2021-09-02, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rezpekt1057
Hoar 17-18 bara men några tjejer får ont när man lyfter upp och håller ihop deras ben. P

För den med mindervärdeskomplex kan det också vara intressant att veta att endast 5 procent av männen kommer upp i mer än 16 centimeter.

T
Har väl inte komplex även om jag anser mig ha en liten jävel oavsett mått (aldrig mätt, verkar ovanligt) iom att jag I övrigt har grova drag m.

Jag har aldrig hört några klagomål men skulle en tjej dissa mig för att kuken inte är stor nog så vinner båda. Jag har skulle bli ta +ksam,, även öm jag har svårt att se mig själv visa det just ű)) gg
Citera
2021-09-02, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Du mäter dina killars kukar?

De har haft koll på sånt själva och avslöjat det.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-09-02 kl. 19:10.
Citera
2021-09-02, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
De har haft koll på sånt själva och avslöjat det.

När killar säger att dom inte har koll på storleken så vet man att dom har liten 🤭
Citera
2021-09-02, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
När killar säger att dom inte har koll på storleken så vet man att dom har liten 🤭

Mm kanske det. Men i deras favör kan jag säga att det kan inte vara kul att ha en liten som man/kille, just eftersom storleken spelar roll för vissa tjejer. Det kan vara en jättebra person på alla sätt och vis annars (charmig/rolig/ärlig/omtänksam), jag skulle nog vilja ha honom ändå för hans andra kvalitéer (och om jag var attraherad) om den inte var för liten vill säga. Måste vara tufft att bli bortvald för en sån sak iaf om det är det enda "minuset".
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-09-03 kl. 00:07.
Citera
2021-09-02, 23:54
Medlem
Citat:
Mm kanske det. Men i deras favör kan jag säga att det kan inte vara kul att ha en liten som man/kille, just eftersom storleken spelar roll för vissa tjejer. Det kan vara en jättebra person på alla sätt och vis annars (charmig/rolig/ärlig/omtänksam), jag skulle nog vilja ha honom ändå för hans andra kvalitéer om den inte var för liten vill säga. Måste vara tufft att bli bortvald för en sån sak iaf om det är det enda "minuset".

Ja, det måste det vara, helt klart 🙂 Därför är det bäst att fråga tidigt om storleken, så att man får reda på att han har liten innan man upptäcker att han är bra och allt sånt, det vore ju tråkigt då (för båda) när man då måste avsluta och istället leta reda på någon som har stor/tillräcklig.
Senast redigerad av Jendy 2021-09-02 kl. 23:56.
Citera
2021-09-02, 23:58
Medlem
Citat:
Ja, det måste det vara, helt klart 🙂 Därför är det bäst att fråga tidigt om storleken, så att man får reda på att han har liten innan man upptäcker att han är bra och allt sånt, det vore ju tråkigt då (för båda) när man då måste avsluta och istället leta reda på någon som har stor/tillräcklig.

Jag skulle aldrig våga fråga nån bara sådär. hihi Inte om man inte redan pratat en hel del om mycket annat och man går in på ämnet en dag. Förstår hur du tänker med att inte slösa tid på någon dock. Brukar du ta reda på deras storlek i ett tidigt skede?

Vid vilken storlek går gränsen för dig då?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-09-03 kl. 00:02.
Citera
2021-09-03, 00:13
Medlem
Citat:
Jag skulle aldrig våga fråga nån bara sådär. hihi Inte om man inte redan pratat en hel del om mycket annat och man går in på temat. Förstår hur du tänker med att inte slösa tid på någon dock. Brukar du ta reda på deras storlek i ett tidigt skede?

Ja, jag brukar fråga tidigt, ingen bild dock, det står jag gärna över.
Av alla som svarat så brukar dom ha minst 16-17+
och resten brukar säga: har aldrig mätt, så har ingen koll på det. hehe.

Dom som har stor brukar även gilla och bli nöjd över att man frågar, ungefär som att dom bara väntat in frågan, så att dom äntligen får berätta.
Medans dom som har liten inte brukar uppskatta frågan särskilt mycket 🙂
Citera
2021-09-03, 00:17
Medlem
Citat:
Ja, jag brukar fråga tidigt, ingen bild dock, det står jag gärna över.
Av alla som svarat så brukar dom ha minst 16-17+
och resten brukar säga: har aldrig mätt, så har ingen koll på det. hehe.

Dom som har stor brukar även gilla och bli nöjd över att man frågar, ungefär som att dom bara väntat in frågan, så att dom äntligen får berätta.
Medans dom som har liten inte brukar uppskatta frågan särskilt mycket 🙂

Haha Blir förvånad iaf över att killar ville svara på den frågan och inte tyckte att det var obekvämt eller pinsamt.
Citera
2021-09-03, 00:21
Medlem
Citat:
Haha Blir förvånad iaf över att killar ville svara på den frågan och inte tyckte att det var obekvämt eller pinsamt.

Ja, hehe. Har dom väldigt stor 19+, så hinner jag inte ens fråga, då har dom redan på något sätt berättat det 😛
Citera
2021-09-03, 00:23
Medlem
Citat:
Ja, hehe. Har dom väldigt stor 19+, så hinner jag inte ens fråga, då har dom redan på något sätt berättat det 😛

Händer detta på Tinder eller var nånstans hittar du dem? Undrar eg också vilken ålder vi pratar om men det behöver du inte svara på om du inte vill. Är unga killar kanske mer benägna att vilja prata om sånt i ett tidigt skede.
Citera
2021-09-03, 00:33
Medlem
Citat:
Händer detta på Tinder eller var nånstans hittar du dem? Undrar eg också vilken ålder vi pratar om men det behöver du inte svara på om du inte vill. Är unga killar kanske mer benägna att vilja prata om sånt i ett tidigt skede.

Ålder är mellan 20-30 (vi pratar då en 10-års period). Och det har varit allt mellan tinder, någon man träffat på nån fest, skola osv, så det stämmer nog att det är mest unga killar som berättar sånt tidigt. Kanske borde sluta fråga sånt nu när man blivit 30+ 🤭 men samtidigt vill man veta.
Citera
2021-09-03, 00:39
Medlem
Citat:
Ålder är mellan 20-30 (vi pratar då en 10-års period). Och det har varit allt mellan tinder, någon man träffat på nån fest, skola osv, så det stämmer nog att det är mest unga killar som berättar sånt tidigt. Kanske borde sluta fråga sånt nu när man blivit 30+ 🤭 men samtidigt vill man veta.
Kanske inte är så sexigt att fråga om cm-mått. Antyd att du är intresserad av hur stor killens kuk är eller hur den ser ut, så lär du få veta. Är i samma ålder och jag visar gärna kuken för tjejer som är intresserade, men bara om man tänder på snacket. Måttband är avtändande…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in