Citat:
Ursprungligen postat av
oggson
- Jonna Sundling lade idag upp en bild med följande text: "När träning inte är ett alternativ på grund av förkylning så får man sysselsätta sig med annat." Jag fick för mig att hon avstod Torsby på grund av förkylning, men att den var på bättringsvägen. Sen var det väl magproblem inför Trollhättan. Och nu förkylning igen tydligen. Ska väl inte med till Frankrike då antar jag. Jonna har ju historiskt haft segdragna sjukdomar och lång startsträcka efter sjukdom.
- Jag kanske läser in för mycket i olika inlägg och kommentarer, men jag har fått för mig att att Ebba och Lisa Eriksson har "funnit varandra". Lisa Eriksson var ju med på Piteås läger i Sollefteå. Sedan var hon och lunchade med Ebba och "little brother" på en restaurang i Östersund häromdagen. Lisa har också kommenterat Ebbas senaste bild. När abstinensen inför säsongen börjar komma är det sådant här man får sysselsätta sig med.
Jonna brukar väl ha svårt för att acklimatisera sig till höjd så det är inte alls bra om hon missar lägret.
Ebba nämnde Lisa Eriksson som en åkare att hålla ögonen på kommande säsong i intervju med Aftonbladet.