Citat:
Du har nog missförstått vilka två månader som avses, det är de två månader när Esbjörn Bolin och Ebba Busch träffades och förberedde avtalsskrivandet. Det påstås att han inte kontaktade sina vänner och anhöriga under den tiden. Jag personligen ser det som märkligt att han inte nämnt något till människorna i sin omgivning. Han verkar vara väldigt talför och frispråkig i alla andra sammanhang så jag tar det inte ens för troligt att omgivningen inte kände till detta.
Vilka två månader är det du pratar om? Det är något braattha snurrat ihop i sin ytterst vinklade historierevision av händelseförloppet. Sofia Arkelstens historieförfalskning bleknar i jämförelse! Joseph Goebbels skulle varit stolt! På den nivån är den! Dom där två månaderna är mest troligt några få veckor.
Citat:
Varför återkommer du till priser igen? 5,7 var det Binninge snurrade om men fortsätt att ljuga du.Somliga tror att Esbjörn kvicknade till från sin förvirring, andra att Majkgård fick reda på affären och tog Esbjörn i örat. Jag tror att mäklarna Lülmaa dök upp och delade med sig av den värdering på 8 miljoner som både Binninge och flera ”experter” i tråden sedan frekvent refererar till. Det väckte girigheten hos de inblandade.
Citat:
Du gör ett enkelt problem svårt.En narcissistiskpartiledare söker upp svagt offer, övertalar gamlingen med smicker och tjat att sälja, oklart hur det har gått till. Den som är planerande och jävligt obehaglig är Ebba Busch som sitter i månader och kartlägger sin motståndare och personer runt denna, gräver fram precis allt den hittar och sedan för att skaffa sig ännu större övertag sprider misskrediterande uppgifter publikt.
Citat:
Ebba Busch har ju skapat precis alla sina problem här själv. Det är hon som inte gjort detta by the book, det är hon som grovt förtalat, det är Ebba Busch som är kriminell och satans lärjunge! Med vanföreställningen om priset, många i tråden lider av samma, kom team Esbjörn fram till att enda sättet att stoppa affären vore att pressa Ebba Busch att självmant backa genom den mediala utpressningen som man lade upp. För de insåg nog ganska snabbt att hon aldrig kommer att betala det dubbla mot vad som överenskommits i köpekontraktet.
Ungefär där är vi nu.
Ungefär där är vi nu.
Citat:
Är det något som alla kristna i Ebba Busch sekten känner igen i hustvisten? Direkt applicerbart på Ebba Busch.
Ursprungligen postat av Bibeln Hesekiel 28:17
Din skönhet gjorde dig högmodig, och du förödde din vishet och storhet. Då kastade jag dig ner till marken och lämnade dig att beskådas av andra kungar.