Citat:
Ursprungligen postat av
XtraX
Är samma på Pokerstars, hatar den också. Dyker upp varje halvtimme så man kan åtminstone förbereda sig att nu kommer den snart var beredd.
På vilket sätt har du förberett dig när skyltjäveln poppar upp och lägger sig över allt annat precis när du skall till och beta och har en och en halv sekund kvar på betänketiden tills du lägger handen?
Det har hänt mig att jag missat att vinna en pott både på ovan nämnda skylthelvete men även på horskylten som ibland men mindre frekvent poppar och och vill att man ska registrera sig på någon turnering..
Att någon highstakes spelare i cash games någon gång INTE missat en MEGA POTT pga att bägge dessa poppar upp finns inte på kartan, självklart har det hänt och det är helt fucking otroligt att de kan fortgå som det gör!
Men det är väl så med statliga företag somm övervakas av statliga myndigheter….
Ps: Jag minns inte hur det är på Pokerstars men jag minns iaf att när de vill sälja in turneringar där så har de den goda smaken och etiketten (som självklart borde vara självklart) att de har en liten banner eller något som rullar i överkant och inte stör spelet som de gör på Svenska Spel..
Sen är det svenska Staten som tvingat på andra bolag de här skyltjävlarna om överhuvudtaget svenska spelarna ska få spela där..
Ett symbolpolitiskt drag från Bror Duktig som inte har ett skit med spelarnas bästa att göra..