2021-08-27, 13:39
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YO-M8
Har du besökt Artemis nu eller pre-covid?
Jag var där igår och i tisdags.
Citera
2021-08-27, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-

Var det verkligen så illa som du skriver?
Få tjejer?
Många män?
Varför gick du dit en dag till om det var så dåligt?
Citera
2021-08-27, 16:21
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:

Det skulle vara intressant att få höra en utförlig recension.

Har du besökt andra FKK- eller sauna-klubbar som du kan jämföra med?
Citera
2021-08-27, 16:51
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Var det verkligen så illa som du skriver?
Få tjejer?
Många män?
Varför gick du dit en dag till om det var så dåligt?
Jag ville prova och gå dit lite senare för att se om det var bättre då.

Det var kanske 10-15 tjejer och lite färre kunder.

Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Det skulle vara intressant att få höra en utförlig recension.

Har du besökt andra FKK- eller sauna-klubbar som du kan jämföra med?
Jag kan skriva lite längre när jag kommer hem. Första gången jag var på ett sånt ställe. Jag har varit på sex-studio's i Grekland och bikini barer i Asian.
Citera
2021-08-27, 17:16
Medlem
Citat:
Jag ville prova och gå dit lite senare för att se om det var bättre då.

Det var kanske 10-15 tjejer och lite färre kunder.

Jag kan skriva lite längre när jag kommer hem. Första gången jag var på ett sånt ställe. Jag har varit på sex-studio's i Grekland och bikini barer i Asian.

Ok, hur sent på kvällarna gick du hem?
Citera
2021-09-04, 10:21
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Hade en fin heldag på Artemis i torsdags, främst tack två underbara sessioner med Julia som gick igång på att knulla offentligt i bion, det var nästan som "förr i tiden"!! Återkommer med utförlig rapport så fort jag hinner skriva ner allt, måste jobba hela helgen tyvärr. Utöver Artemis hann jag med besök även på Paris nr. 5, Aston och Maria Rot, alla i Berlin. Just det, och så började ju allt med Pussy G i Köpenhamn också på väg till Kastrup. Nu är ni allt bra nyfikna va??
Citera
2021-09-04, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Hade en fin heldag på Artemis i torsdags, främst tack två underbara sessioner med Julia som gick igång på att knulla offentligt i bion, det var nästan som "förr i tiden"!! Återkommer med utförlig rapport så fort jag hinner skriva ner allt, måste jobba hela helgen tyvärr. Utöver Artemis hann jag med besök även på Paris nr. 5, Aston och Maria Rot, alla i Berlin. Just det, och så började ju allt med Pussy G i Köpenhamn också på väg till Kastrup. Nu är ni allt bra nyfikna va??
Nyfiken och avis!!!!!
Angående knulla i bion, är det bara en fråga om att hitta en tjej som går med på det?
Alltså, finns det regler var man (inte) får knulla?
Jag har hittills tagit rum och såg inga aktiviteter i bion och andra offentliga platser.
Citera
2021-09-04, 13:00
Medlem
Citat:

Nu blev man ju riktigt nyfiken på hela resan. Väntar på den utförliga rapporten med spänning.
Citera
2021-09-04, 13:18
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Angående knulla i bion, är det bara en fråga om att hitta en tjej som går med på det? Alltså, finns det regler var man (inte) får knulla?

Ja, jag föreslog faktiskt att vi skulle köra vår andra omgång i något av de små båsen som finns längs bortre väggen i baren, men det verkar som att det bara är i bio"salongerna" man får knulla offentligt. Har aldrig sett någon action någon annanstans utom i bion. Förut var det mycket vanligare och kunde gå rätt vilt till i bion, med flera par som höll på samtidigt. Känns som att tjejerna håller sig mer och mer enbart i baren av någon anledning, lite trist. Jag tror de flesta tjejer går med på att åtminstone börja med en "testavsugning" i bion om man bara frågar ("do you mind showing me what you got?"), men extra kul förstås om det är en tjej som går igång på just det, som i Julias fall. Det var grymt upphetsande att som kille för en gångs skull bli "utnyttjad" och bara vara en namnlös kuk som gjorde att hon kunde leva ut sin fantasi (jag såg ju på henne att hon höll stenkoll på när det kom in folk i bion, då började hon showa och stöna lite extra)! Återkommer snart med all info...
Senast redigerad av VonKnoblauch 2021-09-04 kl. 13:21.
Citera
2021-09-04, 13:46
Medlem
Citat:
Det var grymt upphetsande att som kille för en gångs skull bli "utnyttjad" och bara vara en namnlös kuk som gjorde att hon kunde leva ut sin fantasi (jag såg ju på henne att hon höll stenkoll på när det kom in folk i bion, då började hon showa och stöna lite extra)! Återkommer snart med all info...

Eller så tänkte hon just som så att det var upphetsande för dig, och att det var för dig som hon kom igång på det.
Citera
2021-09-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ja, jag föreslog faktiskt att vi skulle köra vår andra omgång i något av de små båsen som finns längs bortre väggen i baren, men det verkar som att det bara är i bio"salongerna" man får knulla offentligt. Har aldrig sett någon action någon annanstans utom i bion. Förut var det mycket vanligare och kunde gå rätt vilt till i bion, med flera par som höll på samtidigt. Känns som att tjejerna håller sig mer och mer enbart i baren av någon anledning, lite trist. Jag tror de flesta tjejer går med på att åtminstone börja med en "testavsugning" i bion om man bara frågar ("do you mind showing me what you got?"), men extra kul förstås om det är en tjej som går igång på just det, som i Julias fall. Det var grymt upphetsande att som kille för en gångs skull bli "utnyttjad" och bara vara en namnlös kuk som gjorde att hon kunde leva ut sin fantasi (jag såg ju på henne att hon höll stenkoll på när det kom in folk i bion, då började hon showa och stöna lite extra)! Återkommer snart med all info...

Hellre tidigare än snart
Citera
2021-09-05, 01:17
Medlem
detta ställe är beroendeframkallande... speciellt när man blir konstant dissad av snygga kaxiga brudar med världens största ego... så inser man att detta ställe, söder om PK-radikal feminist-genusvetenskaps Sverige, är ett paradis.
läser recensioner timmar i sträck dagligen och dagdrömmer mig bort dit. jävligt frustrerande att de har contact tracing nu pga bullshit pandemin, hade jag inte varit nojig över contact tracing hade jag åkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in