Citat:
Ursprungligen postat av
15cmSLAK30cmRAK
Jaha nu kom endbossen från svs och uttalade sig. Vad snittar du i timlön på svenska spels då? Alltid kul med microspelare som tror de är proffs på poker bara för att de har catchat en pokerstream på twitch.
Pokerstars m.m har fullt med stallspelare som lirar turneringar. Men det visste du väl redan, proffset?
Vad jag snittar i timlön på poker är 0 då jag inte spelar längre, jag insåg för länge sedan att du inte kommer någonstans om du inte lägger ner energi och studerande av spelet för att knappt break even.
Detta är ingenting jag känner att jag vill lägga tid på då jag vill spendera min tid på bättre saker.
Jag har aldrig självutnämnt mig till proffs men jag har varit delaktig i pokerkretsar i 15 års tid, både online och live, Att folk hjälper varandra och delar idéer och strategier har pågått så länge jag kan minnas men att det skulle vara som du säger att det finns ett stall som tar % för att dela med sig av sina kunskaper är skitsnack, även om det nu skulle finnas så är det bara oerhört dumma människor som skulle gå med på en sån deal och gör dom det så är dom knappast kapabla till att vara plussande i slutändan ändå.