2021-05-27, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concensus
"Vad yrar du om" haha Fick mig ett gott skratt

Vid 10-tiden spelade jag sit'n'go och efter det spelet skulle jag anmäla mig till 11.30-satelliten men fanns inga satelliter överhuvudtaget.
Startade om datorn och loggade in på pokern. Inga satelliter då heller.
Glömde bort tiden. 10.29 kom jag ihåg att kolla på pokersidan, såg att satelliterna fanns där men hann inte anmäla mig då klockan samtidigt slog över till 11.30.
Är anmäld till 16.30
Hoppas du kvalade-in och cashade fett.
Citera
2021-07-08, 22:50
Medlem
Funkar skiten för er?

Min klient vill inte hoppa igång... Kan inte trycka på logga in eller nåt annat.
Provade att ominstallera klienten med samma resultat. Wtf??
Citera
2021-08-02, 16:43
Medlem
Så fort jag ska logga in på ett bord så dyker felmeddelande upp.
- fel på denna klient, måste göras en omstart typ

Va fan, det tar en kvart att logga in på deras skitklient så varför underhåller dom den inte bättre

Någon som vet vad det beror på? Fel webläsare
Citera
2021-08-09, 12:42
Medlem
123....s avatar
Någon mer än jag som funderat och irriterats över de här skyltarna som dyker upp varje halvtimme eller vad fan det är där man informeras om hur mycket man vunnit/förlorat för kvällen och tillfrågas om man vill fortsätta spela.
Ett irritations moment som ibland poppar upp och lägger sig över allt annat, och ibland precis när man ska till att aggera, jag har vid ett tillfälle förlorat en pott då jag inte hann satsa då skylltjäveln poppa upp när jag medvetet tänkte använda hela betänketiden innan jag beta!
Det står något på skylltjäveln att jadajadajada som innebär att trycker man Ja så försvinner Fittskylten och man kan fortsätta spela, och trycker man Nej så ska borden stängas ner och det avslutas..
Jag tryckte fel en gång mitt uppe i ett spel och tröck på nej och jag fick panik och tänkte fan nu stängs borden ner och det avslutas, men det gjorde det inte, jag minns fan inte exakt vad som hände men jag tror det var samma som kan dyka upp om man av misstag trycker på krysset längst uppe till höger typ ”du kan inte avsluta mitt i en hand vill du stänga bordet när den är klar”..
Ja i alla fall, i går föll det sig så att den förbannade horskyltsjäveln dök upp PRECIS när jag tänkte avsluta och stänga ner, jag hade inga bord öppna och skylten från helvetet dök för en gångs skull upp vid ett tillfälle där den inte gjorde annat än att störa spelet.. va bra tänkte jag och tröck på allternativet som säger att alla bord stängs ner och det avslutas.. Vad hände tror ni???? … Absolut ingenting… ingenting, jag fick logga ut på det vanliga sättet med i sammanhanget otroligt ironiska följdfrågan man alltid får när man första gången trycker för att logga ut -”Är du säker på att du vill logga ut?”

Vad jag förstår svensk lag som gjort att de här skyltarna ska poppa och störa spelet, även om man spelar på andras saiter, sen kan de inte en göra det bättre och seriösare än så här på sin egen klient..
Varför ens ha skyltjäveln som är utformad som den är om den inte gör vad som utlovas om man trycker på de alternativ som erbjuds?
Jag har klagat förut på hur onödigt många tryckningar det krävs för att ens logga in på klienten, i början t.ex trycker man på en logga in knapp för att komma till en ytterligare logga in knapp?
Själva tryckandet gör mig inte så mycket men själva saken att det krävs så många tryckningar som stör, enda anledningen jag ser är att de krånglat till saker bara därför att, helt obegripligt annars..
Är det begåvningsreserven på Samhall som bygger och servar klienten? ….
Senast redigerad av 123.... 2021-08-09 kl. 13:00.
Citera
2021-08-12, 13:16
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Någon mer än jag som funderat och irriterats över de här skyltarna som dyker upp varje halvtimme eller vad fan det är där man informeras om hur mycket man vunnit/förlorat för kvällen och tillfrågas om man vill fortsätta spela.
Ett irritations moment som ibland poppar upp och lägger sig över allt annat, och ibland precis när man ska till att aggera, jag har vid ett tillfälle förlorat en pott då jag inte hann satsa då skylltjäveln poppa upp när jag medvetet tänkte använda hela betänketiden innan jag beta!
Det står något på skylltjäveln att jadajadajada som innebär att trycker man Ja så försvinner Fittskylten och man kan fortsätta spela, och trycker man Nej så ska borden stängas ner och det avslutas..
Jag tryckte fel en gång mitt uppe i ett spel och tröck på nej och jag fick panik och tänkte fan nu stängs borden ner och det avslutas, men det gjorde det inte, jag minns fan inte exakt vad som hände men jag tror det var samma som kan dyka upp om man av misstag trycker på krysset längst uppe till höger typ ”du kan inte avsluta mitt i en hand vill du stänga bordet när den är klar”..
Ja i alla fall, i går föll det sig så att den förbannade horskyltsjäveln dök upp PRECIS när jag tänkte avsluta och stänga ner, jag hade inga bord öppna och skylten från helvetet dök för en gångs skull upp vid ett tillfälle där den inte gjorde annat än att störa spelet.. va bra tänkte jag och tröck på allternativet som säger att alla bord stängs ner och det avslutas.. Vad hände tror ni???? … Absolut ingenting… ingenting, jag fick logga ut på det vanliga sättet med i sammanhanget otroligt ironiska följdfrågan man alltid får när man första gången trycker för att logga ut -”Är du säker på att du vill logga ut?”

Vad jag förstår svensk lag som gjort att de här skyltarna ska poppa och störa spelet, även om man spelar på andras saiter, sen kan de inte en göra det bättre och seriösare än så här på sin egen klient..
Varför ens ha skyltjäveln som är utformad som den är om den inte gör vad som utlovas om man trycker på de alternativ som erbjuds?
Jag har klagat förut på hur onödigt många tryckningar det krävs för att ens logga in på klienten, i början t.ex trycker man på en logga in knapp för att komma till en ytterligare logga in knapp?
Själva tryckandet gör mig inte så mycket men själva saken att det krävs så många tryckningar som stör, enda anledningen jag ser är att de krånglat till saker bara därför att, helt obegripligt annars..
Är det begåvningsreserven på Samhall som bygger och servar klienten? ….

Är samma på Pokerstars, hatar den också. Dyker upp varje halvtimme så man kan åtminstone förbereda sig att nu kommer den snart var beredd.
Citera
2021-08-12, 17:38
Medlem
Yinool0401s avatar
Helvetesirriterande faktiskt. Apor.
Citera
2021-08-17, 08:58
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Är samma på Pokerstars, hatar den också. Dyker upp varje halvtimme så man kan åtminstone förbereda sig att nu kommer den snart var beredd.

På vilket sätt har du förberett dig när skyltjäveln poppar upp och lägger sig över allt annat precis när du skall till och beta och har en och en halv sekund kvar på betänketiden tills du lägger handen?

Det har hänt mig att jag missat att vinna en pott både på ovan nämnda skylthelvete men även på horskylten som ibland men mindre frekvent poppar och och vill att man ska registrera sig på någon turnering..

Att någon highstakes spelare i cash games någon gång INTE missat en MEGA POTT pga att bägge dessa poppar upp finns inte på kartan, självklart har det hänt och det är helt fucking otroligt att de kan fortgå som det gör!

Men det är väl så med statliga företag somm övervakas av statliga myndigheter….

Ps: Jag minns inte hur det är på Pokerstars men jag minns iaf att när de vill sälja in turneringar där så har de den goda smaken och etiketten (som självklart borde vara självklart) att de har en liten banner eller något som rullar i överkant och inte stör spelet som de gör på Svenska Spel..
Sen är det svenska Staten som tvingat på andra bolag de här skyltjävlarna om överhuvudtaget svenska spelarna ska få spela där..
Ett symbolpolitiskt drag från Bror Duktig som inte har ett skit med spelarnas bästa att göra..
Citera
2021-08-20, 22:24
Medlem
18 klick från login till insättning.

Jävla skämt hela vägen...
Citera
2021-09-02, 13:24
Medlem
Juristchefens avatar
Hur kommer det sig att turneringsspelarna som spelar på dagtid är så oerhört mycket sämre än de som spelar på kvällstid?
Jag tänker då på låga inköp, 20 till 100 kr.

Jag är övertygad om att många av dom är förståndshandikappade på riktigt.
Citera
2021-09-05, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristchefen
Hur kommer det sig att turneringsspelarna som spelar på dagtid är så oerhört mycket sämre än de som spelar på kvällstid?

Intressant. På finska Veikkaus är det precis tvärtom. Dagtid spelar endast hajar (och i synnerhet på måndagar), men mot kvällarna dyker fiskarna upp.
Citera
2021-09-07, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristchefen

Vad förväntar du dig av folk som spelar 20-100krs inköp?

Jag är skeptisk till att du är speciellt kapabel själv om du sitter på dom inköpen.
Citera
2021-09-17, 16:32
Medlem
TextTvs avatar
Jag har nyligen köpt mig en ny macbook air m1 och laddade hem klienten på ss hemsida. Den funkar inte! Hur gör ni andra som sitter på Mac, kör ni spel webläsaren bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in