Citat:
Ursprungligen postat av
Juandersson
Angående knulla i bion, är det bara en fråga om att hitta en tjej som går med på det? Alltså, finns det regler var man (inte) får knulla?
Ja, jag föreslog faktiskt att vi skulle köra vår andra omgång i något av de små båsen som finns längs bortre väggen i baren, men det verkar som att det bara är i bio"salongerna" man får knulla offentligt. Har aldrig sett någon action någon annanstans utom i bion. Förut var det mycket vanligare och kunde gå rätt vilt till i bion, med flera par som höll på samtidigt. Känns som att tjejerna håller sig mer och mer enbart i baren av någon anledning, lite trist. Jag tror de flesta tjejer går med på att åtminstone börja med en "testavsugning" i bion om man bara frågar ("do you mind showing me what you got?"), men extra kul förstås om det är en tjej som går igång på just det, som i Julias fall. Det var grymt upphetsande att som kille för en gångs skull bli "utnyttjad" och bara vara en namnlös kuk som gjorde att hon kunde leva ut sin fantasi (jag såg ju på henne att hon höll stenkoll på när det kom in folk i bion, då började hon showa och stöna lite extra)! Återkommer snart med all info...