eljest och att det firades så stort att han klarade gymnasiet.
Hon sa i en live att alla i familjen har körkort. Men Anna ljuger ju friskt så hon är inte att lita på.
Ja exakt det tror jag också (att vi hade sett i hennes sociala medier om han lyckats ta körkort) så hellre säga att han knarkar än erkänna att något körkort har han aldrig haft. Det är väl också lite så i hantverkarbranschen att det blir svårare att få jobb om man inte har körkort så kanske extra svårt för honom att erkänna att han aldrig lyckades ta något.
Citera
2021-09-05, 15:56
Medlem
cece123s avatar
Anna kan ju försöka fly undan sina problem och flytta till Nordpolen, hon har ju försökt med Märsta, utan större resultat.Barnens problem finns kvar, lika mycket som Annas personlighet..
Citera
2021-09-05, 16:02
Medlem
Tuttlutts avatar
Blir man blockad av Anna om man följer sonen 🤔
Citera
2021-09-05, 16:09
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Ja. Hon blockar alla som följer Bloggbevakning så hon har stenkoll.
Citera
2021-09-05, 16:30
Medlem
Är det så att minigangstern inte har körkort kan han knappast jobba på bygge iallafall-krävs körkort så gott som undantagslöst för att få jobb på byggföretag-min son erbjöds jobb direkt efter avslutat bygg/anläggningsprogram men körkort fick han allt ta. Gick Antonio ens klart bygg/anläggning eller hur var det? Någon sa ju tidigare i tråden att han fick avsluta på fordon för han inte klarade matten på bygg.
Felicia blev ju också av med lappen vid något tillfälle-fick hon ens tillbaka körkortet? Vad Anna påstår är ju irrelevant då hon ljuger som en häst travar.
Citera
2021-09-05, 16:35
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/3dx2W13

Loverboy tycker nog att han är väldigt sexig 😉😁
Detta konto är snart borttaget - tro mig!
Citera
2021-09-05, 16:38
Medlem
Citat:
https://postimg.cc/gallery/3dx2W13

Loverboy tycker nog att han är väldigt sexig 😉😁
Detta konto är snart borttaget - tro mig!
Han ser ut som en gangster.
Citera
2021-09-05, 16:44
Medlem
Citat:
Blev oxå blockad på grund utav det ,så det är troligt!
Citera
2021-09-05, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Är det så att minigangstern inte har körkort kan han knappast jobba på bygge iallafall-krävs körkort så gott som undantagslöst för att få jobb på byggföretag-min son erbjöds jobb direkt efter avslutat bygg/anläggningsprogram men körkort fick han allt ta. Gick Antonio ens klart bygg/anläggning eller hur var det? Någon sa ju tidigare i tråden att han fick avsluta på fordon för han inte klarade matten på bygg.
Felicia blev ju också av med lappen vid något tillfälle-fick hon ens tillbaka körkortet? Vad Anna påstår är ju irrelevant då hon ljuger som en häst travar.

Han gick ut någon utbildning för Anna la upp bilder och firade
Citera
2021-09-05, 17:02
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman

Gick han klart på fordon så är chansen stor att han antingen fick körkortet med det eller åtminstone på rabatt. Så körkort hade han antagligen - som någon annan säger så skulle jag nästan slå vad om att det är det som midsommardramat handlade om. Lade inte Anna upp kryptiska bilder där hon tvättat och fejat Antonios rum (pga raid?) och sedan så postade V något om att han dragit till "Spanien"?
Citera
2021-09-05, 17:05
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja. Hon blockar alla som följer Bloggbevakning så hon har stenkoll.

Nja jag följer bloggbevakning och har inte blockats än. Brukar dock inte gå in hos henne så ofta. Följer inte sonen. Har funderat på att avfölja henne för man mår mest dåligt av det hon delar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in