Första besöket på en FKK. Så jag var nervös när jag gick dit.
Utanför stod en polisbil och lite längre bort en tjej. Ingen verkade ge mig en extra blick och jag gick in. Tjejen i receptionen log och förklarade lite hur saker och ting fungerade. Jag gav henne 200 EUR och hon gav mig 20 tillbaka... varpå jag undrade varför jag inte fick 120 EUR tillbaka. Hon gav i mitt intryck ett falskt överraskad min och gav något irriterat rätt summa tillbaka. Så scam-varning möjligtvis om man ser ut som en nybörjare som jag kanske gör.
Jag försöker tacka vänligt nej till några av de första tjejerna som närmar mig. Vill ju se vad som erbjuds. Får en blandad kompott av reaktioner: allt från sköna accepteranden av mitt "nej tack - kanske senare", till rakt ut hånande. En av tjejerna som närmade mig var en ung tjej som fick mina tankar att gå till en ung Rihanna.
Efter kanske två timmar så beställer jag något i baren och hamnar bredvid Laura. En tyska. Brunett, tatueringar, gladlynt tjej med skönt leende. Hon skulle kunnat vara den heta tjejen i gymnasiet som alla killar i hemlighet fantiserade om. Hela hon varvade upp min motor bara med sin blick. Vi gick upp till de privata rummen. Hon förklarar vad som ingår och undrar om jag är intresserad av något annat, vilket jag inte var. 30 minuter för 60 EUR, vanligt sex med kondom. Precis det jag ville ha. Bra charmig, inte stressande, inget uppsäljande. Fick intrycket att hon ville att jag skulle ha det skönt och njuta av henne.
Efteråt visade det sig överraskande att de serverade mat. Vilket ingick i priset! Ingen kulinarisk höjdpunkt, men mättande.
Vid det här laget vart jag allt mer intresserad av den unga tjejen från tidigare som påminde om Rihanna. Hon pratade med några av sina tjejkompisar. Tar mig mod och frågar henne om hon skulle vilja ha kul nu i stället. Hon avböjde och tittade bort åt sidan. Var kanske inte mer än rätt att få smaka på samma medicin, då jag hade tackat nej tack till henne tidigare. Om ni någon gång känner er misslyckade och fula... så kom ihåg att det finns en snubbe på FB som blev nekad sex av en prostituerad.
Sen gick jag tillbaka till hotellet med en känsla av att vara mindre nördig än dagen innan.
#) Överlag en kul upplevelse, klart värt 200 EUR. Som ett manligt spa med bonus.
#) Något jobbigt med de tjejer som inte verkar kunna ta ett nej
#) Tjejerna som stod i baren och serverade var så serviceminded! Helt otippat. Snabbt och effektivt fick man sina drickor.
Utan FB hade jag aldrig fått reda på detta. Tack!