2021-09-23, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristchefen
Hur kommer det sig att turneringsspelarna som spelar på dagtid är så oerhört mycket sämre än de som spelar på kvällstid?
Jag tänker då på låga inköp, 20 till 100 kr.

Jag är övertygad om att många av dom är förståndshandikappade på riktigt.

Låter märkligt då Tjorven från hemtjänsten borde vara på jobbet då. Kanske är nåt fetto som jobbar timmar som sitter och spelar bort dom då. Helgen är helt klart bäst, då kommer halva industrin in och droppar tusenlappar som om deras skiftslit inte betyder något.

Notera att jag är en fattiglapp och ett fyllo så jag har ingen som helst rätt att kritisera dessa spelare
Citera
2021-09-25, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Någon mer än jag som funderat och irriterats över de här skyltarna som dyker upp varje halvtimme eller vad fan det är där man informeras om hur mycket man vunnit/förlorat för kvällen och tillfrågas om man vill fortsätta spela.
Min hjärna auto-klickar på "Ja" när den poppar upp, behöver knappt reflektera över det för är så van. Brukar ha koll på spel-tids-klockan (kommer ju varje 1h) så är lite förberedd också. Men ja det är bara ett snabbt klick så är det klart..
Citera
2021-10-21, 09:24
Medlem
Finns det nåt trackerprogram (som HM eller PT) som funkar på SvS i dagsläget?
Citera
2021-10-21, 10:01
Medlem
Ja, men det kräver att man har en converter som samlar in händerna på ett begripligt sätt för programmen. Jag tror att det kostar 50 euro i månaden och måste betalas i bitcoin.
Citera
2021-10-21, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misAAntrop
Ja, men det kräver att man har en converter som samlar in händerna på ett begripligt sätt för programmen. Jag tror att det kostar 50 euro i månaden och måste betalas i bitcoin.

Hörde att den slutade funka för nåt år sen men har aldrig provat den.

Dock intressant, vart hittar jag den?
Citera
2021-11-27, 20:23
Medlem
coxenframmes avatar
Är det någon mer som har problem med att logga in ikväll?
Kommer upp ett meddelande att det inte går att logga in just nu.
Citera
2021-11-28, 10:43
Medlem
Snowsmiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxenframme
Är det någon mer som har problem med att logga in ikväll?
Kommer upp ett meddelande att det inte går att logga in just nu.

Jag fick problem med VPN:en aktiverad fick slå av den då funkade det direkt.

Skulle lira SM eventet OMAHA va lite meck innan det funkade.
Måste vara något nytt på SVS att inte acceptera anslutning via vpn.

EDIT: Funkar dock via vpn nu på fm
Senast redigerad av Snowsmile 2021-11-28 kl. 10:57.
Citera
2021-11-29, 20:57
Medlem
Sladdarens avatar
Va fasen har hänt med svs pokerklienten ? När man ska logga in på den så startar webbläsaren istället och man skickas till svs hemsida för att logga in. Vad ska jag dit å göra om jag ska spela poker på klienten ? Inte spelat på ett tag och tankat hem klienten igen men det går på replay

Svs rättar inte till problemet , dom är problemet. Sen fattar de ju inget heller i chatten, de svarar som robotar och är ganska ofokuserade. Klippa klistra in : spela med klienten ladda ner, spela i webbläsaren .. sen tyst, obegripligt
Citera
2021-11-29, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Va fasen har hänt med svs pokerklienten ? När man ska logga in på den så startar webbläsaren istället och man skickas till svs hemsida för att logga in. Vad ska jag dit å göra om jag ska spela poker på klienten ? Inte spelat på ett tag och tankat hem klienten igen men det går på replay

Svs rättar inte till problemet , dom är problemet. Sen fattar de ju inget heller i chatten, de svarar som robotar och är ganska ofokuserade. Klippa klistra in : spela med klienten ladda ner, spela i webbläsaren .. sen tyst, obegripligt

Märkte oxå det när jag spelade ett event för några veckor sen. Fantastiskt bra sajt svs..
Citera
2021-11-29, 21:25
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Märkte oxå det när jag spelade ett event för några veckor sen. Fantastiskt bra sajt svs..

Ja alltså .. jag vet inte varför jag är ens kvar på svs poker. Jag efterfrågade iaf förr i pokerforumet som verkar ha avvecklats på denna forumdel och slagits ihop med andra speltrådar. Ivf önskade jag poker sajter som man får bonusar av och som har betydligt bättre satelliter eller inköpsvillkor

"Typ pokersites without licens" Varför ska jag engagera mig i döda lopp, och extremt ensidigt spel som sker på svs poker. Bounty är av stort intresse som pokerspelform. Har kört en del på bet 365 iaf men inte haft så mycket tid för pokern.. Det är rätt kul ändå att spela emot svenskar mest för föriktighetsprincipern är utbredd samt även fejkbluff principen är rättså avslöjande att de bluffar :-)

Så jag gillar ju motståndet man möter till större delen men tyvärr så skiter nog svs spel i det mesta. Verkar som de har inget vinstintresse eftersom vinsten går till staten och de får sin fasta lön iaf
Citera
2021-11-30, 19:34
Medlem
Tja!

Vad har folk för winrate på SvS PLO 1/2 & 2/4 nuförtiden, så här med 2021 nära summerat?
Fortsatt hyfsad trafik på dessa nivåer så lite folk med gott sample borde finnas tänker jag!
Citera
2022-04-26, 18:32
Medlem
Yinool0401s avatar
Håller på att bli tokig, spelar på 4g telefonen.

Har funkat stabilt i månader år,,, nu hänger sig skiten hela tiden.

Någon som har en idé? Spelar jag två bord så kan ett hänga sig helt plötsligt, provat med
2 olika laptops.

Sååå djävla lack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in