Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-01, 21:59
Medlem
Var visst skönt att spela in säsong 10, under en pandemi, för då förstod de att de bara kunde spela in hemma och inte behövde styra upp resor osv.

Trodde ”reality” var ouppstyrt..
Citera
2021-09-01, 22:24
Medlem
Klart det är uppstyrt och att det är scriptat ungefär vad som ska hända. Att PW spelar märks bla i en sekvens när hela familjen är i Italien. Det skrålas runt bordet men PW sitter sur med glasögon och stirrar ner i sin mobil. Då tittar hon hastigt upp och ser kameran ”filmar ni nu?!” Av med glasögonen och så på med leendet och någon lustig kommentar.

Bianca och PW intervjuades i Nyhetsmorgon. Där framgår med önskvärd tydlighet att BI inte är så förtjust i CB och deras relation. ”Det blir för mycket ibland” suckar hon. Inte helt oväntat att hon nu inte är med och filmar längre då hon måste interagera med både PW och CB framför kameran. I podden verkar PW inte heller ha koll på CB:s syskon, ”Idag ska jag träffa hans syster och bröder, eller jag menar bror, jag tror han bara har en bror”. Hur kan hon inte veta detta vid det här laget, när de dessutom ska ses. Han kallar hennes barn ”familj” på IG men hon vet inte ens hur många syskon han har.
Citera
2021-09-02, 09:01
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Men igår hade P mysmiddag och allt verkar happyclappy.
Citera
2021-09-02, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Men igår hade P mysmiddag och allt verkar happyclappy.
Ja såg det! Men såg du insta storyn m vin hon la upp? Där Pernilla säger svenskt och ekologiskt... och CB rättar henne med: ""Tvååker kommer det från" varpå P säger typ: ouch eller wouch! men hans sätt att säga det och minen (nästan så han himlar med ögonen) och direkt tittar mot den andre mannen som sitter tvärsöver...tror nu att det verkligen börjar när han leker "viktigpetter" ...hade min kille betett sig så, då hade han inte blivit långvarig hos mig
Citera
2021-09-02, 11:26
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Ja såg det! Men såg du insta storyn m vin hon la upp? Där Pernilla säger svenskt och ekologiskt... och CB rättar henne med: ""Tvååker kommer det från" varpå P säger typ: ouch eller wouch! men hans sätt att säga det och minen (nästan så han himlar med ögonen) och direkt tittar mot den andre mannen som sitter tvärsöver...tror nu att det verkligen börjar när han leker "viktigpetter" ...hade min kille betett sig så, då hade han inte blivit långvarig hos mig

Vi vill alla bli misshandlade på olika sätt. Den går bort. Såg
Citera
2021-09-02, 13:25
Medlem
Citat:

HAHA så mycket för mannen som inte ville synas offentligt. Stor humor på den.
Citera
2021-09-02, 13:39
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Nu blir man ju nyfiken, vad är det som raderas?

Inget tror jag. Men Eric äter nog knark. Aldrig sett ett sånt ras i en blogg.

Fram med hans domar!
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-09-02 kl. 13:49.
Citera
2021-09-02, 13:59
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Inget tror jag. Men Eric äter nog knark. Aldrig sett ett sånt ras i en blogg.

Fram med hans domar!

Sorry, men vem fan är Eric? Vad heter bloggen?
Citera
2021-09-02, 14:16
Medlem
Citat:
Fast så uppfattade inte jag att han gjorde. Han sa det bara på ett rättande men inte översittande sätt.
Han tittade bara upp mot de andra och himlade inte alls nästan med ögonen.
Det kanske läses in lite för mycket av er?
Försvarar inte men det blir ju fel om man gör egna tolkningar på något som inte var.
Citera
2021-09-02, 14:16
Medlem
Citat:
Sorry, men vem fan är Eric? Vad heter bloggen?
Orkar du bläddra en sida bakåt?
Citera
2021-09-02, 15:34
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Orkar du bläddra en sida bakåt?

Jag har bläddrat fyra sidor bakåt utan att finna den minsta länk. Jag misstänker att informationen raderats precis som mitt första inlägg gav uttryck för. Tack för hjälpen.
Citera
2021-09-02, 16:01
Medlem
Citat:
Jag har bläddrat fyra sidor bakåt utan att finna den minsta länk. Jag misstänker att informationen raderats precis som mitt första inlägg gav uttryck för. Tack för hjälpen.
Eric/Erik aka CB aka Stormästare aka Skärgårdshunken..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in