2021-09-06, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
detta ställe är beroendeframkallande... speciellt när man blir konstant dissad av snygga kaxiga brudar med världens största ego... så inser man att detta ställe, söder om PK-radikal feminist-genusvetenskaps Sverige, är ett paradis.
läser recensioner timmar i sträck dagligen och dagdrömmer mig bort dit. jävligt frustrerande att de har contact tracing nu pga bullshit pandemin, hade jag inte varit nojig över contact tracing hade jag åkt.

Contact Tracing? På vilket sätt? Lämnar namn och nummer ved entrén eller registrerar alla man varit med?
Citera
2021-09-06, 23:58
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Contact Tracing? På vilket sätt? Lämnar namn och nummer ved entrén eller registrerar alla man varit med?
Nja, man får ange kontaktinformation i entrén men det är ingen som kollar om det är korrekta uppgifter. Det förs ingen logg över vilka tjejer man varit med (man får en lapp som ska lämnas in när man går därifrån, men ingen fyller i eller frågar efter någon mer info där), så risken att man spåras via detta skulle jag säga är obefintlig.
Citera
2021-09-07, 03:31
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Nu finns en recension av mitt senaste besök på Artemis här: (FB) Berlin 1-3/9
Den fick en egen tråd eftersom den är inbakad i massa andra recensioner under senaste Berlintrippen!
Citera
2021-09-07, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Nja, man får ange kontaktinformation i entrén men det är ingen som kollar om det är korrekta uppgifter. Det förs ingen logg över vilka tjejer man varit med (man får en lapp som ska lämnas in när man går därifrån, men ingen fyller i eller frågar efter någon mer info där), så risken att man spåras via detta skulle jag säga är obefintlig.

Vad vill de att man fyller i på lappen? vad menar du med att "ingen fyller i eller frågar efter någon mer info där"? ska man egentligen fylla i vilka tjejer man varit med men att ingen skriver det? eller bara namn o mail/telefonnr?
får man ge dom pappret i handen och kollar de på pappret när man lämnar stället eller får man typ vika ihop det o lägga det på bordet eller i nån box?
vill gärna åka dit men är super nojig över detta som sagt.
läste din senaste recension o skrattade när du skrev att det fanns svenskar på plats där som sa typ att "tänk om det fanns sådana ställen i kommunist-feminazi sverige" hahah xD
förresten fanns Raissa på plats? alltså hon som är typ runt 30 år. för du skrev om nån som är 22 år?
Citera
2021-09-07, 13:47
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Vad vill de att man fyller i på lappen? .... Får man ge dom pappret i handen och kollar de på pappret när man lämnar stället eller får man typ vika ihop det o lägga det på bordet eller i nån box? .... Förresten fanns Raissa på plats? alltså hon som är typ runt 30 år. för du skrev om nån som är 22 år?

När man kommer dit måste man först av allt fylla i en lapp med namn, adress, tel.nr och mejl, men som sagt, inget koll mot något leg/pass gjordes, så du kan fylla i precis vad som helst. Dessutom måste du visa upp antingen ett nytaget negativt pcr-test eller EU's vaccin-intyg som man kan ladda ner från www.covidbevis.se en vecka efter andra dosen. (Mitt råd är att inte åka hit, eller ens till Tyskland ö.h., om du inte är färdigvaccinerad!) Här skulle de ju kunna kolla vaccinationsbeviset mot lappen du just fyllde i, men det gjorde de inte. Du tar med den lappen in (har den i skåpet) och förväntas lämna in den när du åker därifrån.

När jag var där för ett år skulle man skriva ner vilken tjej man hade varit med och när, just för deras eventuella contact tracing, men det var ingen som efterfrågade det nu. Jag fyllde i mina kontaktuppgifter men skrev inget om tjejerna jag varit med. Så jag skulle inte vara så orolig för detta om jag vore du!

Hmm, Raissa... Jag kan ha blandat ihop åldern, den Raissa jag var med kan mkt väl ha varit 30, i bra form, rätt mörk hud som sagt. Tror inte det fanns någon annan med samma namn där!
Citera
2021-09-07, 17:22
Medlem
Citat:
När man kommer dit måste man först av allt fylla i en lapp med namn, adress, tel.nr och mejl, men som sagt, inget koll mot något leg/pass gjordes, så du kan fylla i precis vad som helst. Dessutom måste du visa upp antingen ett nytaget negativt pcr-test eller EU's vaccin-intyg som man kan ladda ner från www.covidbevis.se en vecka efter andra dosen. (Mitt råd är att inte åka hit, eller ens till Tyskland ö.h., om du inte är färdigvaccinerad!) Här skulle de ju kunna kolla vaccinationsbeviset mot lappen du just fyllde i, men det gjorde de inte. Du tar med den lappen in (har den i skåpet) och förväntas lämna in den när du åker därifrån.

När jag var där för ett år skulle man skriva ner vilken tjej man hade varit med och när, just för deras eventuella contact tracing, men det var ingen som efterfrågade det nu. Jag fyllde i mina kontaktuppgifter men skrev inget om tjejerna jag varit med. Så jag skulle inte vara så orolig för detta om jag vore du!

Hmm, Raissa... Jag kan ha blandat ihop åldern, den Raissa jag var med kan mkt väl ha varit 30, i bra form, rätt mörk hud som sagt. Tror inte det fanns någon annan med samma namn där!

ok aa jag är för nojjig xD. men man vill ju inte lämna sina uppgifter på ett sånt ställe. kollade de på pappret när du gav det till dem när du gick därifrån? eller fick man lägga pappret nånstans bara?

Raissa om jag minns rätt hade hon små bröst tidigare men läste att hon har silikon nu?
trött på den här jävla skit pandemin o alla dessa idiotiska corona restriktioner.
Senast redigerad av thisisnotniceatall 2021-09-07 kl. 17:33.
Citera
2021-09-07, 19:07
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
kollade de på pappret när du gav det till dem när du gick därifrån? eller fick man lägga pappret nånstans bara? Raissa om jag minns rätt hade hon små bröst tidigare men läste att hon har silikon nu?

Tjejen i kassan tog emot papperet när jag gick, hon kollade så att jag hade skrivit nån sorts kontaktuppgifter men frågade mig inte om vilka tjejer jag varit med eller nånting sånt.
Ja, om det är samma Raissa så har hon fixat till tuttarna isåfall, men det kan ju också bara råka vara samma namn, sorry att jag inte minns mer detaljer kring henne.
Citera
2021-09-08, 07:51
Medlem
Citat:
ok aa jag är för nojjig xD. men man vill ju inte lämna sina uppgifter på ett sånt ställe. kollade de på pappret när du gav det till dem när du gick därifrån? eller fick man lägga pappret nånstans bara?

Raissa om jag minns rätt hade hon små bröst tidigare men läste att hon har silikon nu?
trött på den här jävla skit pandemin o alla dessa idiotiska corona restriktioner.

Raissa hade naturliga tuttar storlek B fram till ca 2017, sen skaffade hon silikon och hamnade på storlek C, men jag har inte sett henne sedan januari 2020 så hon kan ju ha bytt implantat sedan dess.
Citera
2021-09-08, 17:52
Medlem
Och vad med ansiktsmask? Måste man ha det? Skall troligtvis dit i slutet på September
Citera
2021-09-08, 19:54
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Och vad med ansiktsmask? Måste man ha det? Skall troligtvis dit i slutet på September

Japp, som överallt annars i Tyskland är de noga med de jävla ansiktsmaskerna även här. Det måste dessutom vara specifikt en s.k. FFP2-mask, vilket säljs i entrén för 1 euro styck. Förhoppningsvis har maskkravet hunnit avskaffas/lättats upp till slutet på månaden, det sätter lite sordin på stämningen... Trevlig resa!
Citera
2021-09-09, 21:52
Medlem
.
Citera
2021-09-09, 21:54
Medlem
Citat:
Japp, som överallt annars i Tyskland är de noga med de jävla ansiktsmaskerna även här. Det måste dessutom vara specifikt en s.k. FFP2-mask, vilket säljs i entrén för 1 euro styck. Förhoppningsvis har maskkravet hunnit avskaffas/lättats upp till slutet på månaden, det sätter lite sordin på stämningen... Trevlig resa!

Madk hela tiden på Artemis? När får man ta av den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in