2019-08-12, 10:48
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldMemberNewName

Surrade lite med Penelope(tändläkare från Rumänien) i baren efteråt, hon verkar trevlig och såg helt ok ut. Hon får det bli när jag kommer tillbaka på kvällen. Och minst en tjej till. Såg några fina blonda petita tjejer som fångade mitt intresse.

BTW, hur fan grejar ni fler än 3 tjejer på en kväll/dag?

Penelope är grymt bra och service inriktad. Hoppas du tog henne.
Citera
2019-08-18, 22:39
Medlem
Då var den årliga Artemis-resan genomförd. En lagom varm men molnig augustidag var perfekt för poolhäng under eftermiddagstimmarna. Vi anlände vid 13-tiden och började med att äta av buffén som framdukas då dom öppnar kl 11. Inte särskilt mycket folk kl 13, men det skulle fyllas på efter hand, rätt mycket svenskar kunde också observeras. Efter kl 19 ökade tillströmningen av tjejer markant, bl a observerades några riktiga silikonmonster med groteskt stora bröst. En av dom stod ofta vid ingången till loungen och hennes meloner var så gigantiska att man nästan var tvungen att "runda" henne för att komma förbi passagen. Jag såg inga tjejer jag kände igen sedan tidigare besök, men däremot var det en tjej som kände igen mig direkt när jag kom ut ur omklädningsrummet, "I remember You, You are from Sweden", det var en libanesiska som jag var med förra året, då kände jag igen henne, framför allt på dom vackra droppformade brösten med piercade bröstvårtor. Tre tjejer brukar vara lagom för mig på ett "pass", då kan soldaten återhämta sig under 3-4 timmar mellan herdestunderna. Jag kör numera också med små blåa tabletter som en typ av försäkring om naturens krafter skulle tryta, sannolikt är detta onödigt då tjejernas utseende och orala kompetens i regel är fullt tillräckligt. Här följer recensioner av mina upplevelser.

Nikki, 30 år, Ungern
Ganska mullig tjej med enorma naturliga bröst som kom och slog sig ner på min solstol började hångla upp mig. Egentligen var jag inte särskilt sugen på henne, men hon visste vilka knappar hon skulle trycka på. Hon tog min ena hand och förde upp den till det ena bröstet, hennes andra hand letade sig samtidigt in under min badrock och runkade snabbt upp ett rejält stånd och hon konstaterade belåtet att min "vän" gillade henne. Här började jag tänka med fel huvud och jag var givetvis förlorad, så vi tassade snabbt in i ett av kärleksnästena i byggnaden intill poolen. Inledningsvis ett härligt bröstknull, sedan ett väl utfört blowjob och till slut red hon mig till en intensiv orgasm.
Omdöme: Utseende/Kropp 6, Attityd 8, Sex 9

Marta, 30 år, Lettland
Hade spanat in henne en god stund då hon satt i barhörnet och noterat att hon hade en fin kropp med fasta välformade bröst med inte alltför mycket silikon. Jag passade också på att prata med henne för att känna av vibbarna. Hon var avslappnad och trevlig så vi bestämde att jag skulle återkomma innan hon slutade kl 20. På rummet tog jag mig tid att noggrannt utforska hennes underbara kropp innan hon gav mig ett fantastiskt och variationsrikt blowjob. Sedan övergick vi till sex i flera olika ställningar och hon stönade trovärdigt hela tiden.Tömningen skedde i missionären efter inledande ridning och doggy.
Omdöme: Utseende/Kropp 9, Attityd 10, Sex 9

Beatrice, 28 år, Brasilien
En fantastisk läckerbit med en utstrålning som det riktigt gnistrade om. Söt, gullig, het, sexig samt en slank fast kropp med naturliga och perfekta bröst i C-storlek. Här kände jag redan i förväg att jag skulle få uppleva något alldeles extra. Vid trappan upp gav andra besökare mig avundsjuka blickar när dom fick se den trofé som jag snart skulle lägra. På rummet ägnade jag mycket omsorg åt hennes perfekta bröst som var helt underbara att smeka, klämma, kyssa, suga, nafsa mm. Sen blev jag ombedd att ligga på rygg och jag fick ännu ett fantastiskt blowjob, som gjordes med teknik, finess och känsla där tunga och läppar jobbade synkroniserat. Att hon hela tiden tittade mig i ögonen gjorde det ännu bättre. När jag kände att det var nära avfyrning bad jag Beatrice att rida mig, vilket hon naturligtvis gjorde. Underbart att se dom härliga brösten guppa framför mina ögon och jag kramade dom hårt varje gång jag "bottnade" i henne. Sedan en stunds missionär innan vi övergick till doggy. Hon borrade ner ansiktet i madrassen och kved av njutning när jag gjorde mina stötar med varierande djup och hårdhet innan jag till slut pumpade ut de sista dropparna sperma jag hade kvar. Speglarna runt om sängen gav upplevelsen att man såg sig själv som en aktör i en porrfilm.
Omdöme: Utseende/Kropp 10, Attityd 10, Sex 10

Sammanfattningsvis en mycket lyckad vistelse på Artemis, även om jag kanske tycker att jag lite väl lätt gav vika för den första tjejen som ju inte var särskilt snygg. Men eftersom hon levererade bra sex så kändes det ändå ok. En kul slump var att mina tre tömningar gjordes i tre olika ställningar, d v s ridning, missionär och doggy. Jag fick kred för min nyrakade pung. Ett tips är alltså att raka pungen och att raka bort hårstrån på kukskaftet, då får tjejerna en trevligare upplevelse eftersom det är snyggt och städat på deras "arbetsplats", vilket i sin tur sannolikt gör att utförandet och kundupplevelsen blir bättre.

Jag vet att många tycker att FKK-klubbarna i t ex Dusseldorf, Köln, Frankfurt mm är snäppet bättre än Artemis. Jag har dock alltid varit fullt nöjd med mina fyra Artemis-besök. Ett stort utbud av tjejer där de flesta i mitt tycke oftast får mycket höga poäng för både utseende/kropp och levererad sex. Enda nackdelen är upsell-försöken samt attityden hos en liten del av tjejerna, men det lär man sig snabbt att hantera. Dessutom kan man oftast gallra bort dom oönskade genom att notera vilka som har ett pushigt shark-beteende samt att ha som rutin att alltid snacka en stund med dom som är tänkbara partners. Även om en tjej utseendemässigt är en 10-poängare kan hon attitydmässigt vara en besvikelse. Berlin är också lättillgängligt från Sverige och staden erbjuder även en hel del annat kul för besökare. Artemis är även lätt och snabbt att ta sig till med S-Bahn från olika delar i Berlin då flera linjer går till station Westkreuz som sedan ligger bara några minuters promenad från syndens ultimata näste.

Oj, det här blev visst ett väldigt långt inlägg, hoppas ni orkade läsa ändå.
Citera
2019-08-25, 23:31
Medlem
Första besöket på en FKK. Så jag var nervös när jag gick dit.

Utanför stod en polisbil och lite längre bort en tjej. Ingen verkade ge mig en extra blick och jag gick in. Tjejen i receptionen log och förklarade lite hur saker och ting fungerade. Jag gav henne 200 EUR och hon gav mig 20 tillbaka... varpå jag undrade varför jag inte fick 120 EUR tillbaka. Hon gav i mitt intryck ett falskt överraskad min och gav något irriterat rätt summa tillbaka. Så scam-varning möjligtvis om man ser ut som en nybörjare som jag kanske gör.

Jag försöker tacka vänligt nej till några av de första tjejerna som närmar mig. Vill ju se vad som erbjuds. Får en blandad kompott av reaktioner: allt från sköna accepteranden av mitt "nej tack - kanske senare", till rakt ut hånande. En av tjejerna som närmade mig var en ung tjej som fick mina tankar att gå till en ung Rihanna.

Efter kanske två timmar så beställer jag något i baren och hamnar bredvid Laura. En tyska. Brunett, tatueringar, gladlynt tjej med skönt leende. Hon skulle kunnat vara den heta tjejen i gymnasiet som alla killar i hemlighet fantiserade om. Hela hon varvade upp min motor bara med sin blick. Vi gick upp till de privata rummen. Hon förklarar vad som ingår och undrar om jag är intresserad av något annat, vilket jag inte var. 30 minuter för 60 EUR, vanligt sex med kondom. Precis det jag ville ha. Bra charmig, inte stressande, inget uppsäljande. Fick intrycket att hon ville att jag skulle ha det skönt och njuta av henne.

Efteråt visade det sig överraskande att de serverade mat. Vilket ingick i priset! Ingen kulinarisk höjdpunkt, men mättande.

Vid det här laget vart jag allt mer intresserad av den unga tjejen från tidigare som påminde om Rihanna. Hon pratade med några av sina tjejkompisar. Tar mig mod och frågar henne om hon skulle vilja ha kul nu i stället. Hon avböjde och tittade bort åt sidan. Var kanske inte mer än rätt att få smaka på samma medicin, då jag hade tackat nej tack till henne tidigare. Om ni någon gång känner er misslyckade och fula... så kom ihåg att det finns en snubbe på FB som blev nekad sex av en prostituerad.

Sen gick jag tillbaka till hotellet med en känsla av att vara mindre nördig än dagen innan.
#) Överlag en kul upplevelse, klart värt 200 EUR. Som ett manligt spa med bonus.
#) Något jobbigt med de tjejer som inte verkar kunna ta ett nej
#) Tjejerna som stod i baren och serverade var så serviceminded! Helt otippat. Snabbt och effektivt fick man sina drickor.

Utan FB hade jag aldrig fått reda på detta. Tack!
Citera
2019-08-26, 03:24
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fasakak
Första besöket på en FKK. Så jag var nervös när jag gick dit.

Utanför stod en polisbil och lite längre bort en tjej. Ingen verkade ge mig en extra blick och jag gick in. Tjejen i receptionen log och förklarade lite hur saker och ting fungerade. Jag gav henne 200 EUR och hon gav mig 20 tillbaka... varpå jag undrade varför jag inte fick 120 EUR tillbaka. Hon gav i mitt intryck ett falskt överraskad min och gav något irriterat rätt summa tillbaka. Så scam-varning möjligtvis om man ser ut som en nybörjare som jag kanske gör.

Sen gick jag tillbaka till hotellet med en känsla av att vara mindre nördig än dagen innan.
#) Överlag en kul upplevelse, klart värt 200 EUR. Som ett manligt spa med bonus.
#) Något jobbigt med de tjejer som inte verkar kunna ta ett nej
#) Tjejerna som stod i baren och serverade var så serviceminded! Helt otippat. Snabbt och effektivt fick man sina drickor.

Utan FB hade jag aldrig fått reda på detta. Tack!

Tack för en trevlig första recension. Det är lätt att det ger mersmak..

Vad gäller receptionen så brukar dom inte scamma. Men om hon höllt på med något annat kan hon ha glömt att det var en tvåhundring. Var det den äldre (ca 60+), den medelålders med svart hår (ev någon färgning) eller var det den yngsta med lite ljusare hår?
För det var väl inte min drömkvinna, den sexiga Vanessa med sillisar (bossen).

Jag upplever all personal serviceminded och trevlig. Under förutsättning att man själv är trevlig och tar hänsyn till att folk är olika.
Citera
2019-08-26, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Var det den äldre (ca 60+), den medelålders med svart hår (ev någon färgning) eller var det den yngsta med lite ljusare hår?

Oj, la ingen större notis till henne om jag ska vara ärlig. Gissningsvis var hon medelålders (45-50 kanske) med svart hår. Kommer mest bara ihåg färgen lila. Möjligtvis hade hon lila ögonskugga eller var det en lila topp hon hade??

Vanessa... var det möjligtvis en lång blond sak med överdimensionerad lungkapacitet? Hon var definitivt en syn =)
Citera
2019-08-26, 18:28
Medlem
Citat:
Tack för en trevlig första recension. Det är lätt att det ger mersmak..

Vad gäller receptionen så brukar dom inte scamma. Men om hon höllt på med något annat kan hon ha glömt att det var en tvåhundring. Var det den äldre (ca 60+), den medelålders med svart hår (ev någon färgning) eller var det den yngsta med lite ljusare hår?

Jag upplever all personal serviceminded och trevlig. Under förutsättning att man själv är trevlig och tar hänsyn till att folk är olika.

Hon den medelålders med svart hår är alltid väldigt trevlig mot mig, och hon har snygg rumpa (kolla nästa gång då hon plockar fram ett nyckelarmband åt dig/er) Brukar ha färgglada kläder, som lila och liknande.

Den äldre haggan ogillar jag skarpt. Jag klagade på maten en gång och hon bara fnös och vände sig om.

Den unga blondinen, som även är i baren ibland är super-service-minded.

Men Vanessa är också super-service-minded, dessutom är hon het, trots sin ålder
Citera
2019-08-27, 12:01
Medlem
Är det helt uteslutet att få avsugning utan kondom efter lagändringen får några år sedan? Känns ju riktigt trist isånnafall :/
Citera
2019-08-27, 12:41
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VincentLacour
Är det helt uteslutet att få avsugning utan kondom efter lagändringen får några år sedan? Känns ju riktigt trist isånnafall :/
Nej, det är inte alls uteslutet, men nu kommer det som en "extra" med en prislapp.
Citera
2019-08-27, 19:55
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Hon den medelålders med svart hår är alltid väldigt trevlig mot mig, och hon har snygg rumpa (kolla nästa gång då hon plockar fram ett nyckelarmband åt dig/er) Brukar ha färgglada kläder, som lila och liknande.

Den äldre haggan ogillar jag skarpt. Jag klagade på maten en gång och hon bara fnös och vände sig om.

Den unga blondinen, som även är i baren ibland är super-service-minded.

Men Vanessa är också super-service-minded, dessutom är hon het, trots sin ålder

Den äldre "haggan" är tyska och med det följer en viss mentalitet, hon är bara annorlunda. Men jag har aldrig haft problem med henne. Var rak och objektiv så löser man det. Jag gillar dem alla men de är olika. Hon med snygga rumpan har tatuering gjord i Sverige.

Klaga på maten på kollo.. skärp dig. Är du där för att äta eller kn*ll*

Vanessa knock me down for a sex anytime..
Skulle kanske t om gifta mig om hon insisterade
Citera
2019-08-28, 08:00
Medlem
Citat:
Den äldre "haggan" är tyska och med det följer en viss mentalitet, hon är bara annorlunda. Men jag har aldrig haft problem med henne. Var rak och objektiv så löser man det. Jag gillar dem alla men de är olika. Hon med snygga rumpan har tatuering gjord i Sverige.

Haggan frågade "Everything OK" då jag checkade ut för kvällen. Då klagade jag på maten, rakt och objektivt. Tror inte jag behöver skärpa mig

Det finns en femte tjej i receptionen (och säkert fler också) , blondin i 30-års-åldern, som också är trevlig.

Vanessa står i nedre baren ibland och då brukar jag passa på att dricka där och sitta där och prata med henne, lite lustigt att man känner "henne vill jag sätta på" trots alla nakna och yngre brudar runt omkring en.
Citera
2019-08-28, 22:11
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Haggan frågade "Everything OK" då jag checkade ut för kvällen. Då klagade jag på maten, rakt och objektivt. Tror inte jag behöver skärpa mig

Det finns en femte tjej i receptionen (och säkert fler också) , blondin i 30-års-åldern, som också är trevlig.

Vanessa står i nedre baren ibland och då brukar jag passa på att dricka där och sitta där och prata med henne, lite lustigt att man känner "henne vill jag sätta på" trots alla nakna och yngre brudar runt omkring en.

Kanske bäst att släppa diskussionen om maten då jag inte går dit för att äta i huvudsak.
Men jag tycker ändå att den är i ok kollo style. Att laga 500 portioner om dagen och att det inte ska sticka ut för mycket är inte lätt. Man får använda lite kryddor så är det bukfylla..

Jag har även suttit i matsalen och ätit med Vanessa och städpersonalen. Och tänkt detsamma ”henne vill jag sätta på” trots alla andra tjejer. Kanske vill man ha det ouppnåeliga eller bara för att hon är så alldaglig och söt
Det har även hänt att jag blivit sugen på thaitanten som städar.
Kanske att blir immun mot alla nakna tjejer som vill gå till rum..
Citera
2019-09-13, 18:13
Avstängd
Citat:

Men fler måste klaga på maten då vi är många som verkligen skulle vilja ha "ok mat och sex".
Maten nu är hundmat. Gillar du den har du bara dålig smak. Men nöj dig med det och låt andra försöka göra det drägligt.
Du kommer ju även gilla bättre mat isf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in